Fles' treinen-jaaroverzicht 2012

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Fles' treinen-jaaroverzicht 2012

Bericht door Fles »

Het jaar 2012 in 12 plaatjes, 1 per maand, u weet inmiddels hoe het werkt :)

Bad Bentheim (D), 1 januari. In plaats van een wandeling, kun je maar beter meteen aan de scores werken. Er zou in de loop van het jaar nog genoeg tegenslag volgen..
Afbeelding

Alsdorf Poststraße (D), 19 februari. De EuregioBahn uit Heerlen is met 3 stations verlengd. In 2013 wordt de ring om Aachen gecompleteerd met nog wat extra stations richting Stolberg.
Afbeelding

Geerdijk, 11 maart. Een NVBS-rit door Overijssel met de DE2 186 van de HSA. Een aantal forumusers zal zichzelf op deze foto herkennen :D
Afbeelding

Apeldoorn, 9 april. In de stromende regen tekent de VSM voor de stoomnoot van dit jaar.
Afbeelding

Östersund C (SE), 27 mei. Snel overstappen op de klaarstaande X52 naar Sundsvall.
Afbeelding

Bodø (NO), 1 juni. De Nordlandsbanen bestaat 50 jaar. Dat zien we duidelijk aan de bestickering van loc 4651 die klaarstaat om met de nachttrein naar Trondheim te vertrekken.
Afbeelding

Tussen Heerhugowaard en Obdam, 2 juli. Een gedurfde carrièreswitch bracht me in deze regionen van het land. Een succes werd het niet, een mooie foto met een trein wel.
Afbeelding

Zürich HB (CH), 20 augustus. Een RegionalExpress naar Aarau staat klaar voor vertrek.
Afbeelding

Amersfoort, 7 september. Zoals bekend werd een groot deel van september verknald door een blessure en bijbehorende ziekenhuisopname. Gelukkig was er al een foto van een goederentrein gemaakt.
Afbeelding

Zutphen, 6 oktober. VIRM in de bocht.
Afbeelding

Berlin Ostbahnhof (D), 4 november. De RE2 naar Cottbus rijdt net weg.
Afbeelding

Stourbridge Junction (GB), 16 december. De kleinste trein ter wereld peddelt ook op zondag 4 keer per uur op en neer naar Stourbridge Town, 1300 meter verderop.
Afbeelding

Enjoy *O* En tot volgend jaar :P
Laatst gewijzigd door Fles op wo 26 dec 2012, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Fles' treinen-jaaroverzicht 2012

Bericht door Suus »

Leuke foto's, geeft een goede impressie :D

Toch een piepkleine kritische opmerking: In het Zweeds hebben ze geen Ø maar een Ö :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Fles' treinen-jaaroverzicht 2012

Bericht door Fles »

Öh jä :mrgreen:

Zal het thuis wel ff verbeteren :)
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Fles' treinen-jaaroverzicht 2012

Bericht door Timon91 »

Leuk weer, Fles, mooi jaar gehad zo te zien! Het gaat nu wel weer beter met de blessure?

Wie weet dat ik ook nog zo'n overzichtje in elkaar draai, ik heb nog een paar dagen :mrgreen:
Mijn Flickr account.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Fles' treinen-jaaroverzicht 2012

Bericht door Fles »

Het gaat nu wel weer beter met de blessure ja :Y Maar ik ben er zeker nog wel een aantal maanden mee bezig (bezig als in: 2 keer per week fysiotherapie). Die blessure heeft me ongeveer 5000 spoorkilometers gekost.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten