Bus / trein foto's van JPbuzz.(jeroen)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
JP13357
Berichten: 299
Lid geworden op: wo 14 dec 2016, 21:17

Bus / trein foto's van JPbuzz.(jeroen)

Bericht door JP13357 »

Goeden dag iedereen. Ik reis sinds augustus iedere dag met de bus en heb een hobby opgestart om foto's te maken van bussen. Ik studeer, daarom heb ik gratis OV en kan overal heen. Hierin plaats ik de bijzondere bus foto's.

AfbeeldingQbuzz GD Mercedes Benz Citaro C2 LE Ü 3366 by Jeroen pijper photography, on Flickr

nieuwe citaro. Lijn 39 Surhuisterveen

AfbeeldingQbuzz GD ex-Fryslan Mercedes Benz Citaro LE Ü 3308 by Jeroen pijper photography, on Flickr

Deze bus rijdt weer bij Qbuzz GD met de Frieze qbuzz logo. Peizerweg hoofdkwatier Qbuzz GD.

AfbeeldingArriva Heerenveen 3 generaties van de VDL. de nieuwe Citea, Citea,Ambassador 8660 9212 8533 by Jeroen pijper photography, on Flickr

3 Generaties VDL (rammelbakken) behalve de middelste (redelijk) bussen van arriva HS Heerenveen.

Probeer zo objectief mogelijk te zijn. 8-)

AfbeeldingEx-Qbuzz fryslân mercedes benz intouro L 2607 by Jeroen pijper photography, on Flickr

Oude tijd transitie van Qbuzz naar Arriva. Deze intouro M 2607 wordt een 75??

AfbeeldingArriva touring Mercedes Benz intouro 7191. Groningen by Jeroen pijper photography, on Flickr

Kan iemand vertellen waar deze Integro M van arriva touring heen Gaat?

AfbeeldingArriva (Touring) Setra S 416 LE business 045 lijn 320 Drachten by Jeroen pijper photography, on Flickr

Aparte vondst een arriva setra S 416 LE bus. Drachten

AfbeeldingArriva / Qbuzz GD 044 / 3368 Mercedes Benz Citaro C2 LE Ü Drachten lijn 320 by Jeroen pijper photography, on Flickr

nog een apart verschijnsel. Met dubbele inventarisatie nummers. Qbuzz GD 3368 en de arriva 044. Drachten.