Losse foto's van umbusko

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
umbusko

Re: Losse foto's van umbusko

Berichtdoor umbusko » ma 02 mar 2020, 11:05

40. Ik vond deze foto net terug en hoewel hij niet helemaal scherp is, wilde ik hem toch even delen, want hoe vaak zie je nu twee verschillende Belgische treinen op station Maastricht Randwyck? 29 december 2019, het klassiekje stond al 20 minuten defect.
Afbeelding

umbusko

Berichtdoor umbusko » wo 13 mei 2020, 17:02

41. Sinds eergisteren rijdt de 5350 weer, tussen Maastricht en Visé in beide richtingen via hetzelfde spoor (ri. België (afwijkend) rechts, ri. Nederland (zoals normaal) links). De dienstregeling is dus nog steeds licht aangepast: richting België 4 minuten vroeger, richting Maastricht 4 minuten later, kruising in Visé. Heb mijn wandeling er even op afgestemd, dus met foto:
Afbeelding

42. Een uur later kwam ik op de terugweg een wel heel vies en gebutst treinstel tegen. :X
Afbeelding

43. In ander nieuws: lijn 8 rijdt gewoon met 8-persoonsbusjes.
Afbeelding

44. + 45. In weer ander nieuws: bij de nieuwe halte van De Lijn bij het Mosae Forum (richting station) heeft iemand informatie opgehangen over 1,5 meter afstand, mondmaskers en "geschrankt zitten". :') Ik vraag me nu wel af wie, want De Lijn komt sinds 16 maart niet meer in Nederland. Zelfs de Belgen zouden niet zo stom zijn om wel een A4'tjesmannetje de grens over te sturen, toch? :X
Afbeelding
Afbeelding

46. Tot slot: de 8202 rijdt nog altijd op lijn 15.
Afbeelding

huibf

Berichtdoor huibf » wo 13 mei 2020, 19:59

umbusko schreef:44. + 45. In weer ander nieuws: bij de nieuwe halte van De Lijn bij het Mosae Forum (richting station) heeft iemand informatie opgehangen over 1,5 meter afstand, mondmaskers en "geschrankt zitten". :') Ik vraag me nu wel af wie, want De Lijn komt sinds 16 maart niet meer in Nederland. Zelfs de Belgen zouden niet zo stom zijn om wel een A4'tjesmannetje de grens over te sturen, toch? :X
https://i.imgur.com/GOMQlii.jpg

Eindelijk! Ook 'vreemde' buslijnen op de halteborden. Goed bezig !
Laatst gewijzigd door Gekko123 op wo 27 mei 2020, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto uit quote gehaald

Terug naar “OV in Beeld”