Foto van de Maand September

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van de Maand September

Bericht door Mikos »

De foto's van de maanden november en december 2017 daarentegen doen wel mee voor de Jaarprijs :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50882
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Foto van de Maand September

Bericht door Suus »

Toch wel een verrassende uitslag. Ik had van sommige "tegenstanders" verwacht dat ze beter zouden scoren :o
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
PHS

Re: Foto van de Maand September

Bericht door PHS »

De uitslag gaat wel vaker alle kanten op. Enige zekerheid is dat ik geen stemmen krijg :')

Overigens lijkt mij een stemsysteem waarbij je de foto's rangschikt beter, soms zijn er meerdere mooie foto's en is het lastig kiezen welke de beste/mooiste/leukste is. Dat voorkomt ook teleurstelling bij de deelnemers omdat je dan nog steeds waardering kunt krijgen voor je foto ondanks dat die niet gewonnen heeft.
Hendrik
Berichten: 2545
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Foto van de Maand September

Bericht door Hendrik »

Goed idee voor jaargang 2019! :pos:
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12808
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Foto van de Maand September

Bericht door Hainje »

PHS schreef:De uitslag gaat wel vaker alle kanten op. Enige zekerheid is dat ik geen stemmen krijg :')

Overigens lijkt mij een stemsysteem waarbij je de foto's rangschikt beter, soms zijn er meerdere mooie foto's en is het lastig kiezen welke de beste/mooiste/leukste is. Dat voorkomt ook teleurstelling bij de deelnemers omdat je dan nog steeds waardering kunt krijgen voor je foto ondanks dat die niet gewonnen heeft.
Heb je dan een suggestie voor een site waar dit wordt geboden? Kan me zo voorstellen dat Mikos niet veel trek heeft om het internet af te struinen naar een fatsoenlijke site/script.
🍉
PHS

Re: Foto van de Maand September

Bericht door PHS »

Dat kan prima in de enquĂȘtesoftware die Mikos nu gebruikt, zie https://help.surveymonkey.com/articles/ ... e-question
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten