HIJSM helpen

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: HIJSM helpen

Bericht door mb90 »

Gisteren gingen de 113 en de 121 dus naar de Ravensteinse brug. Zelf heb ik ervan een plaatje gemaakt in Dieren. Een van de weinige plekken waar de zon goed stond en er genoeg ruimte was voor een foto. Hier dus de 113 + 121 door Dieren waar ze net als overigens een LM met VIRM m9559 ook even roest gingen rijden via spoor 603:
Afbeelding

De combi kwam overigens precies in het pad van IC t3669 langs, daarom vond ik het wel opmerkelijk dat de trein direct weer doorreed. De t3669 zat er namelijk vlak achter en vertrok uiteindelijk met +5. Een voordeel hiervan was wel dat ik hem nog kon halen, een nadeel was dat de aansluting in Arnhem op de IC t3066 wat krapper werd, maar voor mij nog wel te halen was. :)
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: HIJSM helpen

Bericht door htm_tram »

We werden na Ah ingehaald door de 3669 zodat wij alleen nog meet vertraging kregen. We vertrokken uit Devebter goederen met vrtraging dankzij pro rail ;)

Verslag komt nog als ik tijd heb.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten