Foto van de Maand Oktober

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Foto van de Maand Oktober

Bericht door Ferdinand »

Ik vind die van Eygelshoven mooier met al die herfstkleuren. Ook is de foto gemaakt vanuit een wat minder vaak gebruikte hoek.

Zelf heb ik gestemd op de foto van Milco want R-NET. :)
Gebruikersnaam
Berichten: 629
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Foto van de Maand Oktober

Bericht door Gebruikersnaam »

Ik heb gestemd op 'Dieselend door Egyelshoven'. Doorslaggevend was voor mij dat het hoofdonderwerp niet pontificaal in beeld stond. Desalniettemin gefeliciteerd Dennis, ook al Foto van de Maand op Sion gewonnen :mrgreen:
Lijn 45 schreef:Stoomtrein in de herfst lijkt me door Gebruikersnaam gemaakt te zijn.
Helaas, had er wel graag bij willen zijn :lol:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Foto van de Maand Oktober

Bericht door Meltrain »

Ik twijfelde tussen de 2 Linten in Delden en de stoomtram in Wognum en heb uiteindelijk voor de laatste gekozen.
Als Milco foto 8 uit zijn verslag had opgestuurd, had ik vermoedelijk daarop gestemd.
trolly schreef: Hoewel beide stoomfoto's hierboven prima plaatjes zijn, missen ze voor mij de wowfactor, en dat is wel waar de jury naar op zoek is voor de "Foto van de Maand Oktober".
Ik dacht dat de herfstkleuren voor de nodige "wow" zouden zorgen, maar dat was dus niet zo.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
dennistd
Berichten: 5539
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Foto van de Maand Oktober

Bericht door dennistd »

Het is ook best een leuk punt, maar ik vind de hoek van waaruit de foto genomen is niet echt geweldig. Een paar meter meer de weg op had al heel wat geholpen, je ziet te veel trein en te weinig omgeving.
erjeebee
Berichten: 1393
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Foto van de Maand Oktober

Bericht door erjeebee »

Meltrain schreef:Als Milco foto 8 uit zijn verslag had opgestuurd, had ik vermoedelijk daarop gestemd.
#metoo
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten