Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Post hier al je plannen voor verbetering van het OV. Ook wilde plannen mogen hier gepost worden.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Concessie Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee (HWGO)

Bericht door ArrivaBas »

Voor zover ik weet rijdt er overdag geen bus meer in Ouddorp als de 104 wordt opgeheven.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
flakkee vervoer

Re: Concessie Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee (HWGO)

Bericht door flakkee vervoer »

PatrickM schreef:En ja, ik ga hier even serieus op in.
Connexxion is nu van plan om lijn 437 ook op andere tijden te laten gaan rijden
ok, ik ga wat veranderen
lijn 134
Rijdt alleen in de spitsen van Middelharnis Gemeentehuis naar het Binnenhof om de mensen die in de oostplaat werken naar het Gemeentehuis te brengen waar kan worden overgestapt op lijnen 135, 138 en 436/437.

Lijn 135 rijdt doordeweeks met een grote bus om de scholieren vanaf Middelharnis Gemeentehuis naar huis te brengen ( die passen allemaal niet in een 8 personen busje ), het weekend en in de avond vanaf 18.00u wordt gereden met een 8 personen busje. vanaf 12.00 uur wordt elk half uur gereden. In vakanties wordt dan 1 keer per uur gereden. Bushalte Binnenweg vervalt, daar stapt haast nooit iemand in. Het lot van de halte Molendijk/Zuidzijde in Den Bommel is nog onbekend, waarschijnlijk komt deze te vervallen, i.v.m. de weinige huizen in de omgeving. En bushalte Esdoornstraat in Ooltgensplaat komt ook te vervallen, omdat bushalte Weespad nog geen halve kilometer verderop ligt.

Lijn 138
Blijft ongewijzigd, en rijdt uiteraard met een kleiner busje.

Lijn 436
Rijdt in de daluren in beide richtingen 4 keer per uur, in de zomervakantie 3 keer per uur. In de ochtendspits wordt in de richting van Rotterdam elke 10 minuten gereden + lijn 437=8 keer per uur, dit om studenten die in Rotterdam werken of studeren, nooit lang te hoeven laten wachten. Twee ritten rijden door richting Stellendam, zodat daar een halfuur dienst wordt gereden. In de richting van Dirksland wordt 4 keer per uur gereden + lijn 437= 6 keer per uur. In de avondspits wordt in de richting van Dirksland 6 keer per uur gereden + lijn 437= 8 keer per uur, zodat studenten die terug naar Flakkee willen gaan nooit lang hoeven te wachten. Twee ritten rijden door naar Stellendam.

Scholierenlijnen blijven ongewijzigd, en vertrekken een paar minuten later voor de scholen in Middelharnis uitgaan. Dit geld voor de lijnen 604, 630 en 639. De rit van lijn 604 die verder rijdt naar Vierpolders, wordt geschraps vanwege de geringe bezetting. Richting Brielle kan gereist worden met andere lijnen.

Bedank voor de tip!
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door Chrysa »

Ik mis bij veel wijzigingen nog het 'waarom'.
flakkee vervoer

Re: Concessie Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee (HWGO)

Bericht door flakkee vervoer »

ArrivaBas schreef:Voor zover ik weet rijdt er overdag geen bus meer in Ouddorp als de 104 wordt opgeheven.
Dat klopt, maar lijn 104 mag van mij gewoon 2 keer per uur mogen blijven rijden.
Wel rijden alle ritten tot Spijkenisse, dus niet alleen in de spits meer, zodat je in 1 klap verder kan reizen naar het Metro Centrum, waar je
de metro kunt nemen en andere buslijnen.
Laatst gewijzigd door flakkee vervoer op za 12 mei 2018, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
flakkee vervoer

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door flakkee vervoer »

Chrysa schreef:Ik mis bij veel wijzigingen nog het 'waarom'.
Bij veel wijzigingen staat de uitleg erbij.
flakkee vervoer

Re: Concessie Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee (HWGO)

Bericht door flakkee vervoer »

BrengMe schreef:
flakkee vervoer schreef:Connexxion is nu van plan om lijn 437 ook op andere tijden te laten gaan rijden, en dus niet allen in de spits, terwijl het een SPITSbus is :shock:
En wat is daar mis mee? Dat lijkt me juist een positieve ontwikkeling, gezien Middelharnis dan ook buiten de spitsen een snellere verbinding naar Rotterdam krijgt. Bovendien zijn er wel meerdere 'spitsbussen' die ook buiten de spits rijden.
flakkee vervoer schreef:Als het vervoer op goeree-overflakkee aan MIJ gelegen had was het zo:
...
Ehm... het zandbak-topic is een paar deuren verderop :')
Haha, lijn 436 kan toch ook VAKER gaan rijden??? :X
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door BrengMe »

flakkee vervoer schreef:
Chrysa schreef:Ik mis bij veel wijzigingen nog het 'waarom'.
Bij veel wijzigingen staat de uitleg erbij.
Jouw uitleg verklaart echter niet waarom jouw ideeën beter zijn dan de huidige situatie. Pas als je die geeft kan je mij (en genoeg anderen) proberen te overtuigen.
flakkee vervoer schreef:Haha, lijn 436 kan toch ook VAKER gaan rijden??? :X
Ook hierbij vraag ik mij af: waarom is het beter als lijn 436 vaker gaat rijden en niet lijn 437. Je noemt wel ideeën, maar onderbouwd deze vervolgens niet met argumenten. Als wat je beweert überhaupt klopt. Je noemt namelijk geen bron, en Patrick weet hier ook niks vanaf. Gezien hij lid is van het ROCOV en dus erg betrokken is bij het OV in Goeree-Overflakkee, verwacht ik dat dit niets meer is dan een gerucht uit de chauffeurskantine.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13113
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door Z2N »

Voor doorgaande reizigers is haltes overslaan gewoonweg sneller, dus dit is in het voordeel van plaatsen als Middelharnis. Overigens hebben we voor het doen van eigen voorstellen andere topics, dit topic is voorbehouden aan feiten en ideeën horen hier niet thuis.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door BrengMe »

De berichten zijn inmiddels al verplaatst naar het ideeëntopic, dus hier kunnen gewoon alle eigen ideeën breed uitgezet worden.
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Concessie Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee (HWGO)

Bericht door Hendrik »

flakkee vervoer schreef:Connexxion is nu van plan om lijn 437 ook op andere tijden te laten gaan rijden, en dus niet allen in de spits, terwijl het een SPITSbus is :shock:
Het is al eerder gevraagd, maar ik herhaal het maar even: waar heb je deze informatie van?
Lijn 437 is ook helemaal geen spitsbus. Het is wel zo dat het alleen in de spits verplicht is om een sneldienst via de N59 te rijden. Buiten de spits mag het ook, maar alleen als aanvulling op de minimaal 4x per uur dat lijn 436 rijdt. Dat zie ik eerlijk gezegd nog niet zo snel gebeuren...
flakkee vervoer

Re: Concessie Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee (HWGO)

Bericht door flakkee vervoer »

flakkee vervoer schreef:
PatrickM schreef:En ja, ik ga hier even serieus op in.
Connexxion is nu van plan om lijn 437 ook op andere tijden te laten gaan rijden
ok, ik ga wat veranderen
lijn 134
Rijdt alleen in de spitsen van Middelharnis Gemeentehuis naar het Binnenhof om de mensen die in de oostplaat werken naar het Gemeentehuis te brengen waar kan worden overgestapt op lijnen 135, 138 en 436/437.

Lijn 135 rijdt doordeweeks met een grote bus om de scholieren vanaf Middelharnis Gemeentehuis naar huis te brengen ( die passen allemaal niet in een 8 personen busje ), het weekend en in de avond vanaf 18.00u wordt gereden met een 8 personen busje. vanaf 12.00 uur wordt elk half uur gereden. In vakanties wordt dan 1 keer per uur gereden. Bushalte Binnenweg vervalt, daar stapt haast nooit iemand in. Het lot van de halte Molendijk/Zuidzijde in Den Bommel is nog onbekend, waarschijnlijk komt deze te vervallen, i.v.m. de weinige huizen in de omgeving. En bushalte Esdoornstraat in Ooltgensplaat komt ook te vervallen, omdat bushalte Weespad nog geen halve kilometer verderop ligt.

Lijn 138
Blijft ongewijzigd, en rijdt uiteraard met een kleiner busje.

Lijn 436
Rijdt in de daluren in beide richtingen 4 keer per uur, in de zomervakantie 3 keer per uur. In de ochtendspits wordt in de richting van Rotterdam elke 10 minuten gereden + lijn 437=8 keer per uur, dit om studenten die in Rotterdam werken of studeren, nooit lang te hoeven laten wachten. Twee ritten rijden door richting Stellendam, zodat daar een halfuur dienst wordt gereden. In de richting van Dirksland wordt 4 keer per uur gereden + lijn 437= 6 keer per uur. In de avondspits wordt in de richting van Dirksland 6 keer per uur gereden + lijn 437= 8 keer per uur, zodat studenten die terug naar Flakkee willen gaan nooit lang hoeven te wachten. Twee ritten rijden door naar Stellendam.

Scholierenlijnen blijven ongewijzigd, en vertrekken een paar minuten later voor de scholen in Middelharnis uitgaan. Dit geld voor de lijnen 604, 630 en 639. De rit van lijn 604 die verder rijdt naar Vierpolders, wordt geschraps vanwege de geringe bezetting. Richting Brielle kan gereist worden met andere lijnen.

Bedank voor de tip!
ok de "waarom" uitleg

Lijn 104
Rijdt van Renesse Transferium naar Spijkenisse Metro Centrum
Rijdt alle ritten van en naar Spijkenisse, 1 van deze rit heeft afwijkende bestemming Ouddorp, Bernhardweg, dit geld alleen van Oktober tot Mei, i.v.m. er geen campings open zijn op de route tussen Ouddorp en Renesse, willen reizigers toch naar Renesse of ergens anders heen, kan er nog 1 keer per uur gereden worden met lijn 104 met afwijkende bestemming Renesse. Dit bespaart brandstof, maar komt eigenlijk redelijk overheen met de huidige situatie. Het lijkt me slimmer om alle ritten tot Spijkenisse te laten rijden, waar je als reiziger over kunt stappen op de metro lijnen en buslijenen, waardoor je niet hoeft over te stappen in Hellevoetsluis.Van Mei tot Oktober wordt de hele route 2 keer per uur gereden, zodat vakantiegangers en toeristen elk halfuur langs de campings in Ouddorp, Scharendijke, Ellemeet en Renesse kunnen reizen. Dit komt eigenlijk redelijk overheen met de huidige situatie.

Lijn 134
Vertrekt om 6.00, 7.00, 8.00, 9.00, 10.00, 11.00, en 12.00 uur vanaf Gemeentehuis, zodat de mensen die in de Oostplaat werken elk uur kunnen reizen met lijn 134, zodat reizigers niet langer dan 2 uur moeten wachten op de volgende bus.
Vertrekt om 13.00, 14.00, 15.00, 16.00, 17.00 uur vanaf Binnenhof, zodat reizigers niet langer dan een uur hoeven te wachten om terug naar het Gemeentehuis te kunnen en te kunnen overstappen op andere lijnen, terwijl er nu alleen om 16.10 een bus terug naar het Gemeentehuis gaat, dus als je de bus mist kun je gaan lopen.

Lijn 135
Rijdt doordeweeks elk halfuur met een grote bus, dat is handig om de grote drukte scholieren op te vangen, dit plan komt eigenlijk grotendeels overeen met de huidige situatie. In de avond wordt 1 keer per uur gereden met een klein busje, omdat er in de avond niet veel reizigers zijn van en naar Ooltgensplaat. Dit idee komt overheen met de huidige situatie.
Op zaterdag en zondag wordt 1 keer per uur gereden met een klein busje, omdat er vanuit en naar Ooltgensplaat op die dagen weinig reizigers zijn. Komt ook redelijk overheen met de huidige situatie.

Lijn 138
Blijft grotendeels ongewijzigd, rijdt alleen doordeweeks van 12.00 uur tot 17.00 uur elk halfuur tussen Middelharnis en Herkingen, wel met een kleiner busje. Dit is beter dan de huidige situatie, wat scholieren naar Nieuwe-Tonge en Herkingen moeten lang wachten op de bus, en dan ook als het een klein busje is die maar 1 keer per uur rijdt, daar kunnen al die scholieren niet in! Rijdt elk heel uur en halfuur langs het gemeentehuis, zodat er aansluiting is op lijn 135, 134 en 436/437

Lijn 436
Rijdt in de dal 4 keer per uur, blijft dus overheen met de huidige situatie, wel wordt er voor het hele en halfuur en de kwartieren precies om 00, 15, 30 en 45u gereden langs Middelharnis Gemeentehuis, zodat daar aansluiting is op lijn 134, 135, en 138. Dit geld ook voor in de spits, ook al wordt er dan elke 10 minuten gereden.Tussen Rotterdam Zuidplein en Middelharnis Gemeentehuis wordt in beide richtingen 6 keer per uur gereden, tussen Dirksland Ziekenhuis en Middelharnis Gemeentehuis 4 keer per uur, tussen Dirksland Ziekenhuis en Stellendam Busstation wordt 2 keer per uur gerden, blijft overheen met de huidige situatie. De extra ritten die 2 keer per uur reden tussen Rotterdam en Oude-Tonge vervallen, er kan gereisd worden met lijn 436 richting Middelharnis, Dirksland en Stellendam, die elke 10 minuten rijdt, dat is al meer dan genoeg, en het bespaard brandstof/waterstof. Overheen met de huidige situatie is het meeste hetzelfde als dat het nu is.

Lijn 437 blijft ongewijzigd, hetzelfde geld voor de scholierenlijnen.
flakkee vervoer

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door flakkee vervoer »

Z2N schreef:Voor doorgaande reizigers is haltes overslaan gewoonweg sneller, dus dit is in het voordeel van plaatsen als Middelharnis. Overigens hebben we voor het doen van eigen voorstellen andere topics, dit topic is voorbehouden aan feiten en ideeën horen hier niet thuis.
Kijk, ik begrijp julie ideën wel, maar ik kan het niet iedereen naar zijn zin maken, de 1 zegt dit, de ander zegt dat. Dat maakt het voor mij ook heel moeilijk. Ik denk toch dat het beter is om alles te laten zo als het is.
flakkee vervoer

Re: Concessie Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee (HWGO)

Bericht door flakkee vervoer »

Hendrik schreef:
flakkee vervoer schreef:Connexxion is nu van plan om lijn 437 ook op andere tijden te laten gaan rijden, en dus niet allen in de spits, terwijl het een SPITSbus is :shock:
Het is al eerder gevraagd, maar ik herhaal het maar even: waar heb je deze informatie van?
Lijn 437 is ook helemaal geen spitsbus. Het is wel zo dat het alleen in de spits verplicht is om een sneldienst via de N59 te rijden. Buiten de spits mag het ook, maar alleen als aanvulling op de minimaal 4x per uur dat lijn 436 rijdt. Dat zie ik eerlijk gezegd nog niet zo snel gebeuren...
We houden lijn 437 zo als hij is, dit is gewoon een lijn om de drukte over te nemen van lijn 436 in de spits.
Facebook: http://www.facebook.com/OV-Goeree-Overf ... 110588533/
PatrickM
Berichten: 1977
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Concessie Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee (HWGO)

Bericht door PatrickM »

Lijn 134
Vertrekt om 6.00, 7.00, 8.00, 9.00, 10.00, 11.00, en 12.00 uur vanaf Gemeentehuis, zodat de mensen die in de Oostplaat werken elk uur kunnen reizen met lijn 134, zodat reizigers niet langer dan 2 uur moeten wachten op de volgende bus.
Vertrekt om 13.00, 14.00, 15.00, 16.00, 17.00 uur vanaf Binnenhof, zodat reizigers niet langer dan een uur hoeven te wachten om terug naar het Gemeentehuis te kunnen en te kunnen overstappen op andere lijnen, terwijl er nu alleen om 16.10 een bus terug naar het Gemeentehuis gaat, dus als je de bus mist kun je gaan lopen.
Zoals ik al zei: de 134 rijdt alleen omdat de sociale werkplaats op de oostplaat zit. De ritten die nu rijden sluiten aan op de begin- en eindtijden aldaar, dus meer ritten zijn niet nodig. Ook het slechts in één richting rijden is dan niet echt handig, de bus moet er immers toch heen. Als je die lijn ook nog voor andere doelgroepen nuttig wil maken zou 'ie door moeten rijden richting het Havenhoofd.
Lijn 135
Rijdt doordeweeks elk halfuur met een grote bus, dat is handig om de grote drukte scholieren op te vangen, dit plan komt eigenlijk grotendeels overeen met de huidige situatie. In de avond wordt 1 keer per uur gereden met een klein busje, omdat er in de avond niet veel reizigers zijn van en naar Ooltgensplaat. Dit idee komt overheen met de huidige situatie.
Op zaterdag en zondag wordt 1 keer per uur gereden met een klein busje, omdat er vanuit en naar Ooltgensplaat op die dagen weinig reizigers zijn. Komt ook redelijk overheen met de huidige situatie.
Ooit reed de 135 vanaf 12:00 2x/uur, maar dit werd later 14:00 omdat er niet zo veel vraag was naar die verbinding om 2x/uur een bus te rechtvaardigen. Die "grote drukte" valt dus echt wel mee.
Lijn 138
Blijft grotendeels ongewijzigd, rijdt alleen doordeweeks van 12.00 uur tot 17.00 uur elk halfuur tussen Middelharnis en Herkingen, wel met een kleiner busje. Dit is beter dan de huidige situatie, wat scholieren naar Nieuwe-Tonge en Herkingen moeten lang wachten op de bus, en dan ook als het een klein busje is die maar 1 keer per uur rijdt, daar kunnen al die scholieren niet in! Rijdt elk heel uur en halfuur langs het gemeentehuis, zodat er aansluiting is op lijn 135, 134 en 436/437
Ook hier: er is, voor zover ik weet, geen vraag naar 2x/uur een bus op de 138. Scholieren uit Nieuwe-Tonge fietsen in de meeste gevallen of gaan naar de Provincialeweg.
Lijn 436
Rijdt in de dal 4 keer per uur, blijft dus overheen met de huidige situatie, wel wordt er voor het hele en halfuur en de kwartieren precies om 00, 15, 30 en 45u gereden langs Middelharnis Gemeentehuis, zodat daar aansluiting is op lijn 134, 135, en 138. Dit geld ook voor in de spits, ook al wordt er dan elke 10 minuten gereden.Tussen Rotterdam Zuidplein en Middelharnis Gemeentehuis wordt in beide richtingen 6 keer per uur gereden, tussen Dirksland Ziekenhuis en Middelharnis Gemeentehuis 4 keer per uur, tussen Dirksland Ziekenhuis en Stellendam Busstation wordt 2 keer per uur gerden, blijft overheen met de huidige situatie. De extra ritten die 2 keer per uur reden tussen Rotterdam en Oude-Tonge vervallen, er kan gereisd worden met lijn 436 richting Middelharnis, Dirksland en Stellendam, die elke 10 minuten rijdt, dat is al meer dan genoeg, en het bespaard brandstof/waterstof. Overheen met de huidige situatie is het meeste hetzelfde als dat het nu is.
Moet zeggen dat ik hier weinig verandering zie, behalve dan dat een deel van de ritten ingekort wordt tot Middelharnis. Dat mag niet, want de provincie heeft in het PvE geëist dat er tussen Dirksland en Rotterdam in de spits 6x/uur gereden moet worden. Als je al iets wil aanpassen zou ik kijken naar hogere frequenties op (met name vrijdag)avond en op de zondag.
flakkee vervoer

Re: Concessie Hoeksche Waard/Goeree-Overflakkee (HWGO)

Bericht door flakkee vervoer »

PatrickM schreef:
Zoals ik al zei: de 134 rijdt alleen omdat de sociale werkplaats op de oostplaat zit. De ritten die nu rijden sluiten aan op de begin- en eindtijden aldaar, dus meer ritten zijn niet nodig. Ook het slechts in één richting rijden is dan niet echt handig, de bus moet er immers toch heen. Als je die lijn ook nog voor andere doelgroepen nuttig wil maken zou 'ie door moeten rijden richting het Havenhoofd.
Ok, we houden de tijden zoals het is, maar in een richting blijft, want dan reist in de ochtend iedereen naar het Binnenhof, dus rijdt de bus alleen naar het Binnenhof, en de rit van 16.10 rijdt alleen nog maar naar het Gemeentehuis

Ooit reed de 135 vanaf 12:00 2x/uur, maar dit werd later 14:00 omdat er niet zo veel vraag was naar die verbinding om 2x/uur een bus te rechtvaardigen. Die "grote drukte" valt dus echt wel mee.
Ok, dan wordt het vanaf 14.00u

Ook hier: er is, voor zover ik weet, geen vraag naar 2x/uur een bus op de 138. Scholieren uit Nieuwe-Tonge fietsen in de meeste gevallen of gaan naar de Provincialeweg.
Ok, dan is het wel 1 keer per, ook in de spits

Moet zeggen dat ik hier weinig verandering zie, behalve dan dat een deel van de ritten ingekort wordt tot Middelharnis. Dat mag niet, want de provincie heeft in het PvE geëist dat er tussen Dirksland en Rotterdam in de spits 6x/uur gereden moet worden. Als je al iets wil aanpassen zou ik kijken naar hogere frequenties op (met name vrijdag)avond en op de zondag.
Ok, dat wist ik niet, toch bedank voor de tip!
flakkee vervoer

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door flakkee vervoer »

Z2N schreef:Voor doorgaande reizigers is haltes overslaan gewoonweg sneller, dus dit is in het voordeel van plaatsen als Middelharnis. Overigens hebben we voor het doen van eigen voorstellen andere topics, dit topic is voorbehouden aan feiten en ideeën horen hier niet thuis.
Ja, maar dat kan je blijven doen, maar nu sla je Oude-Tonge en Den Bommel al over en ook nog + Middelharnis + Sommelsdijk= A29, N215 en Dirksland, nou de A29 en N215 in nieuwe-Tonge liggen aan de kant van de dorpen, en reizigers
uit Dirksland, het zijn er niet ZOVEEL dat gelijk alle 40 stoelen bezet zijn, dus als je dit gaat doen reist er helemaal niemand neer met deze lijn.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13113
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door Z2N »

De 437 rijdt nu niet leeg rond, als er gesproken wordt over een hogere frequentie is dat niet voor niets. Oude Tonge heeft al een goede dienst naar Rotterdam, daar verandert niets aan, dus als je meer reizigers een kortere reistijd kan geven door de 437 frequenter te maken is daar niets op tegen.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door Suus »

Als de frequentie omhoog gaat houdt dat in dat het aantal reizigers is toegenomen. Dat is ook wat PZH voor ogen had met de introductie van R-NET in HWGO.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
flakkee vervoer

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door flakkee vervoer »

Suus schreef:Als de frequentie omhoog gaat houdt dat in dat het aantal reizigers is toegenomen. Dat is ook wat PZH voor ogen had met de introductie van R-NET in HWGO.
Klopt helemaal, lijn 437 rijdt nu elk halfuur, dat zijn al meer dan genoeg ritten. Ook rijdt lijn 436 elke tien minuten, dus er is geen vraag meer naar meer ritten, op Oude-Tonge en Den Bommel wordt ook al acht keer gereden, net zoals Z2N al zei.
Laatst gewijzigd door Zugführer op zo 13 mei 2018, 01:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door Chrysa »

Kan je stoppen met in de helft van je berichten reclame maken voor je facebookpagina?
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door Stefan »

En als je het dan doet, zorg dan in ieder geval dat de link werkt. :') :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3406
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door Zugführer »

Link naar facebookpagina verwijderd, het is niet erg om een keer naar je eigen pagina te linken, maar het is niet nodig dat continu te doen. Bovendien werkte de link niet.
busfanNL
Berichten: 2193
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door busfanNL »

Als Flakkee vervoer had opgelet in het begin van de huidige concessie had tie geweten dat lijn 134 elk uur niet een succes was. :')
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Ideeën Hoeksche Waard - Goeree-Overflakkee

Bericht door Hendrik »

flakkee vervoer schreef:Klopt helemaal, lijn 437 rijdt nu elk halfuur, dat zijn al meer dan genoeg ritten. Ook rijdt lijn 436 elke tien minuten, dus er is geen vraag meer naar meer ritten, op Oude-Tonge en Den Bommel wordt ook al acht keer gereden, net zoals Z2N al zei.
Waarom is dat 'meer dan genoeg'? Lijn 437 zit op sommige momenten echt overvol... Reizigers wijken dan noodgedwongen uit naar lijn 436.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten