Het rolstoel-toilet van CFL

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Het rolstoel-toilet van CFL

Bericht door STF »

Hierbij een paar foto's van het rolstoel-toilet in de stuurstand wagen van de CFL Dosto's (dubbeldekker):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Is het bij andere vervoerders ook zo'n enorme balzaal waar wel vier rolstoelen tegelijkertijd in passen? Je kunt er haast een handleiding ophangen om na te lezen wat alle knopjes voor functie hebben. :lol:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het rolstoel-toilet van CFL

Bericht door Vinny »

Een matras in leggen, en je kunt de ruimte ook gemakkelijk voor heel andere dingen gebruiken... :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het rolstoel-toilet van CFL

Bericht door webguy »

Duitse Dosto's die ik tegenkwam hadden een vergelijkbaar toilet. De besturing van de deur was alleen interessant: m'n duits is niet super en ik kwam er niet uit :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het rolstoel-toilet van CFL

Bericht door STF »

Aan buitenzijde op knopje drukken; deur gaat elektrisch open, naar binnen lopen, op sluiten knopje drukken; deur gaat elektrisch dicht, zodra deur dicht is op het sleutel knopje drukken; deur gaat in de vergrendeling.
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Het rolstoel-toilet van CFL

Bericht door IC3 »

't Is in ieder geval niet gevandaliseerd daar in Luxemburg. Van de gore en uiterst kleine VIRM-toiletten word ik nou echt niet goed (maar dat is een ander punt).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten