Dordrecht bij avondzon

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39190
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Dordrecht bij avondzon

Bericht door Daniel »

Gisteravond nog maar even wat plaatjes wezen maken: 't klaarde ineens zo mooi op :) Eerst maareens per trein richting Sliedrecht en vervolgens een stukje het platteland op gereden. Vanwege werkzaamheden aan de N214 rijdt Qliner 388 momenteel om via de parallel gelegen Kweldamweg, echt zo'n plattelandsweggetje. Nabij Molenaarsgraaf komt de 6152 als eennalaatste rit naar Dordrecht de brug over de Giessendamse Binnenvliet af gereden...
Afbeelding

Vervolgens de trein weer terug naar Dordrecht gepakt waarna ik even later in Sterrenburg terecht kwam: de 721/7 passeert daar in 't laagstaande avondzonnetje over de Venuslaan...
Afbeelding

De 6261/4 steekt de Laan der Verenigde Naties over naar de Karel Doormanweg...
Afbeelding

En tot slot echt in het laatste licht de 724/3 in de meest onmogelijke bocht van Dordt: die van de Oranjelaan naar de Noordendijk. Echt oppassen dat je geen paal omver rijdt daar...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21354
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Dordrecht bij avondzon

Bericht door Meltrain »

Mooie foto's, vooral nr 1 en 3. :D
Nr 4 vind ik niet mooi, maar dat komt vooral door die lelijke zwarte reclame op de 724. :shock:
Enneh, 'eennalaatste' is grammaticaal niet correct. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten