Ardan on Tour #33: Najaarsrondje NRW [17f]

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Foeckler
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 11:53

Re: Ardan on Tour #33: Najaarsrondje NRW [17f]

Bericht door Foeckler »

Ardan schreef:
Foeckler schreef:Ik was dat Single ticket even vergeten. Vind het jammer dat er niet zo'n tariefstructuur is zoals in NDS, per persoon extra een paar euro duurder.
Eh, dat is er wel.
Leg eens uit dan PilsPrins, ik zie een tarief voor 1 persoon en 1 voor 5 personen. Bij NDS heb je een tarief voor 1 persoon en elke persoon meer kost 4 euro extra.
Foeckler
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 11:53

Re: Ardan on Tour #33: Najaarsrondje NRW [17f]

Bericht door Foeckler »

Suus schreef:Het Niedersachsen-ticket is alleen geldig in bussen van verkeersverbonden waar ook het treinverkeer in is geïntegreerd. Dat is in Niedersachsen niet overal het geval, de meeste verkeersverbonden zijn alleen samenwerkingen tussen busbedrijven. Uitzondering is Osnabrück, waar een tijd lang de bizarre situatie heeft bestaan dat het NRW-ticket wel in de stadsbussen geldig was maar het Niedersachsen-ticket niet. Nu mag je daar met het Niedersachsen-ticket de bussen in de centrumzone gebruiken.

Op onderstaande kaart wordt het duidelijk: Waar het in Niedersachsen, Bremen en Hamburg egaal geel is (plus het geel-blauw gestreepte gebied binnen het VBN), mag je de bussen gebruiken met het Niedersachsen-ticket. En dus in het centrum van Osnabrück.
Afbeelding
Bizar hoor, nou ja waar dat ding in bussen niet geldig is wil je eigenlijk ook niet dood gevonden worden.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Ardan on Tour #33: Najaarsrondje NRW [17f]

Bericht door Ardan »

Foeckler schreef:
Ardan schreef:
Foeckler schreef:Ik was dat Single ticket even vergeten. Vind het jammer dat er niet zo'n tariefstructuur is zoals in NDS, per persoon extra een paar euro duurder.
Eh, dat is er wel.
Leg eens uit dan PilsPrins, ik zie een tarief voor 1 persoon en 1 voor 5 personen. Bij NDS heb je een tarief voor 1 persoon en elke persoon meer kost 4 euro extra.
Hier heet ik gewoon Ardan.
Maar verrek, op bahn.de zie ik nu ook alleen maar 1 of 5 personen. Is dat recent afgeschaft dan? 'Vroeger' betaalde je 23,50 +4 per persoon...
Ik doe ook maar wat
Foeckler
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 11:53

Re: Ardan on Tour #33: Najaarsrondje NRW [17f]

Bericht door Foeckler »

Ik vind het niet zo prettig dat ik maar moet verrekken chocoprinsje van me. (A)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Ardan on Tour #33: Najaarsrondje NRW [17f]

Bericht door Ardan »

Je snapt best wat ik bedoel MCH :P
Ik doe ook maar wat
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten