Een toegevoegde rit die wel in de dienstregeling staat noemt men een "verdichtingsrit". Dus bij mij geen spraakverwarring.

Chrysa schreef:Erg consequent gaat het allemaal niet, want hier staat de versterking wel expliciet vermeld.
huibe schreef:Versterking is een tweede (of derde) bus die met een reguliere rit mee rijdt en niet als zodanig in de dienstregeling staat.
Een toegevoegde rit die wel in de dienstregeling staat noemt men een "verdichtingsrit". Dus bij mij geen spraakverwarring.
Chrysa schreef:Arriva Brabant houdt wel bij welke ritten versterkt worden, en die informatie is ook gewoon terug te vinden hier. Ze staan alleen niet op de haltepalen inderdaad.
Suus schreef:Daar ben ik blij mee. Ik ga denk ik nog een aantal aanpassingen maken op de pagina voor de routestrips dit weekend, onder andere met de voormalige stations/lijnen, want die tabel is nog steeds een rebus.
Suus schreef:Ik heb deze aanpassingen nu deels doorgevoerd, met een tweede kruistabel op Help:Routestrips#Extra_varianten. Het valt op dat sommige plaatjes blijkbaar nog nooit nodig zijn geweest, want ze bestaan niet. Ik zie verder ook een kleurverschil bij de tijdelijke haltes.
Frankberg19 schreef:.
Suus schreef:Frankberg19, waarom pas je zonder overleg de infobox aan en verander je daarna alle lijnen in Brabant naar je eigen indeling zonder anderen even hierover te informeren? Nu is de weergave van informatie in de lijntabel over de wiki inconsistent geworden.Frankberg19 schreef:.
Ardan schreef:Na de avondspits, dus vanaf dat de frequenties weer omlaag gaan als er een spitsfrequentie is.
Suus schreef:Ik waardeer dat je dit voorstelt eerst voorlegt in plaats van alvast een verbouwing te starten en daarna nog even met een mededeling te komen
Terug naar “Vragen en discussies OVer de Wiki”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten