Hilversum, Loenen aan de Vecht en Loenersloot (7 foto's)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8665
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Hilversum, Loenen aan de Vecht en Loenersloot (7 foto's)

Bericht door Milco »

Toen het vanmiddag opeens prachtig weer werd, na regen komt zonneschijn klopt dus toch af en toe :P , besloot ik nog maar even te gaan toeren op mijn laatste vakantiedag. :)

Als eerste ging ik naar Hilversum, alwaar het voormalige GAK-gebouw inmiddels is gesloopt, waardoor je vanaf het Schapenkamp het station al kunt zien liggen. Heel verschil met een aantal maanden terug, toen het gebouw er nog wel stond:
Afbeelding

Hierna liep ik even door het centrum. In de Langestraat trof ik lijn 104, die aan de laatste meters van zijn rit bezig is:
Afbeelding

Hierna ging ik met lijn 121 naar Loenen aan de Vecht. Altijd leuk die kleine dorpjes. Na even wachten kon ik aan de rand van het dorp lijn 120 naar Utrecht op de foto zetten:
Afbeelding

Hierna volgde ik te voet de busroute. Een stuk verder, op de Slootdijk nabij het gehucht Kerklaan, kon mooi de volgende rit op de foto:
Afbeelding

Net aan de andere kant van de brug over het Amsterdam-Rijnkanaal kon dan weer de tegenbus op de foto, wat met wat verbazing aardig lukte, gezien het vrij drukke verkeer:
Afbeelding

Eenmaal doorgelopen naar Loenersloot bleek ik net te laat voor lijn 120 naar Utrecht. Dan maar even wachten, dat was immers geen straf met het heerlijke weer. Ik was dus wel op tijd voor de volgende rit, die ik hier op de foto kon zetten langs het kanaal:
Afbeelding

Hierna liep ik nog verder en wel naar Baambrugge. Tenminste, de halte op de achtergrond ligt daar, formeel stond ik gewoon nog tussen Loenersloot en Baambrugge in:
Afbeelding

Hierna reisde ik weer naar huis. Bedankt voor het kijken! :)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Hilversum, Loenen aan de Vecht en Loenersloot (7 foto's)

Bericht door ZO6176 »

Leuke foto's zo langs het kanaal. Voor mij een onbekend stukje Nederland.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Hilversum, Loenen aan de Vecht en Loenersloot (7 foto's)

Bericht door Meltrain »

Leuke foto's van mijn werkgebied, vooral de laatste twee. :pos:
Maareh, die foto's zijn niet gemaakt langs een kanaal, maar langs de Angstel en dat is een rivier. :6
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten