Het Grote Stoomtreinen Topic

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Meltrain

Re: Het Grote Stoomtreinen Topic

Berichtdoor Meltrain » Wo 10 Apr 2019, 09:39

Nou ja, dagelijks? De stoomtrein rijdt elke dinsdag. (A)
De terugreis vindt overigens met de gewone treinen van South Western Railway plaats.
I'm more into trains than training and my favourite sport is transport.
Dagelijks reiziger Rlb - Asa.

Gebruikersnaam

Re: Het Grote Stoomtreinen Topic

Berichtdoor Gebruikersnaam » Zo 08 Sep 2019, 21:36

Even weer leven blazen in dit topic (A)

Aangezien de buit dit keer beperkter is ten opzichte van vorig jaar plaats ik een mini-verslag hier.

Vrijdag heb ik geen foto's kunnen maken, dus direct door naar zaterdagochtend. Na een overnachting in hotel Mitropa en een prima ontbijt tijd voor de ochtendgoederentrein. Foto mislukt -o- Dan is het tijd om naar Beekbergen te gaan en aan het werk te gaan. Onder werktijd kon ik echter wel even er tussen uit (zo druk is het toch niet meer om 2 uur 's middags bij de kaartverkoop (A) ) voor de highlight van het weekend: 3x 23 *trein* Van links naar rechts: 50 3654 (op spoor 11, boven de mensenmassa), 50 307, 23 023, 23 076, EDK6, 23 071, Sik 309 (heel ver op de achtergrond) en 41 241.
Afbeelding

En verder nog de 3 23'ers van dichterbij:
Afbeelding

Afbeelding

Uiteindelijk kon de laatste trein nog gewoon langs de vrije baan opgezocht worden. Wederom 3x 23 :mrgreen: 23 071, 23 076 en 23 023 trekken de pas geverfde 'Grote Oostenrijker' naar Loenen.
Afbeelding

Vandaag hoopte ik nog de 23 023 op de terugweg vast te kunnen leggen, maar 2 treinstellen VIRM vonden dat geen goed idee :(

Terug naar “OV in Beeld”