Laatste dag van het eerste kwartaal

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Laatste dag van het eerste kwartaal

Bericht door Fles »

En toch MOEST en ZOU ik nog iets leuks doen deze maand :!:

En zo werkte ik gewoon een half uurtje langer door, om de Terreur-expres van 17:42 te pakken. Uiteraard gewoon op tijd bij de halte, en ook op tijd op Ede-Wageningen :pos: Rustig even een paar kaartjes en BvO gehaald, alvorens ik mij per stopper naar Arnhem zou begeven. Eerste klas uiteraard 8)

Afbeelding

Afbeelding

Bij het verlaten van Ede-Wageningen zag ik het bekende Hippeltje van RRF staan, met een paar enorme turbo-naverbranders achterop. Of zo :?:

Afbeelding

Afijn, uiteindelijk kwam mijn Veetje aan in het zonovergoten Arnhem, waar ik nog net een sleepje cargo kon platen 8) Ik hou erg veel van goederentreinen namelijk :lol: (6485 + 6406 + 6484 + lege kolenwagens)

Afbeelding

Tegelijk kon ik mooi van de gelegenheid gebruik maken om nog even wat foto's te maken van het ten dode opgeschreven koepelgebouwtje bij de uitgang Sonsbeeckzijde.

Afbeelding

Op spoor 8 bleken trouwens twee vertrekstaten verkeerd om te hangen :!:

Afbeelding

Maar goed eigenlijk kwam ik om wat beeld te krijgen van de vorderingen van de renovatie. Onderweg naar buiten werd ik nog aangesproken door een ledenwerver van een hulporganisatie ("Darfur, weet u waar dat ligt? Wijs eens aan? *aanwijst.. :o je bent de eerste vandaag :o " ) maar goed, toch wat plaatjes kunnen maken van de kale vlakte, de zandhoop, de ICE-in-gaas tegen de loopbrug, en de werkzaamheden aan de spoorkant :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna bleek gelukkig dat zelfs zo'n klein uitstapje mij niet kon behoeden voor het nodige onheil :| Wisselstoringkje bij Velperpoort. Dus eerst werd op spoor 8 de ICE naar Frankfurt van 19:37 afgehandeld.

Afbeelding

En daarna kwam met een dik kwartier vertraging alsnog mijn ICE naar Utrecht voorrijden. Een kloek glas Franziskaner Hefe-Weizen in de BordBistro deed de rest :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Laatste dag van het eerste kwartaal

Bericht door Geert »

Over die RRF-hippel: zijn dat geen roetfilters?
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Laatste dag van het eerste kwartaal

Bericht door Meltrain »

Die dingen zitten trouwens voorop. :wink:
Leuke foto's verder. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Laatste dag van het eerste kwartaal

Bericht door Fles »

Okee, het zijn roetfilters :)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Laatste dag van het eerste kwartaal

Bericht door webguy »

Die zijn er idd op geplaatst na dat HSL-tunnel-stofzuig-verhaal (zou ook leuke 1 april grap zijn ;) ). Maar jarenlang heeft RRF3 er dus gestaan, nu is dat RRF4.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Laatste dag van het eerste kwartaal

Bericht door Fles »

Wel handig dat ik dat nog even gedaan heb, met 1e klas Plan V erbij :mrgreen:

Inmiddels rijdt daar SGMm, en daarin 1e klas gaan rijden heeft niet veel nut :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten