Bussen op het stadsbuzz net in DMG gebied (8 foto's)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
traibergen

Bussen op het stadsbuzz net in DMG gebied (8 foto's)

Berichtdoor traibergen » Za 22 Jun 2019, 21:54

Vandaag heb ik met een Drechtsteden daldagkaart en een camera de Drechtsteden onveilig gemaakt. Vanwege de Drechtsteden daldagkaart was ik gebonden aan de Stadsbuzz lijnen dus alle foto's zijn genomen vanaf haltes bereikbaar met de stadsbus.

Afbeelding
Een Ebusco staat op de halte 'Reeweg' in Hendrik-Ido-Ambacht. Blijkbaar hoefde hij niet opgeladen te worden want de pantograaf was ingeklapt.

Afbeelding
Een tribus staat voor het station van Zwijndrecht. Er waren wat problemen bij de chaffeurswissel dus de bus liep hier enige vertraging op.

Afbeelding
Een Ebusco op weg naar de halte 'Winkelcentrum de Meent' in Papendrecht. Deze buslijn en eigenlijk alle anders stadslijnen liepen flinke vertragingen op vanwege grote file's op de Spuiboulevard bij de halte 'Centrum' in Dordrecht. Rond 15:00 uur waren vertragingen van +20 te zien waarbij bussen een kwartier stilstonden bij de halte Centrum omdat ze gewoon niet weg konden rijden. Uiteindelijk hebben verkeersregelaars de vertragingen redelijk in toon gehouden.

Afbeelding
Een Crossway bij de halte 'Busstation' in Papendrecht. Helaas zag ik pas achteraf op de foto dat de buschaffeur zwaaide dus heb ik niet teruggezwaaid :oops:

Afbeelding
Een Ebusco komt van de halte 'Busstation' in Papendrecht.

Afbeelding
Een Scania Higher scheurt langs de halte 'Busstation' in Papendrecht op weg naar Rotterdam

Afbeelding
Een R-Net Crossway rijdt met wat vertraging langs de halte 'Busstation' in Papendrecht

Afbeelding
Een Ebusco staat te bufferen de halte 'Veer Hollandse Biesbosch'. De vorige bus naar de Staart was uitgevallen dus deze bus zat propvol tot de halte 'Zorgcentrum Merwelanden' waar met enige moeite iedereen zich met zijn / haar rollator uit de bus wist te werken en we tot het eindpunt met maar één medereiziger over de Baanhoekweg scheurden :mrgreen:
Laatst gewijzigd door traibergen op Za 22 Jun 2019, 22:34, 2 keer totaal gewijzigd.

ZO6176

Re: Bussen op het stadsbuzz net in DMG gebied (8 foto's)

Berichtdoor ZO6176 » Za 22 Jun 2019, 22:10

Leuk setje foto's. Gevarieerd materieel

Terug naar “OV in Beeld”