Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018

Post hier al je plannen voor verbetering van het OV. Ook wilde plannen mogen hier gepost worden.
Roeland
Berichten: 536
Lid geworden op: Wo 11 Jul 2012, 10:53

Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Berichtdoor Roeland » Wo 04 Okt 2017, 11:38

Dan zou je de 43 er buiten kunnen laten, en de 58 kunnen laten rijden (met midi-materieel):
Hilversum - Maartensdijk - Bilthoven - Zeist (Rond, Busstation) - Austerlitz - Driebergen Station (waarbij de 58 tussen Zeist en Hilversum in de spits 2x/uur gaat rijden om 258 te kunnen vervangen, en Groenhorst beter bereikbaar te maken)
En dan de 381 alleen op de NMM-tijdstippen 1x/uur te laten rijden: Station Driebergen - Zeist Busstation - Soesterberg - NMM (met desgewenst een grote bus, als dat nodig is); die ingekorte 381 kan dan met één omloop worden gereden.
NMM wordt dan van Austerlitz losgekoppeld.

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 28323
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018

Berichtdoor Daniel » Wo 04 Okt 2017, 12:30

Het lijkt me niet dat dat de bedoeling is van Syntus met hun plannen voor koppelingen. Het probleem met 381 nu is immers juist dat de lijn zo geïsoleerd ligt in het netwerk en daardoor nogal forse MAT-ritten van/naar stalling Amersfoort nodig heeft. Daarnaast heeft Driebergen-Zeist zover ik weet geen eindpuntvoorziening wat het lastiger plannen maakt voor de pauzes van de chauffeur. Met een koppeling aan 59 zou die in Hilversum kunnen pauzeren bijvoorbeeld.
Maar in jouw idee met een losse pendel Db - NMM gaat dat niet werken.
Een echte trein was een ICK-trein (2002-2009)
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: http://www.dbleumink.nl/ovfoto

Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 1781
Lid geworden op: Di 23 Mar 2010, 20:46
Locatie: Enschede

Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018

Berichtdoor marvinkok » Vr 06 Okt 2017, 19:04

Toen ik er nog kwam was er gewoon een pauze locatie van U-ov waar Syntus ook gebruik van maakte op Driebergen-Zeist. Of is dat met de verbouwing verdwenen?
Machinist en Buschauffeur Syntus Twente/Keolis Nederland

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 28323
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018

Berichtdoor Daniel » Vr 06 Okt 2017, 19:35

Geen idee, maar hij was mij in elk geval nooit opgevallen daar.
Een echte trein was een ICK-trein (2002-2009)
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: http://www.dbleumink.nl/ovfoto

Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 1781
Lid geworden op: Di 23 Mar 2010, 20:46
Locatie: Enschede

Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018

Berichtdoor marvinkok » Vr 06 Okt 2017, 20:36

Zat in het stationsgebouw, volgens mij was het de achteringang van de ah waar je de kantine in kon. Ben er ook maar 1x geweest (A)
Machinist en Buschauffeur Syntus Twente/Keolis Nederland

dnmw2705
Berichten: 1168
Lid geworden op: Wo 23 Nov 2016, 16:12
Locatie: Zeist

Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023 | ideeën vervoersplan 2018

Berichtdoor dnmw2705 » Ma 09 Okt 2017, 23:18

Pauze voorziening zit er in het nieuwe busstation verwerkt, dus is zorg minder


Terug naar “Ideeën OVer OV”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast