Een rondje maken met Fles, deel zoveel: Schin op Geul

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Een rondje maken met Fles, deel zoveel: Schin op Geul

Bericht door Fles »

Zo, dat was weer eens een leuk dagje door het land crossen :)

Om een uur of 9 trof ik een maat van me op Utrecht Centraal, waarvandaan we in heul niet onaardig weer naar Maastricht vertrokken. Onderweg begon het humeur aan een gillende duikvlucht, aangezien we gezegend waren met VIRMpje 9430. Mijn God wat een schommelboot zeg :? Ik werd er doodmisselijk van :( dat ding moeten ze echt eens nakijken. Gelukkig trok het snel weer bij toen we eenmaal het mooie zuidelijke Maastricht bereikt hadden, alwaar we nog even een TEE-trein met Toeslag op de foto konden zetten. De machinist riep me later bij zich en gaf me een papiertje met een emailadres in België :)

Afbeelding

Afbeelding

Daarna eindelijk weer eens een ritje over de Heuvellandlijn. Ik had namelijk "pas" vier van de inmiddels aanwezige vijf (!!) bordjes van Schin op Geul :o

Afbeelding

Helaas is het niet gelukt ze allemaal in 1 shot te vangen, die poging bleef bij 4 steken..

Afbeelding

De twee meest actuele konden nog wel samen:

Afbeelding

En binnen hing er inderdaad NOG eentje:

Afbeelding

Na afloop van deze escapade hebben we nog even een nieuw bordje kunnen scoren in Kerkrade, namelijk eentje zonder het woord "Centrum" erbij :P

Afbeelding

Bovendien hebben we op de terugweg nog even gebruik gemaakt van de gelegenheid om een Protos op de foto te zetten, al was het weer in Ede-Wageningen op dat moment alweer zwaar minder geworden helaas.

Afbeelding
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Een rondje maken met Fles, deel zoveel: Schin op Geul

Bericht door Justin »

Leuk... Was me eigenlijk nooit opgevallen, dat dat bordje van Kerkrade het woord 'Centrum' er niet bij had staan.... Van de week maar eens een tweede poging wagen om naar Zuid-Limburg te gaan :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Een rondje maken met Fles, deel zoveel: Schin op Geul

Bericht door Fles »

Justin schreef:Leuk... Was me eigenlijk nooit opgevallen, dat dat bordje van Kerkrade het woord 'Centrum' er niet bij had staan.... Van de week maar eens een tweede poging wagen om naar Zuid-Limburg te gaan :).
Alle andere bordjes hebben het woord Centrum trouwens wel gewoon erbij staan ;)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Een rondje maken met Fles, deel zoveel: Schin op Geul

Bericht door Justin »

Daarom viel het me ook niet op :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Marc
Berichten: 1008
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 18:46
Locatie: Maastricht

Re: Een rondje maken met Fles, deel zoveel: Schin op Geul

Bericht door Marc »

Hmm, nu ben ik al vaker in Kerkrade geweest maar het is me nog nooit opgevallen :wink:. Verder een leuke reportage op bekend terrein.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten