Foto van het Jaar 2018

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Foto van het Jaar 2018

Bericht door Mikos »

Foto van het jaar 2018-verkiezing
Na 12 voorrondes en met 12 winnende foto’s is het tijd voor de Foto van het Jaar 2018-verkiezing! Eind vorig jaar was de eerste voorronde van deze wedstrijd het startschot en nu, bijna een jaar later, is het tijd om te bepalen welke van de 12 gekozen foto’s de eretitel ‘Foto van het Jaar 2018’ mag dragen.

Er kunnen geen foto’s meer aangedragen worden voor deze verkiezing; alleen de winnende foto’s van de 12 voorrondes dingen mee naar de hoofdprijs. Net als bij de voorrondes is het niet van belang wie de maker van de foto is, het enige dat telt is jouw antwoord op de vraag: Welke van deze foto’s zou volgens jou de titel ‘Foto van het Jaar 2018’ moeten krijgen? De foto’s zijn reeds bekend, achter de link naar de keuzemogelijkheden kun je met één druk op de knop aangeven welke foto jouw favoriet van het afgelopen jaar is. Aan het einde van de stemronde zal er dan één foto als favoriet uit de bus komen en die zal de eretitel mogen dragen. De maker van die foto wint de hoofdprijs.

Net als bij de voorrondes zal er geen tussentijdse uitslag te zien zijn; die wordt achteraf, samen met de motivatie van de stemmers, openbaar gemaakt.

De winnende foto’s van de voorrondes en daarmee de genomineerde foto’s waaruit gekozen kan worden:

November
Afbeelding
Buffels in het laatste zonlicht van de dag
Datum: 17 november 2017
Locatie: 's-Heerenbroek
Bewerkt: Beetje bijgelicht
Omschrijving: Tijdens de laatste zonnestralen van de dag rijden DM'90-treinstellen 3439 en 3449 een slag naar Kampen.

December
Afbeelding
SSN 01 1075 met Kerstexpress
Datum: 09 december 2017
Locatie: Apeldoorn
Bewerkt: lichte delen donkerder, donkere delen lichter, beetje belichting dus.
Omschrijving: De Stoom Stichting Nederland organiseerde op zaterdag 9 december haar jaarlijkse kerstrit. Nadat in 2016 het Dickensfestijn in Deventer bezocht was werd dit jaar (2017) vanuit Rotterdam koers gezet naar de Veluwsche Kerstmarkt bij de VSM in Beekbergen. Nadat de heenreis 's ochtends omgeleid werd via Utrecht-Arnhem-Dieren vanwege een op het spoor gevallen hoogspanningsleiding tussen Amersfoort en Apeldoorn ging de terugreis 's avonds gewoon zoals gepland over de Veluwe. Na aankomst vanuit Beekbergen staat de 01 1075 met vrijwel het gehele rijtuigpark van de SSN te wachten om als Railexperts-trein 39386 uit Apeldoorn te kunnen vertrekken terug naar Rotterdam.

Januari
Afbeelding
EC 171 in het ochtendzonnetje
Datum: 20 januari 2018
Locatie: Dresden Hbf.
Bewerkt: Op wat kleurcorrectie en een lelijk sein (weggeshopt) na niet bewerkt.
Omschrijving: Sinds de nieuwe dienstregeling wordt er voor de EC Praag-Berlijn(-Hamburg) een Vectron ingezet door de České Dráhy. Het is de bedoeling dat deze doorgaand gaan rijden, waar de oude locserie 371 in Dresden nog gewisseld werd voor een 101. Zover is het nog niet als op 20 januari EC 171 in het fraai winterochtendzonnetje te wachten staat op Dresden Hbf met loc 193 289 op kop.

Februari
Afbeelding
Langs 't Waaltje
Datum: 17 februari 2018
Locatie: Rijsoord, Rijksstraatweg
Bewerkt: Licht verscherpt na het verkleinen
Omschrijving: Halverwege februari was het haast lenteachtig qua weer. Een zaterdag met strakblauwe luchten bracht me in Rijsoord, een dorpje dat nog echt een dorpje is midden tussen de grootschaligheid van de zuidelijke Randstad en in tweeën wordt gedeeld door het riviertje de Waal. Bij de brug die beide delen van het dorp met elkaar verbindt kon lijn 92 vastgelegd worden met de Waal en de dorpskern langs het water als achtergrond.

Maart
Afbeelding
Maart roert zijn staart
Datum: 2 maart 2018
Locatie: Hollum Ameland, Oranjeweg
Bewerkt: Lichtval en kleuren geoptimaliseerd via standaard bewerkingsprogramma Windows.

April
Afbeelding
Bus met bloesem
Datum: 14 april 2018
Locatie: 's-Gravenweg in Rotterdam
Bewerkt: Nee
Omschrijving: Op 14 april vond een open dag plaats in de metroremise 's-Gravenweg. RoMeO verzorgde met twee historische bussen het vervoer tussen Kralingse Zoom en de remise. Zodoende kon op de 's-Gravenweg de 310 gecombineerd worden met de aanwezige bloesem.

Mei
Afbeelding
Intercity doemt op uit de mist
Datum: 11 mei 2018
Locatie: Heerjansdam, Lindeweg
Bewerkt: Ja, bovenaan een stukje bijgesneden
Omschrijving: Tijdens de zonsopkomst van vrijdag 11 mei hing er een mooie mistlaag boven de velden. Zo ook net buiten Heerjansdam, waar deze IC 1119 uit de mist tevoorschijn komt met in de verte de skyline van Rotterdam.

Juni
Afbeelding
Weer terug naar huis
Datum: 09 juni 2018
Locatie: Barneveld / Harselaar
Bewerkt: Kleuren levendiger gemaakt, schaduwen lichter gemaakt, hooglichten donkerder en witbalans aangepast.
Omschrijving: Op deze zaterdag 9 juni reed Railpromo een trein van het Duitse MüllerTours. Na een dag bier zuipen en kuilen graven aan het strand gingen de Duitsers aan het begin van de avond terug naar hun thuisland. RFS 101001 bracht de trein van Zandvoort aan Zee terug huiswaarts naar het grensstation Bad Bentheim. Aldaar reed een Duitse loc de trein verder. Om 21.18 passeert de trein precies op tijd de fotograaf te Barneveld/Harselaar.

Juli
Afbeelding
Kampen Zuid in de schemering
Datum: 04 juli 2018
Locatie: Kampen Zuid
Bewerkt: Nee.
Omschrijving: Het laatste beetje daglicht plakt aan de horizon, terwijl er twee treinen langs het perron van Kampen Zuid staan te keren door geplande werkzaamheden rondom Zwolle.

Augustus
Afbeelding
De heuvel op
Datum: 12 augustus 2018
Locatie: Blankenburg Braunesumpf
Bewerkt: Rechtgezet, hooglichten donkerder, schaduwen lichter en helderheid iets hoger.
Omschrijving: De vakantie werd gevierd in de Harz. Naast de HSB is er ook nog een andere toeristische, spoorse attractie: De Rübelandbahn. De DR-V180 beklimt hier één van de vele heuvels op deze Steilstrecke nabij Blankenburg Braunesumpf.

September
Afbeelding
Een mooie start van de maand
Datum: 01 september 2018
Locatie: Sassenheim, Spoorpad
Bewerkt: Nee.
Omschrijving: De maand september had een mooie nevelige start. Dat is hier in Sassenheim goed te zien met een mooie laag nevel over het veld naast deze VIRMm 8640 als IC 2216 naar Vlissingen.

Oktober
Afbeelding
Zonsondergang i.c.m. ICM
Datum: 7 oktober 2018
Locatie: Amersfoort
Bewerkt: Bijsnijden, draaien en kleurcorrectie
Omschrijving: Als Intercity 1767 zijn de ICM's 4249 en 4052 op weg van Den Haag Centraal naar Enschede als tijdens de zonsondergang Amersfoort bereikt wordt.

Stemmen
Stemmen kan tot en met aanstaande dinsdag 06 november 20.00 uur achter deze link.

Door op bovenstaande link te klikken kom je op een pagina van een externe website uit, waar je één foto mag aanvinken die de foto van jouw keuze is. Je krijgt na het verzenden van je stem echter niet te zien wat de stand is, die maak ik aanstaande dinsdagavond bekend. Dan vertel ik ook wie de auteurs van de foto's zijn.

Laat het beoordelen van de foto’s en het uitdokteren van wie de foto’s zijn alsjeblieft achterwege tot ná de stemming, zodat iedereen onbevooroordeeld zijn of haar stem uit kan brengen, dat is het hele idee achter het afgeschermd insturen van de foto’s en het publiceren van de uitslag nadat de stemronde is geëindigd.

Stem wijs!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Suus »

Mikos, volgens mij is er iets mis met de instellingen van de poll. Ik kan meerdere keuzes aanvinken en het inzenden lijkt dan ook nog te werken...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door trolly »

Dat is toch precies wat je wilde?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Mikos »

Dat lijkt misschien zo, maar alle stemmen die tot nu toe zijn uitgebracht zijn op één enkele foto (dus niet meerdere) en de instellingen zijn goed. Enige dat ik kan zeggen: Zorg ervoor dat je één foto selecteert, zodat je zeker weet dat je stem ook echt op die foto wordt uitgebracht. :pos:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Mikos »

Let op: Voor de Foto van het Jaar 2018 kunt u tot morgenavond 20.00 uur stemmen. Doe dat vooral; de tussenstand is aardig spannend, dus jouw stem kan het verschil maken! :)
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door cassie127 »

:shock: van deze plaatjes kan je haast een Kalender voor aan de muur maken
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Mikos »

De OVNL Jaarkalender :mrgreen: Goh, waar ken ik dat idee van? (A)

Vandaag is de laatste dag dat je kunt stemmen; om 20.00 uur vanavond sluit de stemronde. Heb je nog niet gestemd? Doe dat dan vooral; de tussenstand is echt heel erg spannend en jouw stem kan absoluut het verschil maken. De auteurs van de foto's zullen je dankbaar zijn wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt! :pos:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Mikos »

De Uitslag van de Foto van het Jaar 2018-verkiezing
Het is zover! We hebben er een jaar lang naar toe gewerkt en nu is de Foto van het Jaar 2018 bekend. Er zijn het afgelopen jaar iedere maand foto's in de race geweest voor de eretitel Foto van de Maand en die 12 foto's waren de kandidaten voor de eretitel Foto van het Jaar 2018. Er is 59 keer gestemd en het verloop van de race was ontzettend spannend; er waren 3 foto's die qua stemmen heel dicht bij elkaar lagen. En toch is er een winnaar uit naar voren gekomen. Laten we de resultaten bekijken:

Afbeelding
En in procenten ziet het er zo uit:
Afbeelding

Dat betekent dat onderstaande foto de eretitel Foto van het Jaar 2018 mag dragen:
Afbeelding
Maart roert zijn staart van Maurice Hooikammer is de grote winnaar; gefeliciteerd!

Gezien de hoge kwaliteit van de foto's krijgen de eerste drie finalisten het prijzenpakket toegestuurd; Maurice Hooikammer met de eerste plaats, mb90 met de 2e plaats met Intercity doemt op uit de mist en Dennistd met de 3e plaats met SSN 01 1075 met Kerstexpress. Willen de drie finalisten hun adresgegevens per Persoonlijk Bericht aan mij toespelen? Dan zorg ik er voor dat de prijzen zo snel mogelijk jullie kant op komen!

En nu?
Dit was het tweede jaar op rij met een Fotowedstrijd, met vele inzendingen. Waarvoor uiteraard bedankt; zonder inzendingen geen wedstrijd! Ook de stemmers worden bedankt voor hun inzet; zonder stemmen geen winnaars! De vele op- en aanmerkingen die gemaakt zijn in het afgelopen jaar over de wedstrijd zijn reden voor mij om de fotowedstrijd niet meer te organiseren. Het is nu aan een ander om wat te organiseren, dus voel je vrij om iets op te zetten en het beter te doen! Daarnaast is er hieronder alle ruimte om jouw stem te beargumenteren; er zal gezien de stemmenverdeling genoeg zijn om over te debatteren.

Iedereen bedankt voor de inzet en tot een volgende keer!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Meltrain »

Allereerst wil ik Mikos enorm bedanken voor het organiseren van deze wedstrijd.
Ik vind het oprecht jammer dat enkele personen met negatieve opmerkingen kwamen, die jou hebben doen besluiten om te stoppen met het organiseren van deze wedstrijd.

Daarnaast wil ik graag Maurice Hooikammer feliciteren met de eindoverwinning. Deze foto eindigde bij mij nipt op de tweede plaats, want ik vond juli nog net iets spectaculairder. :pos:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door erjeebee »

Mikos bedankt!
Al je inspanningen worden door velen (bijna iedereen) zeer op prijs gesteld. *O* :pos: :pos: :pos: :pos: :pos: :pos:
Echt jammer dat diverse aandewalse stuurlui je het plezier in het organiseren hebben ontnomen :(

Ik hoop dat er iemand opstaat die het net zo goed doet als jij.
Ik zal dat niet zijn omdat mijn aanwezigheid op het forum nogal op en af is door mijn werk (soms maanden niet, dan weer weken irritant frequent)

Wat was het prijzenpakket ook alweer trouwens?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Aking »

Een klassewissel en een kioskbon van 2,50 :Y
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door erjeebee »

:D Als ik m volgend jaar win zal ik m verloten.... want spul zal wel niet geldig zijn hier.

Wat zegt u?
Er is geen eerste klas in de treinen hier?
oooo.. daarom is het altijd zo druk in de one-and-only klas.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door ZO6176 »

Terechte winnaar lijkt me. Ook al had ik zelf op een andere gestemd maar er waren zoveel mooie.
Jammer dat mikos dit niet meer wilt organiseren. Ik snap dat de negatieve reacties je dit doet besluiten maar jij organiseerde tenminste iets.
Hendrik
Berichten: 2545
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Hendrik »

Het zijn allemaal heel mooie foto's, maar de winnaar is zeker óók een prachtig exemplaar! Van harte, Maurice Hooikammer!

Inderdaad jammer dat Mikos door enkele negatieve reacties stopt met de wedstrijd. :cry: Ben benieuwd of iemand anders iets moois bedenkt!
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3016
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door nvdw »

Gefeliciteerd Maurice! Uniek plaatje, mooi uitgevoerd.

En uiteraard dank aan Mikos voor het organiseren van de competitie (en het achter de broek zitten van treuzelstemmers zoals ik :oops: )
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersnaam
Berichten: 627
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Gebruikersnaam »

Gefeliciteerd Maurice *O*

Mikos, dank voor het organiseren. Ik heb met al het plezier meegedaan, jammer dat je ermee stopt, maar die keuze is natuurlijk aan jou alleen. :wink:
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8604
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Milco »

Terechte winnaar wat mij betreft! Maurice, gefeliciteerd! *bus*

Jammer dat je ermee stopt, Mikos!
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
TimoD
Berichten: 211
Lid geworden op: do 10 mei 2018, 09:10
Locatie: Utrecht/Zeist

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door TimoD »

Het is helaas niet mijn voorkeur geworden, maar die is met een 3e plek alsnog keurig vertegenwoordigd. Eigenlijk is de hele top-3 schitterend. Terechte winnaar dus!

Is het een idee om de winnaar (of de top-zoveel) een plekje te geven in de banner? Beetje eer gunnen aan de fotografen :)
Jammer dat je ermee stopt Mikos, ik heb genoten van de wedstrijden en de veelal schitterende inzendingen!
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Mikos »

Fijn te zien dat er genoeg forumleden hebben kunnen genieten van de wedstrijden; daarvoor werden ze ook georganiseerd! Voor wat betreft de foto's en de banner wil Daniel ze volgens mij per mail ontvangen, dus dat is aan de auteurs om ze zelf in te sturen als ze dat graag willen. Met dien verstande dat sommige foto's daar niet voor geschikt zijn vanwege de beperkte hoogte en de magie van de foto dan verloren zou gaan. Maar proberen is het altijd waard. :pos:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Daniel »

De winnaar vind ik sowieso een hele fraaie voor de banner (het was ook mijn favoriet in de stemronde) en enkele andere zouden denk ik ook goed passen (sowieso die van november).

Zodra de 10-jaar banners er weer af gaan krijgen we eerst nog de feestdagen-banners, waar de winnaar gezien het een sneeuwplaatje is ook wel goed in past. Daarna is een verse set banners de bedoeling, al zullen er altijd wat huidige plaatjes hergebruikt worden, dus komen inzendingen best van pas.

En wat de fotowedstrijd betreft: ik denk dat het best moet kunnen zoiets vanuit OVNL zelf te organiseren als opvolging hierop. Maar dat gooi ik qua ideeën eerst nog wel eens in de beheerdersgroep.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door AppleMoose »

Felicitaties aan de winnaar :pos: (helaas niet mijn favoriet) En een grote dank aan de organisatort van dit geheel, Mikos. *O* Jammer dat je hebt besloten te stoppen het organiseren hiervan. De grote brulaap die hier medeverantwoordelijk voor is, is hopelijk heel trots op zichzelf *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door ArrivaBas »

Het Treinpunt (een forum gericht op TS2018 en andere games, twee deuren verderop) organiseert al enkele jaren zeer succesvolle screenshotwedstrijden. De fotowedstrijd had op www.treinpunt.nl te lijden onder een gebrek aan inbreng en is vorig jaar opgeheven. Daar is hier absoluut geen sprake van en een fotowedstrijd moet hier gewoon een succes kunnen worden. Het is erg jammer dat een aantal lieden dat niet met mij eens is en heeft besloten de prijzen af te blaffen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Ferdinand »

Gefeliciteerd, Maurice Hooikammer.
Het is helaas niet mijn favoriet geworden (december), maar deze persoon krijgt gelukkig wel zijn/haar/het welverdiende prijs.

Ook Mikos bedankt voor het organiseren van deze mooie wedstrijd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Foto van het Jaar 2018

Bericht door Aking »

Ronaldussen schreef: De grote brulaap die hier medeverantwoordelijk voor is, is hopelijk heel trots op zichzelf *O*
Aangezien ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat de brulaap in casu ondergetekende moet zijn, wil ik hier toch even op reageren...
(en mocht de brulaap iemand anders zijn dan verneem ik dat graag :Y)

Volgens mij heb ik, in de zomerfotobingo, en dus niet eens in de fotovandemaandjaartopics, deze naar mijn mening allerminst belachelijke suggestie gedaan:
Aking schreef:
Mikos schreef:Maar, veel belangrijker: Doe je mee?
Waarschijnlijk niet. Kost me teveel tijd "van" mijn weekendvrij, en klassewissels en kioskbonnen kan ik ook via andere kanalen krijgen. Kosten - baten is dus negatief in dit geval.

Sowieso misschien een idee om een keer naar andere prijzen te kijken? Ik snap dat je dit zo "uit je eigen zak" kunt faciliteren, maar volgens mij moet het ook niet onmogelijk zijn om eens "binnen de organisatie" te kijken voor dagkaarten of iets.
(A)

Maar het idee is opzich leuk ja :Y
Volgens mij ben ik daar totaal niet onredelijk, stel ik niks extreems voor en doe dat ook nog eens op een zeer normale toon.

Dat ik vervolgens belachelijk wordt gemaakt want "hoe durf ik die fantastische klassewissels en überhaupt de moeite van almachtige opperMikos niet te waarderen!!!" kan ik weinig aan doen.

En als dat de toon is die ik terug krijg, (iets als "goh, dank voor je suggestie maar daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel zin in" had ook gekund bijvoorbeeld) dan zoek je het maar uit met je vermaledijde klassewissels *O*

Sowieso ben ik benieuwd wie die andere lieden zijn van wie die"negatieve reacties kwamen, want iedereen in dit topic kan ze zich blijkbaar prima voor de geest halen daar ze het allemaal met Mikos eens zijn. Maar ik kan me verder niet echt negatieve reacties van andere personen heugen, al sluit ik niet uit dat mijn brain damage daarin parten speelt.

Dus ben ik trots op mezelf? In algemene zin kan ik prima met mezelf leven ja 8-)

Ben ik trots dat Ome Mikos met z'n klassewisselfestijn stopt? Het interesseert me geen zier! :')
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten