Het jaar 2018 van Dylan.

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Het jaar 2018 van Dylan.

Bericht door dylanwild94 »

Ja ook ik ga weer een jaarverslag maken van 2018. Een jaar waar ik best veel foto's heb gemaakt en zo'n door het hele land ben gegaan.
Alvorens dit verslag te lezen let niet zo op de fouten ik ben heel slecht in lange verhalen schrijven.

januari
De eerst foto van 2018 heb ik in België gemaakt op 6 januari voor het station van Essen De Lijn pachter de Polder op lijn 670.
AfbeeldingBus de polder 105643 (1343) by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 8 januari maakte ik dan het eerste reisje. door Goeree-Overflakkee. met als Doel de uit Amstreland-meerlanden overgekomen citaro's van TCR op de foto te zetten.
En dat lukte met de TCR 513 in Den Bommel
AfbeeldingTCR 513 by Dylan Wildschut, on Flickr

Ook kon deze nogal naakte TCR 511 op de foto die dag in Stellendam.
AfbeeldingTCR 511 by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 12 januari ging ik naar het hoge noorden van Nederland.
Waar voor het station van Groningen deze elektrische ebusco op de foto kon zetten.
AfbeeldingQbuzz 3026 by Dylan Wildschut, on Flickr

Ook kon ik nog een Capacity L op de foto zetten en werd ook nog een elektrische Citea op de foto gezet.
AfbeeldingQbuzz 3412 by Dylan Wildschut, on Flickr

AfbeeldingQbuzz 3477 by Dylan Wildschut, on Flickr

Via Veendam ging ik naar Gieten om daar het doel van deze dag op de foto kon zetten. Een ritje met een dubbeldekker op lijn 300.
AfbeeldingQbuzz 3692 by Dylan Wildschut, on Flickr

Ook kon ik een foto maken van een hybride citaro op de stadsdienst van Emmen.
AfbeeldingQbuzz 3032 by Dylan Wildschut, on Flickr

Om deze dag af te sluiten een foto van een capacity L van Syntus in Zwolle.
AfbeeldingSyntus 4205 by Dylan Wildschut, on Flickr

De RET Heeft in 2018 2 waterstof bussen op test in dienst gesteld. Op 24 januari kon ik 1 van deze waterstofbussen van het merk VanHool A330FC op de foto zetten.
AfbeeldingRET 407 by Dylan Wildschut, on Flickr

Een dag later op 25 januari dacht ik aan Brabant want daar rijden vanuit de stalling Breda een paar citaro's LE ex Qbuzz ter vervanging van een paar Citea's die naar Tilburg zijn gegaan ivm die boze buschauffeur die een aantal bussen in brand heeft gestoken.
In Effen kon ik de 0742 op de foto zetten.
AfbeeldingArriva 0742 (ex Syntus 1131 ex Qbuzz 3299) by Dylan Wildschut, on Flickr

In Baarle kon ik ook nog demo bus 7298 op de foto zetten.
AfbeeldingArriva 7298 by Dylan Wildschut, on Flickr

Ik eindig januari met een avondplaatje op metrostation Vlaardingen west.
AfbeeldingRET 325 by Dylan Wildschut, on Flickr

februari
Op 9 februari ging ik naar Hoek van Holland waar ik dit plaatje voor het stationsgebouw van hoek van Holland haven heb gemaakt. gaat het ooit gebeuren dat hier een metro gaat stoppen? we gaan het zien in 2019 of niet.
AfbeeldingRET 3429 by Dylan Wildschut, on Flickr

Naast de weg en rails kan je de RET ook op het water tegenkomen tussen Hoek van Holland,Rozenburg en de Maasvlakte vaart de fastferry boot de Nieuwe prins die we hier zien liggen in de berghaven in hoek van Holland.
Afbeeldingde Nieuwe Prins by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 13 februari ben ik even naar station blaak gegaan want in het kader van 50 jaar metro Rotterdam stond naar Type M metro 5024 van de Stichting RoMeO als statisch object voor een tentoonstelling.
AfbeeldingStichting RoMeO RET 5024 by Dylan Wildschut, on Flickr

Voor personeelsvervoer tussen een parkeerplaats en de raffinaderij van de Esso in de Botlek heeft bak reizen uit Alkmaar enkele midibussen uit België gehaald. Op 15 februari kon ik de ex De Lijn 3984 en Autobus Kruger 101795 op de foto vastleggen in het distripark van de Botlek.
AfbeeldingBak Alkmaar 124 (ex De Lijn 3984) by Dylan Wildschut, on Flickr

AfbeeldingBak Alkmaar 116 (ex Autobus Kruger 101795) by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 21 februari ben ik nog een keer Goeree in getrokken voor de uit Amsteland-meerlanden overgekomen TCR citaro's. Want ze hebben een nieuw kleurtje gekregen zoals hier te zien in Middelharnis.
AfbeeldingTCR 518 by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 24 februari was dichtbij huis op stap want bij de molen van nieuwenhoorn heb ik toen deze foto gemaakt die eigenlijk gewoon te mooi is om niet te delen hier.
AfbeeldingConnexxion 4167 by Dylan Wildschut, on Flickr

maart
In maart kwam ik erachter dat ik nog helemaal geen foto heb van lijn 110 tussen Hellevoetsluis en Oostvoorne dus werd op 8 Maart deze foto gemaakt in Oostvoorne van lijn 110.
AfbeeldingConnexxion 9173 by Dylan Wildschut, on Flickr

Naast Bak reizen rijdt TCR ook personeelsvervoer voor de Esso in de botlek en wel naar de vakantieparken in de omgeving voor de werknemers. TCR deed dat voornamelijk met Brabantse bussen op 14 Maart.
Zoals met deze integro.
AfbeeldingTCR 66 by Dylan Wildschut, on Flickr

Maar ook de uit Amstelland-Meerlanden overgekomen citaro in brabantse kleuren.
AfbeeldingTCR 501 by Dylan Wildschut, on Flickr

En deze van Connexxion tours overgenomen citaro.
AfbeeldingTCR 6xx (ex Connexxion 9163) by Dylan Wildschut, on Flickr

op 23 maart was ik in Roemenië van dat reisje heb ik een fotoverslag van geplaatst dus ik zet een foto van 1 van de hoogtepunten die dag en dat was toch wel om deze BBA Interliner rijdend te zien met een hele hoop rook dat wel.
Afbeeldingex BBA 813 by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 25 maart werd er een afscheid excursie georganiseerd door Nostalbus van 2 O405jes van pachter Geenens. In Geraardsbergen kon ik deze foto maken van de 220829.
AfbeeldingGeenens 220829 by Dylan Wildschut, on Flickr

Eind maart werden ook de nieuwe elektrische bussen van Connexxion in Amstelland-meerlanden in dienst gesteld voor de lijnen rond Schiphol en de R-net lijnen tussen Aalsmeer/Uithoorn en Amsterdam.
Op 30 Maart kon ik deze foto maken op schiphol P30 van beide nieuwe elektrische bussen.
AfbeeldingConnexxion 9753 by Dylan Wildschut, on Flickr

Als er nieuw materieel instroomt gaat er meestal ook oud materieel uit. Dat is dus gebeurt met deze MAN die hier nog op de dienst reed in zijn laatste dagen bij Connexxion.
AfbeeldingConnexxion 3837 by Dylan Wildschut, on Flickr

April
We zitten inmiddels al best ver in het voorjaar en dat betekend dat de keukenhof in Lisse ook open is. Dat betekend ook dat je exotische bussen kan tegen komen op de pendels tussen leiden-Lisse en schiphol-Lisse. Zo ook dit jaar waar er weer een paar ex Provincie Utrecht bussen van Connexxion op de diensten verschenen. Zoals deze Arriva 160 die ik op 6 april te Schiphol vast legde.
AfbeeldingArriva 160 (ex Connexxion 4254) by Dylan Wildschut, on Flickr

Ook legde ik in Hoofddorp het nieuwe buurtbusje vast voor de buurtbuslijn 401.
AfbeeldingConnexxion 7224 by Dylan Wildschut, on Flickr

Ook in Haarlem kwamen nieuwe bussen in dienst dit jaar. en wel deze Elektrische BYD bussen voor op lijn 2.
AfbeeldingConnexxion 2107 by Dylan Wildschut, on Flickr

Bij het GVB kwamen er ook nieuwe bussen in dienst nouja nieuw het zijn ex Schiphol sternet bussen van Connexxion. Op 19 April trof ik zo'n ex Connexxion bus aan op de tramvervangende lijn 313 voor de GVB stalling west.
AfbeeldingGVB 1701 (ex Connexxion 3942) by Dylan Wildschut, on Flickr

Op de keukenhof rijdt TCR ook als versterking mee met gelede bussen. Dit jaar met deze grijze citaro die van Connexxion tours is overgenomen en daar reed met nummer 9105.
AfbeeldingTCR BN-ZN-94 (ex Connexxion 9105) by Dylan Wildschut, on Flickr

Ik had het al gezegd op de keukenhof pendels kan je exotische bussen tegen komen. Zo reed dit jaar ook het Haags bus museum mee op de keukenhof pendels met de gelede Den Oudsten B93 ex HTM 923. Dit kon ik op 22 April vastleggen in Lisse.
AfbeeldingHBM HTM 923 by Dylan Wildschut, on Flickr

Mei
op 5 Mei ben ik nog even afgereisd naar de keukenhof in de hoop nog wat exotisch vast te leggen. En dat lukte weer met deze van Connexxion tours overgenomen bus van TCR in de GVU huisstijl.
AfbeeldingTCR BN-ZR-39 (ex Connexxion/GVU 9149) by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 7 mei was in te vinden in de zuidelijke grensstreek van belgië waar in Bon-Secours deze foto is gemaakt.
AfbeeldingTransvilles 166 by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 11 Mei ben ik naar Noord-Holland gegaan om nog voor de laatste maal een VDL proshitty Procity in actieve dienst op de foto te zetten.
AfbeeldingConnexxion 3809 by Dylan Wildschut, on Flickr

In de week van 24 Mei was de libelle zomerweek in Almere. TCR verzorgde een pendeldienst tussen het evenement,een tijdelijke parkeerplaats en station Almere Poort. Dit deden ze voornamelijk met bussen die ze van connexxion tours overgenomen hebben zoals deze volvo 8700 en gelede citaro.
AfbeeldingConnexxion tour/TCR 3516 by Dylan Wildschut, on Flickr

AfbeeldingConnexxion tour/TCR 9155 by Dylan Wildschut, on Flickr

Ook reed TCR met eigen spul rond zoals deze nogal naakte 514 en de witte 621 die trouwens bij Hermes/Connexxion als 9118 heeft gereden.
AfbeeldingTCR 514 by Dylan Wildschut, on Flickr

AfbeeldingTCR 621 by Dylan Wildschut, on Flickr

Naast het spul van TCR kon tussendoor ook het nieuw ingestroomde elektrisch materieel van Keolis op de foto gezet worden.
AfbeeldingKeolis 6303 by Dylan Wildschut, on Flickr

Juni
Op 10 juni vond in Blerick het mulit event plaats. Waar verschillende Museumbussen en treinen werden tentoongesteld. Ook was er een beurs waar veel miniatuur meuk en andere Ov gerelateerde zooi werd verkocht.
Arriva had een gratis pendeldienst opgezet tussen station Venlo en het evenementen terrein. langs de route in Blerick kon ik het elektrische pendelbusje op de foto zetten.
AfbeeldingArriva 9654 by Dylan Wildschut, on Flickr

Via het forum kwam ik erachter dat er in Boxmeer een pendeldienst werd verzorgd door Pouw vervoer met een Syntus Utrecht setra. Dus toen ik het wel gezien had bij het multi event werd er een tussenstop gemaakt in Boxmeer voor dit plaatje.
AfbeeldingPouw vervoer 1648 by Dylan Wildschut, on Flickr

Voordat de noord-zuid lijn in gebruik werd genomen reed lijn 242 van station Amstertdam-zuid naar Mijdrecht centrum. Met elektrische bussen. Op 26 juni ben ik naar Mijdrecht gegaan om zo'n elektrische citea op de foto te zetten.
AfbeeldingConnexxion 9761 by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 30 juni vond consert at sea plaats op de brouwersdam bij Ouddorp waar je heel veel bussen van TCR tegenkomt op de verschillende pendels naar de campings in de omgeving. Het hoogtepunt van deze dag was deze Mercedes-Benz O405G die als enige gelede bus van TCR meereed.
AfbeeldingTCR 539 (ex Autobussen de Reys 331223)) by Dylan Wildschut, on Flickr

Juli
In de 3e week van juli waren de vierdaagse weer in Nijmegen. Dat gaat elk gepaard met veel extra gelde bussen die als versteking rijden. Ook dit jaar was dat het geval met voor de laatste keer bussen uit Voorne-putten. zo heb ik op 18 juli dit memorabel plaatje gemaakt van de Connexxion 9174.
AfbeeldingConnexxion 9174 by Dylan Wildschut, on Flickr

In juli is ook de nieuwe concessie in noord-holland-noord ingegaan. Met een hoop nieuwe bussen. Op 29 juli ben ik naar deze concessie afgereisd om de nieuwe bussen vast leggen. Zo als in Hoorn waar ik op buurtbuslijn 415 een nieuwe BYD K7U op de foto kon zetten. Deze lijn rijdt trouwens alleen in het weekend en avond met betaalde krachten en een grote bus.
AfbeeldingConnexxion 7570 by Dylan Wildschut, on Flickr

Naast de BYD's zijn er ook nieuwe Citea's en Solaris urbino 18 bussen in de concessie ingestroomd zoal hiere te zien voor de watertoren van Den Helder.
AfbeeldingConnexxion 3241 by Dylan Wildschut, on Flickr

AfbeeldingConnexxion 9375 by Dylan Wildschut, on Flickr

Door leveringsproblemen van de elektrische VDL midcity's rijden er nog een oude bussen rond in de concessie Noord-Holland-noord naast de nieuwe geleverder BYD's,Solarissen en Citea's Ook is er een nieuwe onderaannemer in de concessie namelijk TCR zoals hier te zien in Alkmaar.
AfbeeldingTCR 706 by Dylan Wildschut, on Flickr

augustus
Op 2 augustus was ik op vakantie in België en ben ik even in Leuven geweest waar deze plaat kon maken van een citaro C2 LE.
AfbeeldingStaca 303504 by Dylan Wildschut, on Flickr

Een dag later was ik alweer op de terugweg naar huis maar niet voordat ik een tussenstop heb gemaakt in de haven van antwerpen. Daar rijdt de polder in opdracht het havenbedrijf fietsbussen. Deze bussen zijn citaro's G afkomstig van Connexxxion Almere. Hier zien we 2 ex Maxx almere bussen op eindpunt Noorderlaan in Antwerpen.
AfbeeldingBus de Polder 1585 (ex Connexxion 9161) by Dylan Wildschut, on Flickr

In augustus waren er grote werkzaamheden op het metrotraject Wilhelminaplein-Maashaven en reden er bussen in plaats van metro's daar. Dienst werd voornamelijk met citaro's van de RET uiotegvoerd maar er wilde soms ook een den oudsten rijden. Gelukkig ook op 16 augustus waardoor ik dit plaatje kon maken.
AfbeeldingRET 907 by Dylan Wildschut, on Flickr

In augustus zijn er vanuit Brabant een aantal citea's naar de Achterhoek verplaats en hebben daarvoor de nieuwe Arriva kleurstelling gekregen. Op 27 Augustus ben ik naar doetinchem gegaan om 1 zo'n citea op de foto te zetten met onderstaand resultaat.
AfbeeldingArriva 8959 by Dylan Wildschut, on Flickr

Al eerder dit jaar had onderaannemer Juijn Rossum al een aantal nieuwe setra's in dienst genomen voor op de Arriva diensten. Deze hadden al de nieuwe kleuren op 27 Augustus kon na Doetinchem ook in 's-Hertogenbosch de nieuwe Arriva kleuren vastleggen.
Afbeeldingjuijn 5042 by Dylan Wildschut, on Flickr

Ook zijn er in 's-Hertogenbosch 2 lijnen volledig elektrisch gaan rijden. Hiervoor zijn 9 extra elektrische VDL citea's aangeschaft. Hier zien we zo'n nieuwe citea.
AfbeeldingArriva 9512 by Dylan Wildschut, on Flickr

september
Op 15 september werd er weer door Nostalbus een excursie georganiseerd. Ditmaal als afscheid van de VanHool A600 in Vlaams-Brabant. In attenrode kon deze foto worden gemaakt van de excursiebus.
AfbeeldingDe Lijn 3563 by Dylan Wildschut, on Flickr

Oktober
In september blijk dus heel weinig foto te hebben gemaakt. :lol: snel door naar oktober dan.
Want op 9 Oktober was ik in het DAV gebied waar ik in Alblasserdam al de nieuwe bussen van qbuzz kon vastleggen.
AfbeeldingNieuwe wagens voor qbuzz by Dylan Wildschut, on Flickr

Maar ook maakte ik nog een laatste plaatjes van de kleine irisbusje van deze concessie zoals hier in Goudriaan.
AfbeeldingArriva 6041 by Dylan Wildschut, on Flickr

In dit verslag heb ik eigenlijk al heel veel aandacht bestaat aan de concessie Amstelland-meerlanden en aan de dubbeldekkers tussen Groningen en Emmen. Maar tussen Haarlem en station Amsterdam zuid rijden ook dubbeldekkers van TCR wel te verstaan. Op coming-out day (11 Oktober) was ik toevallig in deze Concessie en voor het gemeentehuis van haarlem maakte ik deze foto van de TCR 631.
AfbeeldingTCR 631 by Dylan Wildschut, on Flickr

november
Ook oktober blijkt best foto arm te zijn. :')
dan gaan we maar door met november. Want op 12 november was in Duitsland en wel in de plaatsen Dortmund en Düsseldorf.
In Dortmund kwam deze setra NF voor de lens een type bus dat je tegenwoordig niet meer zoveel ziet.
AfbeeldingQuecke 1545 by Dylan Wildschut, on Flickr

In Düsseldorf kon ik dit plaatje maken van trams en een trein die elkaar kruisen.
AfbeeldingReinbahn 2133 by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 15 november was in Limburg te vinden met als doel het busje van lijn 48 tussen Maastricht en het Belgische Kanne op de foto zetten.
En dat is gelukt zoals hier te zien is op de markt van Maastricht.
AfbeeldingVan Der Velde 12 (ex Arriva 6413) by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 27 november ben een rondje door Nederland gaan maken om nog wat bussen op de foto te zetten die of nieuwe zijn of een ander kleurtje hebben gekregen. Zo kwam ik dus uit in Leiden waar arriva voor OV-museumlijn 10 2 van deze Mercedes-Benz sprintercity A77 heeft genomen van Syntus en hun op hun beurt van Qbuzz.
AfbeeldingArriva 0191 (ex Qbuzz 3882 ex Syntus 1159) by Dylan Wildschut, on Flickr

Na leiden kwam ik uit in Hilversum Waar ik deze poolbus op de foto kon zetten i.v.m. de inbouw van vribus de opvolger van infoxx.
Deze bus in begonnen bij Hermes in het SRE en zwerft nu een beetje door het land heen.
AfbeeldingConnexxion 3395 (ex Hermes) by Dylan Wildschut, on Flickr

Lijn 316 tussen Amsterdam en Edam is met elektrische bussen gaan rijden dit jaar. Na een foto's te hebben gemaakt in Hilversum kon ik op Amsterdam centraal zo'n elektrische Citea van EBS op de foto zetten in de avond.
AfbeeldingEBS 1030 by Dylan Wildschut, on Flickr

Op mijn verjaardag (30 november) ben ik uit Nederland weggevlucht naar Ettelbruck gegaan. Waar ik dit plaatje kon maken van een CFL onderweg naar de buffer van het station ettelbruck.
AfbeeldingCFL 93 by Dylan Wildschut, on Flickr

Om toch nog een treintje in mijn jaarverslag te hebben plaat ik ook nog een treintje van de CFL op het station van Ettelbruck.
AfbeeldingCFL 2016 by Dylan Wildschut, on Flickr

december
op 8 December kon ik voor de allerlaatste keer een MAN op het busstation van metrostation Spijkenisse centrum vastleggen. en deed ik dus ook met dit resultaat.
AfbeeldingConnexxion 5163 by Dylan Wildschut, on Flickr

Op 9 december is de nieuwe concessie Voorne-putten ingegaan met EBS als nieuwe vervoerder. Op 10 December ben even naar Brielle gegaan om daar de bussen vast te leggen. EBS is met compleet onbekend type gaan rijden in Nederland namelijk 10 Scania Citywide Urban CNG bussen van 15 meter lang. Die we hier zien op lijn 106 naar Spijkenisse via Hellevoetsluis en Zuidland.
AfbeeldingEBS 2008 by Dylan Wildschut, on Flickr

Naast de 10 scania's rijden er ook 43 Iveco crossways op aardgas in de consessie. Waar we hier een exemplaar van zien op de busbaan langs de groene kruisweg in spijkenisse op 27 december.
AfbeeldingEBS 5086 by Dylan Wildschut, on Flickr

Dit was mijn jaar 2018. Hopelijk hebben jullie genoten van de foto's.
In het jaarverslag van 2019 komt nieuwe concessie DMG zeker aanbod en voor Voorne-putten ga ik in 2019 ook met een uitgebreid verslag komen.

Ik wens iedereen de beste wensen voor 2019. *O*
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Het jaar 2018 van Dylan.

Bericht door Etienne »

Prachtige foto's :)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
busfanNL
Berichten: 2193
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58

Re: Het jaar 2018 van Dylan.

Bericht door busfanNL »

Jij ook gelukkig Nieuwjaar Dylan en heel erg bedankt voor het delen van het schitterende verslag met prachtige foto's . *bus* :wink:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het jaar 2018 van Dylan.

Bericht door Daniel »

Mooi en lekker gevarieerd jaaroverzicht :pos:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5240
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Het jaar 2018 van Dylan.

Bericht door Lijn 45 »

Leuk verslag! :)

Die Van Hools van Bak staan overigens ook al weer te koop.
Hendrik
Berichten: 2545
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Het jaar 2018 van Dylan.

Bericht door Hendrik »

Leuke serie foto's! :pos:
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Het jaar 2018 van Dylan.

Bericht door ZO6176 »

Leuk verslag.

Wat is eigenlijk het precieze inzetgebied van de ex hermes 9114-9119? Zie er toevallig een foto tussen zitten maar verder zie ik zelden of nooit een foto van.
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5240
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Het jaar 2018 van Dylan.

Bericht door Lijn 45 »

Die rijden daar waar TCR ze nodig heeft. Ze zijn afgelopen jaar door het hele land gespot.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het jaar 2018 van Dylan.

Bericht door Meltrain »

Mooi verslag. :pos: Hoewel het bijna alleen maar bussen zijn, blijft het door de variatie (en de kwaliteit) van de foto's toch boeiend om te bekijken. :)
Overigens: de Wiki-pagina van lijn 110 had ook nog geen foto. (A)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten