Trolleydag 2013 Arnhem 13 foto's

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Trolleydag 2013 Arnhem 13 foto's

Bericht door Mr-W »

Ik ben zaterdag morgen om 7:30 opgestaan en gefietst richting Hm,
was iets te vroeg voor Lijn 23 Boxmeer Station - Helmond Station en heb nog wat foto's gemaakt in Hm.
Afbeelding
station in aanbouw
Afbeelding
dit bosje bloemen viel mij op tussen het zwerfafval
Afbeelding
Hermes 3389 bracht mij naar Bmr,was een hele mooie mistige rit door de peel. Kwam onderweg in Milheeze een toeristentram tegen en bij een garage bedrijf in Oploo een Buurtbusje.
Afbeelding
Station Boxmeer.
Afbeelding
Een stavolle Veolia m7360 ''Willem Tell'' bracht mij naar Nm.
Afbeelding
In Nijmegen ging [wiki]Lijn 58 Emmerich (D) Bahnhof - Nijmegen Centraal Station[/wiki] nog op de foto
waarna ik de s7600 nam naar Ah
Afbeelding
Heb de pendelbus genomen naar de remise,Hij schoot in de remise uit de bovenleiding en daarom moest de bus een stukje op diesel verder rijden,naar de Noodhalte in de remise.
Afbeelding
Patatkraam zorgde voor mijn lunch. Volgens mij staat de tas van mijack1985 hier op de foto xd
Afbeelding
Busje van S&V. Zag op hun stand dat Eindhoven maar 2 Service en Veiligheidsmedewerkers heeft.
Afbeelding
Den Oudsten B88 Educatiebus
Afbeelding
Man Lion's city
Afbeelding
Heb de stoptrein naar Winterswijk gefotografeerd. Daarna heb ik afscheid genomen van mijack 1985 en zijn broer en dochtertje, en nam ik de stoptrein (m465) naar Nm. Had een goede aansluiting op de s32200 naar Bmr die weer gereden werd met de m7360 en had in Boxmeer weer Hermes 3389 naar Helmond.
Afbeelding
In Helmond viel me ook nog op dat ze 9 uur :!: later nog steeds geen kots hadden opgeruimd.

Vond het jammer dat er weinig historische materieel reed en dat de pendeldienst alleen maar met Hess werd gereden. Had zelf gehoopt op historisch en/of Buitenlands materieel.
Maar ik heb me wel vermaakt op de Trolleydag en daar draait het uiteindelijk om.
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Trolleydag 2013 Arnhem 13 foto's

Bericht door mijack1985 »

Ik heb me ook vermaakt, was een geslaagde dag :pos:

En nee,dat was de tas van mijn broertje :mrgreen:
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Trolleydag 2013 Arnhem 13 foto's

Bericht door Michael »

Leuke impressie.

Maar moest die foto van dat hoopje kots nou persé? Beetje onsmakelijk :lol:
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Trolleydag 2013 Arnhem 13 foto's

Bericht door julsteren »

KOTS KOTS WIJ WILLEN KOTS :P

Leuk verslagje,
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten