Iljitsch ver weg

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
iljitsch
Berichten: 2970
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 13:38
Locatie: Den Haag

Iljitsch ver weg

Bericht door iljitsch »

Ik ben weer eens in een stad in een ver land. Maar ook daar hebben ze Man bussen:

Afbeelding

Wie raadt waar ik ben? *bus*
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Iljitsch ver weg

Bericht door Jurjen »

Kaapstad.
iljitsch
Berichten: 2970
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 13:38
Locatie: Den Haag

Re: Iljitsch in Kaapstad

Bericht door iljitsch »

Jullie zijn veel te goed. :-(

Ik moet toch eens obscuurdere bestemmingen opzoeken.

Dit zijn een paar bussen voor het station:

Afbeelding

In het station wordt nog druk gebouwd:

Afbeelding

Helaas geen vrije toegang tot de perrons, dus ik kon geen goede foto's van de treinen maken:

Afbeelding

Wel typisch trouwens dat er geen blanken in het station waren.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Iljitsch ver weg

Bericht door Jurjen »

Shoprite gave it away. Toen nog even op 'Sea Point' gegoogled, dan krijg je ook eigenlijk meteen Kaapstad als resultaat, en op de Wikipedia van Kaapstad staat 'Green Arrow' oid als vervoerder... ;-)
iljitsch
Berichten: 2970
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 13:38
Locatie: Den Haag

Re: Iljitsch ver weg

Bericht door iljitsch »

Ik had gedacht dat het gebrek aan deuren aan de rechterkant van de bus ook wel op zou vallen.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Iljitsch ver weg

Bericht door tsov »

Voordat ik het antwoord had gelezen concludeerde ik ook al dat het Zuid-Afrika moest zijn. De bus is inderdaad ingericht voor linksverkeer en het kenteken is niet Brits, Australisch of Nieuw-Zeelands. Zoveel 'rijke', Engelstalige, linksrijdende landen blijven er dan niet over ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Iljitsch ver weg

Bericht door Cookie »

Ben je overigens voor het aanstaande WK naar Zuid-Afrika gegaan? *nieuwsgierig is*
iljitsch
Berichten: 2970
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 13:38
Locatie: Den Haag

Re: Iljitsch ver weg

Bericht door iljitsch »

Nee, voor het WK zou nog wat vroeg zijn... Ik ben hier voor de IEEE ICC conferentie. (Ik ben "research assistant" ofwel onderzoeker in opleiding, dan schrijf je papers die naar conferenties gaan en als ze geaccepteerd worden ga je erheen om eea te presenteren.)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21353
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Iljitsch ver weg

Bericht door Meltrain »

tsov schreef:De bus is inderdaad ingericht voor linksverkeer en het kenteken is niet Brits, Australisch of Nieuw-Zeelands. Zoveel 'rijke', Engelstalige, linksrijdende landen blijven er dan niet over ;)
Ik gokte juist wel op Australie of Nieuw-Zeeland, maar mijn kennis van kentekens is dan ook niet bijzonder groot. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Iljitsch ver weg

Bericht door Fles »

Hoe zit dat met die "geen vrije toegang tot de perrons" eigenlijk? Staat daar bewaking? Poortjes? Mag je er met een perronkaartje wel op? Of moet je echt een trein geboekt hebben?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast