Maar lijn 183 komt bij tramspoor in de buurt en lijn 68, 69, 72 niet(als we afgaan van dat trolley-chargeplan van SuperGhost). Maar dat kan wel op een lading, ja. En lijn 143 zou wel kunnen, maar dan 8 ritten per dag (vier heen en vier terug). Gaan we af op Ebusco YTP1, dan kunnen er 10 ritten worden gereden als je de materieelritten van- en naar stalling niet meetelt.
Het enige wat ze moeten doen, is op bepaalde punten gewoon oplaadpunten zetten zoals in Rotterdam;
- Capelsebrug(bufferplaatsen)
- Centraal Station(bufferplaatsen)
- Kralingse Zoom(haltes die niet gebruikt worden)
- Keizerswaard(standplaats voormalig busstation)
- Zuidplein(bufferplaatsen)
- Schiedam Station(bufferplaatsen)
- Stalling Sluisjesdijk
- Stalling Ridderkerk
En als dan dat TurboCharge-gedoe van velen namen(fabrikanten als Volvo) nou eens echt zou werken, zou het plan gewoon goed kunnen lukken als men over tien jaar elektrisch OV wilt hebben.
Het milieu en het openbaar vervoer
Re: Het milieu en het openbaar vervoer
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten