Inderdaad. De 152 had namelijk in die hele vierjarige concessie maar één klein aanpassinkje terwijl 252 sowieso al drie routevarianten heeft gekend. Dat wordt vooral complex te beschrijven omdat het vooral de manier van bedienen van Alblasserdam anders was en niet eens zozeer de route zelf. Vooral 2004 is een ramp met afwisselend links- en rechtsom rijden zonder echte regelmaat.huibe schreef:Bedoel je dat lijn 252 meerdere pagina's gaat krijgen tov lijn 152? Dan zit er helaas niets anders op dan op de pagina van de 152 meerdere links aan te maken.
Overigens is die dienstregeling 2004 ook voor 152 een aparte, want die heeft dat jaar een route op de netkaart staan die niet klopt met de dienstreglingstabellen zelf.
Inderdaad, die had ik namelijk nog niet gedaan in m'n hele herschrijfronde voor die concessie. De route staat op die pagina nog nieteens volledig juist nu trouwens.De pagina van 252 behoeft idd enig herschrijfwerk.
Zal er eens naar kijken maar het wordt lastig omdat die route binnen Alblasserdam in zowel de dienstregeling 2003 als 2004 afwisselend links- als rechtsom werd gereden.En is er niet een oplossing te vinden zodat de kralen lijn in Alblasserdam niet wordt gesplitst?