Afscheidstrip Veolia Zuid-Limburg (44 f)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Afscheidstrip Veolia Zuid-Limburg (44 f)

Bericht door julsteren »

Toen ik 15 was deed ik ook nog niet aan de vrouw hoor, schaam je niet! :D
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Chrysa
Berichten: 7995
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Afscheidstrip Veolia Zuid-Limburg (44 f)

Bericht door Chrysa »

Ach joh, ik hoor vanaf mijn 12de al van mijn oma dat ik maar eens iemand uit moet zoeken. Alsjeblieft niet zeg.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Afscheidstrip Veolia Zuid-Limburg (44 f)

Bericht door Vinny »

Wat is er nou mis met het concept vrijheid? Sommige mensen vinden worstenbroodjes lekker en andere blijven liever single.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
OmniLezer
Berichten: 1537
Lid geworden op: do 24 jul 2014, 11:26

Re: Afscheidstrip Veolia Zuid-Limburg (44 f)

Bericht door OmniLezer »

Ik dacht dat hier alleen volwassenen zaten op deze site. Dan ben ik niet de enige jeugdige hier.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5818
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Afscheidstrip Veolia Zuid-Limburg (44 f)

Bericht door isadora »

Is het niet "jouw kus"?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Afscheidstrip Veolia Zuid-Limburg (44 f)

Bericht door julsteren »

Vinny schreef:Wat is er nou mis met het concept vrijheid? Sommige mensen vinden worstenbroodjes lekker en andere blijven liever single.
Worstenbroodjes in elke vorm zijn lekker!
OmniLezer schreef:Ik dacht dat hier alleen volwassenen zaten op deze site. Dan ben ik niet de enige jeugdige hier.
Neehoor! Ik denk dat het grootste gedeelte van de actieve forumgebruikers toch wel redelijk jong zijn. Maar dat weet ik niet heel zeker.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
busfanNL
Berichten: 2193
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58

Re: Afscheidstrip Veolia Zuid-Limburg (44 f)

Bericht door busfanNL »

OmniLezer schreef:Ik dacht dat hier alleen volwassenen zaten op deze site. Dan ben ik niet de enige jeugdige hier.

Er is hier genoeg jeugd onder 17 hoor. :Y
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten