Hallo,
Ik heb via de site van Flixbus een retourtje van Amersfoort naar Berlijn gekocht. Nou heb ik daar voor betaalt maar alleen geen tickets voor gekregen (en dus geen boekingsnummer) Dus mijn vraag is “Wat moet ik nu doen??” En Kan ik nog een vergoeding hier voor krijgen????
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!!
JORDY
Geen ticket van Flixbus gekregen
Re: Geen ticket van Flixbus gekregen
Wij kunnen je hier eigenlijk niet verder helpen. Neem even contact op met flixbus zelf via hun website.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Geen ticket van Flixbus gekregen
Het beste is om gewoon contact op te nemen met Flixbus, met een bewijs van afschrijving van jouw bankrekening zullen ze je vast helpen aan het ticket.
https://www.flixbus.nl/over-ons/contact
Overigens je SPAM gecheckt of de tickets misschien per ongeluk daar terecht zijn gekomen?
https://www.flixbus.nl/over-ons/contact
Overigens je SPAM gecheckt of de tickets misschien per ongeluk daar terecht zijn gekomen?
Re: Geen ticket van Flixbus gekregen
Ik heb mijn spam gekeken, zit hij niet in. En als ik contact zoek geven ze uitleg over hoe ik moet betalen
Re: Geen ticket van Flixbus gekregen
Niet het contactformulier gebruiken, maar bellen.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Re: Geen ticket van Flixbus gekregen
nvdw, Heb zoals je zei even gebeld en ze beloven mij het geld terug te storen :') Dus probleem opgelost!
Dankjewel iedereen voor de hulp! _O_
Dankjewel iedereen voor de hulp! _O_
Re: Geen ticket van Flixbus gekregen
Mooi! :pos:
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten