Dan zou je de 43 er buiten kunnen laten, en de 58 kunnen laten rijden (met midi-materieel):
Hilversum - Maartensdijk - Bilthoven - Zeist (Rond, Busstation) - Austerlitz - Driebergen Station (waarbij de 58 tussen Zeist en Hilversum in de spits 2x/uur gaat rijden om 258 te kunnen vervangen, en Groenhorst beter bereikbaar te maken)
En dan de 381 alleen op de NMM-tijdstippen 1x/uur te laten rijden: Station Driebergen - Zeist Busstation - Soesterberg - NMM (met desgewenst een grote bus, als dat nodig is); die ingekorte 381 kan dan met één omloop worden gereden.
NMM wordt dan van Austerlitz losgekoppeld.
Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39287
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018
Het lijkt me niet dat dat de bedoeling is van Syntus met hun plannen voor koppelingen. Het probleem met 381 nu is immers juist dat de lijn zo geïsoleerd ligt in het netwerk en daardoor nogal forse MAT-ritten van/naar stalling Amersfoort nodig heeft. Daarnaast heeft Driebergen-Zeist zover ik weet geen eindpuntvoorziening wat het lastiger plannen maakt voor de pauzes van de chauffeur. Met een koppeling aan 59 zou die in Hilversum kunnen pauzeren bijvoorbeeld.
Maar in jouw idee met een losse pendel Db - NMM gaat dat niet werken.
Maar in jouw idee met een losse pendel Db - NMM gaat dat niet werken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018
Toen ik er nog kwam was er gewoon een pauze locatie van U-ov waar Syntus ook gebruik van maakte op Driebergen-Zeist. Of is dat met de verbouwing verdwenen?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39287
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018
Geen idee, maar hij was mij in elk geval nooit opgevallen daar.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018
Zat in het stationsgebouw, volgens mij was het de achteringang van de ah waar je de kantine in kon. Ben er ook maar 1x geweest (A)
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018
Pauze voorziening zit er in het nieuwe busstation verwerkt, dus is zorg minder
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten