Race the GTW

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Race the GTW

Bericht door Cookie »

Aangezien Arriva vandaag weer eens met een GTW (de 317 deze keer) tussen Groningen en Veendam/Wildervank reed en het bovendien ook nog eens goed weer was, maar eens besloten op pad te gaan. Eerste doel was de Tussenklappenpolder:
Afbeelding
Over een jaartje is dit geen bijzonderheid meer, maar is een GTW op deze plek dagelijkse kost... (alleen dan wel met Veendam op het display)

De trein komt tussen Zuidbroek en Veendam echter veel overwegen tegen die gesleuteld moeten worden. Dit gaf mij de kans om zelfs per fiets de trein in te halen. Derhalve kreeg ik in Veendam een 2e kans de trein te fotograferen:
Afbeelding

Op weg naar Wildervank kwam ik bij deze overweg de trein nogmaals tegen...
Afbeelding

Tot slot nog een ritje Wildervank-Veendam gemaakt per GTW. Vanmiddag gaat 'ie weer terug naar Groningen, wellicht volgen daarvan ook nog wel enkele foto's...

EDIT: Op z'n terugreis naar Gn de trein gemist, trein was veel te vroeg (ong. -15) in Zb :evil: . Ongeschreven regels in de praktijk :mrgreen: .
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Race the GTW

Bericht door Daan »

Leuke plaatjes :-)

Hoe laat kwam dat kreng door de Tussenklappenpolder vanmiddag?
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Race the GTW

Bericht door Cookie »

Dankje :) . Rond 17.25 kwam 'ie aan in Zuidbroek, eventjes daarvoor dus in de polder ;) .
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Race the GTW

Bericht door Daan »

Ah, had ik achteraf toch nog wel even kunnen blijven wachten... :P Ben van 16.00 tot 16.50 in die polder geweest om de Veendammer op te wachten, maar niet gezien helaas.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Race the GTW

Bericht door Meltrain »

Leuke foto's. :D
Heb je toevallig ook nog foto's van 'Race the Train' zelf?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Race the GTW

Bericht door Cookie »

Nee, ben verder niet meer naar Stadskanaal geweest. Had ook nog andere dingen te doen vandaag namelijk ;) .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Race the GTW

Bericht door Fles »

Oh ehmmm en ik ben ook niet geweest :oops:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten