Even de grens opgezocht met FLIRT'en...
Re: Even de grens opgezocht met FLIRT'en...
Ik vraag me ook nog steeds af in welke context dit geheel is te plaatsen als we het hebben over de regelgeving van de EU waardoor spoorwegmaterieel toegelaten wordt in elke lidstaat zodra deze in 1 ervan goedgekeurd is. Iemand daar meer duidelijkheid over?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Even de grens opgezocht met FLIRT'en...
Nee, ik snap er werkelijk geen barst van... Waarom 4 bakken wel toegelaten en 5 niet? Wat is het verschil tussen die twee nou, behalve de lengte? Wordt onderhand zo ziek van die vage regels. Dacht dat het ooit één Europa moest worden... :?
Re: Even de grens opgezocht met FLIRT'en...
Ik vind het sowieso vreemd dat Venlo grens - Venlo niet 'Duits' is, net zoals Roosendaal - Roosendaal grens ook beter 'Belgisch' kan zijn. Als je Duitsland of België niet in hoeft, dan heb je daar toch niets te zoeken.
Wat betreft vier en vijf bakken, zal wel iets met de massa of het vermogen te maken hebben, zodat het langer duurt voordat je stilstaat...
Wat betreft vier en vijf bakken, zal wel iets met de massa of het vermogen te maken hebben, zodat het langer duurt voordat je stilstaat...
Het is een spectrum.
Re: Even de grens opgezocht met FLIRT'en...
Duits in de zin van...? Staat 15kv op de waslijn daar, dus in dat opzicht Duits.Karl schreef:Ik vind het sowieso vreemd dat Venlo grens - Venlo niet 'Duits' is, net zoals Roosendaal - Roosendaal grens ook beter 'Belgisch' kan zijn. Als je Duitsland of België niet in hoeft, dan heb je daar toch niets te zoeken.
Re: Even de grens opgezocht met FLIRT'en...
Dat daar het Duitse regelement geldt. Net zoals ICMm niet meer in Bad Bentheim mag/kan komen, met zo'n inflexibiliteit wordt het treinproduct niet beter op.
Het is een spectrum.
Re: Even de grens opgezocht met FLIRT'en...
Ja dat klopt, tenzij de treinen niet passen op de infrastructuur, of het door de autoriteiten als "onveilig" wordt bestempeld. Kortom in 99,9% van de gevallen is deze richtlijn een wassen neus...NS-Reiziger schreef:Ik vraag me ook nog steeds af in welke context dit geheel is te plaatsen als we het hebben over de regelgeving van de EU waardoor spoorwegmaterieel toegelaten wordt in elke lidstaat zodra deze in 1 ervan goedgekeurd is. Iemand daar meer duidelijkheid over?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Even de grens opgezocht met FLIRT'en...
Blijkbaar ziet men het als twee verschillende materieeltypen, die los van elkaar goedgekeurd moeten worden?Daan schreef:Nee, ik snap er werkelijk geen barst van... Waarom 4 bakken wel toegelaten en 5 niet? Wat is het verschil tussen die twee nou, behalve de lengte?
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Re: Even de grens opgezocht met FLIRT'en...
Goede stelling :pos:Karl schreef:Ik vind het sowieso vreemd dat Venlo grens - Venlo niet 'Duits' is, net zoals Roosendaal - Roosendaal grens ook beter 'Belgisch' kan zijn. Als je Duitsland of België niet in hoeft, dan heb je daar toch niets te zoeken.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 98 gasten