Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Nu de dagen weer wat langer aan 't worden zijn en het ook nog eens heerlijk zonnig was, vond ik 't toch weereens hoog tijd worden om weereens in de regio wat busplaatjes te gaan maken. D'r zijn immers zoveel leuke plekjes in DAV en HWGO :wink:

Om te beginnen reisde ik richting Papendrecht, waar de 6264/15 passeerde op de Zuidkil: letterlijk de grens tussen nieuwbouw en platteland...
Afbeelding

En een niet al te spectaculaire locatie, maarja, de bus kwam er toch al aan: de 6230/14 op de Oostkil in Papendrecht...
Afbeelding

Daarna een bus naar Sliedrecht gepakt, waar een paar minuten later de 6240/13 passeerde op de smalle Baanhoek...
Afbeelding

Even verderop op de Baanhoek is het allemaal wat breder en trof ik de 6218 op lijn 13 de andere kant op...
Afbeelding

Tot slot nog een Dordts plaatje: de streekvariant van de bestemming "Centrum" blijft onverminderd populair...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door BR628 »

Het was dan ook heerlijk zonnig weer (over de kou laat ik mij niet uit), om te gaan hobbyen. Je hebt het naar je zin gehad zo te zien :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Dat zeker ja... en nu ik toch mezelf van een ov-jaarkaart voorzien heb (de paar euro meer dan een trajectkaart was ook de moeite niet) ga je toch wat sneller eventjes buiten de stad kijken. Frisjes was 't wel ja, vooral bij de eennalaatste foto: nogal winderig was het daar aan de Beneden Merwede.

Maargoed, moet toch nog een keer terug naar de Baanhoek: vanaf de bushalte daar heb je een fraai doorkijkje naar de spoordijk en op het weggetje wat er onderaan de dijk ligt kan je de bus al langs zien komen. Nu had die gisteren helaas net een paar minuten vertraging, anders had ik eindelijk eens het zo gewilde plaatje met bus- en trein op één foto gehad.
Achja, da's ook wel iets waar je erg veel geluk voor moet hebben natuurlijk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Vandaag m'n geduld toch wel even aardig op de proef gesteld, want tja, het centrum van 's-Gravendeel mag dan een leuk plekje voor een foto zijn maar lijn 166 is er in beide richtingen vrijwel tegelijk. De 166 die ik er naartoe had liep wat vertraging op, waardoor ik net te laat was voor de kruisende bus. Een half uurtje later ging er ergens toch iets niet helemaal goed met de scherpte dus tja, toch een ritje later maar een nieuwe poging gewaagd. Dat was al een gunstiger tijdstip, want de 165 naar Dordrecht zou daar vrij snel na komen.

In ieder geval werd het geduld wel beloond...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Meltrain »

Mooie foto's. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Vandaag maar eens een paar Dordtse plaatjes...

Op de M.H. Trompweg kwam ik de 722/4 tegen...
Afbeelding

En op het eindpunt Sterrenburg waren de 6292/7 en 6300/5 aan 't uitrusten, waarbij de 6292 alvast weer de vreemde variant op "Centrum" filmt...
Afbeelding

De 6296 als stadswagen was al heel wat keertjes aan me ontstapt. Vorige week had ik 'm bijna erop maar toen ging de camera in staking, maar vandaag lukte het dan toch. Hij rijdt hier als lijn 5 op de alternatieve route van de Krispijntunnel naar halte Centrum via Singel en Beverwijcksplein i.v.m. werkzaamheden die ooit ergens in de toekomst moeten beginnen (de echte reden is dat een verkeerslicht door de gemeente vast is uitgeschakeld, wat het voor de buschauffeurs een soort russische roulette maakt om van de Spuiweg de Spuiboulevard op te draaien)...
Afbeelding

De 6228/2, vergezeld door twee Citaro's, op de Johan de Wittstraat...
Afbeelding

En mijn lijntje 3 mag natuurlijk ook niet ontbreken, met uiteraard een Citaro :wink: ...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

En maar weer verder met deel 4 in deze serie, wat wederom in Dordt begint. In de Jacob Marisstraat trof ik de 728 op lijn 3, precies dezelfde bus als ik daar iets meer dan een jaar geleden trof. Alleen de achtergrond is sindsdien wat veranderd (en voor de oplettende kijker, ook de bus is niet exact hetzelfde)...
Afbeelding

En de 6294/4 op de Viottakade...
Afbeelding

Vervolgens richting Alblasserdam gereisd waar het bij aankomst nog enigzins zonnig was, al zijn de grijzere luchten al in aantocht op deze foto van de Arriva 8050 op lijn 16 naar Dordrecht CS op de Van Eesterensingel...
Afbeelding

Het laatste beetje zon zorgde nog voor een mooi luchtje boven de 6233/90 op de Plantageweg...
Afbeelding

De 6240/89 in de verkeersdrukte op de Dam...
Afbeelding

En tot slot de 6255 als lijn 89 op de Van Eesterensingel...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Met het mooie lenteweer van vandaag maar eens op de fiets de Drechtsteden door geweest. Hieronder de oogst van vandaag:

Als eerste ging het richting Sliedrecht, waar de 6252 als lijn 13 naar halte Stormrand passeerde op de Craijensteijn...
Afbeelding

Dezelfde 6252, maar nu op de terugweg, lekker in de bocht hangend op de Rivierdijk...
Afbeelding

Nog maar net begonnen aan z'n ritje naar het Zuidplein was deze 6213/91 die vanaf de Thorbeckelaan de Simon Stevinstraat in draait op weg naar busstation Winklerplein...
Afbeelding

Een van de weinige Ambassadors in DAV, de 8050 op lijn 91, kwam ik tegen op de smalle Baanhoek...
Afbeelding

Net als de 6263 op lijn 13...
Afbeelding

Na een klein stukje fietsen was ik alweer in Papendrecht beland waar de "stadsdienst linksom", oftewel lijn 15, passeerde op de Andoornlaan...
Afbeelding

In 't "stadsdienstloze" uurtje dat volgde even de honger gestild en richting de andere kant van Papendrecht gereden. Daar kwam ik de 6256 tegen als de "stadsdienst rechtsom" (lijn 14) op de Edelweisslaan...
Afbeelding

En de 6213 was alweer op de terugweg toen ik 'm nogmaals vastlegde op de Vrijheer Van Eslaan in Papendrecht...
Afbeelding

Ook nog maar een keer de 6211 op lijn 15, dit keer op de Veerdam in het centrum van Papendrecht...
Afbeelding

Wat daarop volgde was een aardig foto-loos stukje richting Zwijndrecht waar de leuke plekjes schaars bleken. Dus maar even in Hendrik-Ido-Ambacht wezen kijken wat vandaag de dag toch wel heel dicht bij Zwijndrecht ligt. 'tis dat ze er een bordje neergezet hebben, anders merkte je niet dat je in een andere gemeente bent.
Hier trof ik de 6264 op een van de Arriva-diensten op lijn 141...
Afbeelding

En een MAN'etje in de bocht. De Qbuzz 1058 op 141 om precies te zijn...
Afbeelding

Even later gevolg door de 8049/88 die toch een stuk minder schuin hangt...
Afbeelding

Daarna ging het maar weereens richting huis. Onderweg trof ik nog de 6301 als lijn 3 op de Dordtse Noordendijk...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door BR628 »

Even een kickje dan maar ;) Foto's worden toch vaak levendiger als de zon er bij is. Zitten een paar fraaie tussen hoor, zeker de standpuntwisseling steeds maken de foto's plezierig om naar te kijken, in plaats van 30 bussen op dezelfde stek achter elkaar.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Vandaag alweer een fraaie zaterdag en tja, het blijft toch kriebelen dus maar weer eens de regio door geweest. Zo dichtbij, maar om een of andere reden maak ik vaker foto's verder weg. En ook nu weer zat nieuwe leuke plekjes ontdekt.

Als eerste voor vandaag de Arriva 6255 als lijn 91 ri. Sliedrecht op de Willem Dreeslaan in Papendrecht...
Afbeelding

Aan de rand van Papendrecht passeerde de 6243 over de Pontonniersweg...
Afbeelding

De Arriva 6247 is op weg als lijn 16 naar Dordrecht net Papendrecht binnen gereden en rijdt hier op de Burgemeester Keijzerweg...
Afbeelding

Onderweg van Alblasserdam naar Ridderkerk komen lijn 89 en 90 een heel klein stukje door de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht, wat het uitvinden van de fotolocatie toch knap lastig maakte. Tot halverwege de rivier heet het de Grote Beer en op het kruispunt onderaan de afrit van de brug begint de Rotterdamseweg, maar het stukje daartussen blijkt geen straatnaam te hebben :roll: Rijksweg N915 zullen we het dan maar noemen, wellicht beter bekend als de brug over de Noord. Over die N915 passeert de Arriva 6256 op weg als lijn 89 naar de Kralingse Zoom in Rotterdam, wat is 't busje klein vergeleken met die machtige staalconstructie...
Afbeelding

In datzelfde Hendrik-Ido-Ambacht heeft lijn 88 een kleine omleiding door wegwerkzaamheden. Helemaal niet erg, het bood mij de gelegenheid de 6259 mooi in het zonnetje vast te leggen op de Reeweg...
Afbeelding

Op de Graaf Willemlaan passeerde de 6213 als lijn 88 de andere kant op...
Afbeelding

Eveneens op weg naar Dordrecht is deze 6268 op lijn 92 die ik trof op de Laan van Welhorst...
Afbeelding

Tot slot ben ik nog even langs een omleidingsroute gereden: de Arriva 723 passeert als lijn 3 ri. Oudelandshoek op een normaal busloos stukje Brouwersdijk in Dordrecht...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Maar weereens wat verse plaatjes in dit topic, toevallig van een rondje tegengesteld aan dat uit het bovenstaande bericht met wat kleine overlappende stukjes.
Als eerste kwam ik in Zwijndrecht terecht waar de 8047 op stadslijn 11 passeerde over de Hilverbeek...
Afbeelding

De omgeleide 6245/92 op het Hoofdland in Zwijndrecht...
Afbeelding

In Hendrik-Ido-Ambacht passeert de Qbuzz 1055 als lijn 141 over de Kerkstraat...
Afbeelding

Lijn 141 de andere kant op was één van de Arriva-diensten op deze lijn. De 6243 passeerde me op de Veersedijk in Hendrik-Ido-Ambacht...
Afbeelding

Tot slot aan de andere kant van de Noord nog even een kijkje genomen in Alblasserdam. De 6230 is als lijn 16 bijna aangekomen bij z'n eindhalte Rijnstraat en rijdt met de film al goed voor de terugweg over de Van Hogendorpweg...
Afbeelding

Enige tijd later kwam ook de aansluitende lijn 90 langs die nog heel wat kilometertjes heeft te gaan naar Utrecht...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

En nog maar wat Dordtse plaatjes van gisteren, een zondag die zoals inmiddels vrij gebruikelijk een Wright-dag was.

De 6228 als lijn 3 op de Hugo de Grootlaan...
Afbeelding

't was even een kwestie van snel zijn, maar 't lukte. De vrij kort daarop volgende lijn 4, gereden door de 6293, even verderop op de Viottakade...
Afbeelding

Lijntje 7 naar Sterrenburg op de Kapteynweg...
Afbeelding

En lijn 10 aan de voet van de Grote Kerk op de Leuvebrug...
Afbeelding

Sinds eind april rijdt de Biesbus weer in Dordrecht, tot eind deze maand nog met een taxibus. Middenin de Biesbosch kon ik de Lotax 11-GP-NL vastleggen onderweg als lijn 801 naar het Centraal Station...
Afbeelding
En nu nog even hopen dat er bij de eerstvolgende activiteit in de Biesbosch (die is op 2e Pinksterdag) naast de gebruikelijke historische bus nog wat extra's rijden. Vorig jaar is 't een keer voorgekomen 'tis natuurlijk wel een erg fraaie omgeving voor een plaatje van 'n normaal busje.

Op weg naar huis kwam ik nog de 10.504 tegen als t32556 op de Wantijbrug...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Maar weereens een paar verse plaatjes voor in dit topic. Allereerst eentje van wat langer geleden voor wie nog nooit een E-GTW van de bovenkant gezien heeft: de 10.505 net voorbij Dordrecht Stadspolders-aansluiting (nog anderhalf jaar het begin van het dubbelspoor)...
Afbeelding

Verder met gisteren en toevallig weer de 10.505, nu net voorbij het toekomstige station Sliedrecht Baanhoek...
Afbeelding

Met helaas net niet de hele kerktoren in beeld passeert de 6243/91 op de Kerkbuurt in Sliedrecht...
Afbeelding

En de 6247 als lijn 91 de andere kant op trof ik op de Deltalaan...
Afbeelding

Puur toevallig was de volgende foto er eentje van de 6248 en wel als lijn 15 op de Wieklaan in Papendrecht...
Afbeelding

En de 6211/16 rijdt hier voorbij over de HOV-baan langs de Burgemeester Keijzerweg in Papendrecht...
Afbeelding

Verder met Dordrecht: een Citaro op lijn 2 is niet iets wat je dagelijks tegenkomt...
Afbeelding

De 725 reed gisteren op lijn 5...
Afbeelding

En de 726 op lijn 3 naar Crabbehof die nooit verder als het station gekomen zal zijn: dezelfde chauffeuse kwam met de 6293 over de N3 (zie de foto bij de opvallende dingen van deze maand) amper 20 minuten nadat ik deze foto nam op een plek 10 minuten rijden vanaf het station...
Afbeelding

Wederom de 6211/16, nu op de N3...
Afbeelding

En tot slot de 6293 op lijn 3, precies een ur nadat ik de 726 op dezelfde dienst zag...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Etienne »

Hier enkele plaatjes, welk ik gisteren gemaakt heb:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daan »

Kon de derde foto niet nog schever? :wink:
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Etienne »

Kan wel :lol:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Sander14
Berichten: 27
Lid geworden op: do 23 apr 2009, 09:44

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Sander14 »

Nou, hier maar eens wat plaatjes van mijn kant:

Afbeelding
Weet iemand wat voor bus dit is? Is dan wel niet van Arriva, maar vond het wel apart. Reed op lijn 801
Afbeelding
Intergo 6152 op lijn 388 naar Utrecht in Dordt
Afbeelding
Ambassador 8052 in de buffer, alvorens lijn 16 naar Albasserdam te gaan rijden
Afbeelding
Als laatste Citaro 557 op lijn 3 naar Crabbehof

Groet Sander
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Geert »

Sander14 schreef:Afbeelding
Weet iemand wat voor bus dit is? Is dan wel niet van Arriva, maar vond het wel apart. Reed op lijn 801
Zal dan wel lijn 801 Dordrecht, Centraal Station - Hollandse Biesbosch zijn; en ik meen me te herinneren (dankzij de altijd actuele berichtgeving uit Dordt ;)) dat er een bijzondere bus reed op die lijn vanwege het toeristische karakter. :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Suus »

Hint ;) Lijnnummer staat op een papiertje achter het raam :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

En het is de Jan Hofstra Reizen 13 voor de nummertjesliefhebbers. Ding komt helemaal uit Drachten :!: en wordt voornamelijk door vrijwilligers gereden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Eens een plaatje uit een ander standpunt: had vanmiddag 't geluk dat er iemand bij halte Nieuwe Noordpolderweg stond te wachten want dat gebeurt maar zelden (hooguit staan er soms wat zuinige scholieren aangezien dit de eerste halte na de zonegrens is en er een school precies aan de andere kant van die zonegrens staat :wink: )

Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Vanmiddag even in Leerdam wezen kijken of er nog wat leuks reed op het treinvervangend vervoer Leerdam-Geldermalsen, wat niet het geval bleek. Nouja, nu ik daar dan toch was maar even wat leuke plekjes langs gewone lijndiensten opgezocht. Als eerste de 6200 op lijn 85 in de Dorpsstraat te Schoonrewoerd...
Afbeelding

GTW 10.501 "Ronald Bandell" vlak voor Arkel op weg als trein 32552 Leerdam - Dordrecht...
Afbeelding

De 6209 rijdt als lijn 81 langs de Linge over de Dam in Arkel...
Afbeelding

En op weg naar huis kwam ik de 721 nog tegen op lijn 3...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Het is toch vaak wel een beetje geluk hebben hoe een foto uitpakt ergens langs de busroute, je weet immers nooit wat er langskomt :wink: Vanmiddag had ik echter wel heel veel geluk op de Hugo van Gijnweg aangezien precies waar ik stond twee bussen van lijn 5 elkaar kruisten. En dan nog twee verschillende types ook, waarvan de Citaro zowiezo al zeldzaam is op 5...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door Daniel »

Vanmiddag eens omleidinkjes wezen kijken. Vooral lijn 5 maakt 'n aardige omweg in Sterrenburg, zoals deze 6291 ri. Sterrenburg op de Venuslaan...
Afbeelding

En de 6300 op weg naar Stadspolders had zowaar 'n nog grotere omweg bijna achter de rug...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Arriva in Zuid-Holland-Zuid

Bericht door STF »

Is het fietspad tegenwoordig ook bedoeld voor bussen? :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten