Rondje ZuidOost Nederland

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Rondje ZuidOost Nederland

Bericht door Michael »

Op Donderdag 19 Juli heb ik een rondje ZuidOost Nederland gedaan met Forumlid Etienne. we zijn gestart in Breda:
Afbeelding
Afbeelding
Ook kon ik de Veolia 5862 op de foto zetten op een lijn waar ie normaal niet op hoort te rijden:
Afbeelding
Vervolgens gingen we naar Den Bosch waar we onder andere de Juijn 5035 voor de lens kregen:
Afbeelding
Uiteraard waren de Arriva bussen volop te zien:
Afbeelding
Afbeelding
Ook Veolia kwam voorbij:
Afbeelding
Toen gingen we met de Intercity naar Nijmegen waar de diverse extra bussen reden vanwege de vierdaagse. De Connexxion 9263 in de stromende regen:
Afbeelding
Ook de Connexxion 9162 en 9164 kreeg ik voor de lens:
Afbeelding
Afbeelding
Vervolgens gingen we per Veolia trein naar Venlo waar ik onder andere de Floriade bussen op de foto kreeg, de Veolia 5050 en 5052:
Afbeelding
Afbeelding
We gingen met de Veolia trein verder naar Roermond om daar over te stappen op de trein naar Heerlen waar ik onder andere de ex Zeeuwse 5368 en 5371 op de foto kreeg:
Afbeelding
Afbeelding
Toen gingen we weer met de Veolia trein verder naar Maastricht om onder andere de ex Brabantse 5358 en 5363 op de foto te zetten:
Afbeelding
Afbeelding
Toen zijn we met een tussenstop in Sittard en een overstap in Ehv op de s1900 richting Gvc waarna ik in Bd uitgestapt ben om weer huiswaarts te gaan
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten