Op jacht naar de Ebusco 3.0 van Transdev (8 foto's)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8693
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Op jacht naar de Ebusco 3.0 van Transdev (8 foto's)

Bericht door Milco »

Nadat afgelopen maandag de eerste twee bussen van het type Ebusco 3.0 in dienst kwamen greep ik woensdag mijn kans om ze te spotten op lijn 320 tussen Hilversum en Amsterdam! Voor het zo ver was deed ik eerst al lopend een rondje Diemen vanaf de halte Echtenstein om eens wat foto’s te maken langs de busroute van lijn 44, zoals hier op de busbaan die door Diemen-Zuid loopt:
AfbeeldingIMG_4471 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op de Ouddiemerlaan die dan weer in het centrum ligt kon ik dit leuke plaatje maken tussen het drukke verkeer door:
AfbeeldingIMG_4534 by Milco Oudeboon, on Flickr

Hierna liep ik door richting Amsterdam. De Middenweg volgend kon ik ter hoogte van de Kruislaan nog een van de ex-Veolia Ambassadors op de foto zetten die, gezien de Ebusco’s, toch wel écht aan hun laatste rondes bezig zijn verwacht ik:
AfbeeldingIMG_4582 by Milco Oudeboon, on Flickr

Hierna liep ik door naar de Hugo de Vrieslaan. Nadat ik daar een mooi plekje vond zonder eventueel last van ander verkeer, kon ik hier even later dan de Transdev 2184 op de foto zetten:
AfbeeldingIMG_4669 by Milco Oudeboon, on Flickr

Nadat ik hierna vliegensvlug naar het verderop gelegen Amstelstation liep, reisde ik met deze bus mee naar Muiden. Ik was erg te spreken over de bus: het interieur is ruim, zeer veel beenruimte en de bus rijdt soepel en stilletjes. Kuiltjes en hobbeltjes voel je bijna niet en geloof mij: op de trambaan op de Middenweg heb je er daar genoeg van! Eenmaal uitgestapt bij de Maxis in Muiden wachtte ik de 2183 af:
AfbeeldingIMG_4719 by Milco Oudeboon, on Flickr

Nadat ik hierna even naar de Appie liep voor wat drinken, het was immers warm, trof ik daarna de Connexxion 3207 aan die samen met wat andere bussen uit deze serie tijdelijk vanuit Haarlem is overgewaaid naar de garages Hilversum en Huizen:
AfbeeldingIMG_4739 by Milco Oudeboon, on Flickr

Met de eerdergenoemde 2183 reisde ik daarna verder naar Huizen. Daar was ik dan weer mooi op tijd om de 2184 weer te onderscheppen, die hier vertrekt vanaf het busstation:
AfbeeldingIMG_4761 by Milco Oudeboon, on Flickr


Hierna reisde ik met een Citea, met dus beduidend minder beenruimte dan een Ebusco 3.0, naar Hilversum. Nadat ik bij de bushalte ter hoogte van het ziekenhuis eerst nog wat andere bussen fotografeerde, kon ik daarna voor de laatste keer de 2184 op de foto zetten:
AfbeeldingIMG_4912 by Milco Oudeboon, on Flickr

Dat waren mijn eerste foto’s van een gloednieuw bustype! *O*
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Op jacht naar de Ebusco 3.0 van Transdev (8 foto's)

Bericht door tsov »

Leuk, ik heb ze hier al een paar keer voorbij zien komen. Vind ze er goed uitzien :pos:
Je bent ook vlak langs m'n huis gelopen, want ik kijk uit op de route in Amsterdam :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Daan!
Berichten: 289
Lid geworden op: do 12 jan 2017, 11:21

Re: Op jacht naar de Ebusco 3.0 van Transdev (8 foto's)

Bericht door Daan! »

Mooie foto's, maar de 3.0 is in de basis aan de buitkant echt een foeilelijke bus.
teun
Berichten: 1511
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Op jacht naar de Ebusco 3.0 van Transdev (8 foto's)

Bericht door teun »

Leuke foto’s, zeker ook met de even nieuwe busbaan. :Y
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Op jacht naar de Ebusco 3.0 van Transdev (8 foto's)

Bericht door umbusko »

Komt op mij over als een totaal oninspirerende omgeving, maar desondanks fraaie foto's!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten