Re: Corridor Nijmegen - Kleve
Geplaatst: wo 06 dec 2017, 12:34
De reactivering van de spoorlijn wordt ook in dit document:
Integrale mobiliteitsvisie gemeente Berg en Dal 2016 - 2026:
Kadernota & Beleidsontwikkeling.
https://www.bergendal.nl/document.php?m ... tachment=0
En wel bij paragraaf '3.5 Samenvatting' thema; Openbaar vervoer
paragraaf '4.5 Ambities en doelstellingen openbaar vervoer'
In paragraaf '5.2.4 Openbaar vervoer' wordt de verbinding Groesbeek - Beek - Ooij aan getipt en de eventuele reactivering spoorlijn Nijmegen - Kleef. Deze zou pas na 2025 aan de orde zijn.
uit paragraaf '5.4.1 stimuleren Duurzame keuzes' wordt gepleit voor het goedkoper of zelfs gratis aanbieden van openbaar vervoer voor bepaalde
doelgroepen.
'6.4.6 Openbaar en hulpdiensten' flexnet als eventuele aanvulling op de buurtbussen in de avonduren en in het weekend
Vreemd, dat nergens gesproken wordt over de lijnvoering naar Nijmegen in het stuk.
Integrale mobiliteitsvisie gemeente Berg en Dal 2016 - 2026:
Kadernota & Beleidsontwikkeling.
https://www.bergendal.nl/document.php?m ... tachment=0
En wel bij paragraaf '3.5 Samenvatting' thema; Openbaar vervoer
paragraaf '4.5 Ambities en doelstellingen openbaar vervoer'
In paragraaf '5.2.4 Openbaar vervoer' wordt de verbinding Groesbeek - Beek - Ooij aan getipt en de eventuele reactivering spoorlijn Nijmegen - Kleef. Deze zou pas na 2025 aan de orde zijn.
uit paragraaf '5.4.1 stimuleren Duurzame keuzes' wordt gepleit voor het goedkoper of zelfs gratis aanbieden van openbaar vervoer voor bepaalde
doelgroepen.
'6.4.6 Openbaar en hulpdiensten' flexnet als eventuele aanvulling op de buurtbussen in de avonduren en in het weekend
Vreemd, dat nergens gesproken wordt over de lijnvoering naar Nijmegen in het stuk.