Cirybus lijn 8 Assen

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
Truida

Cirybus lijn 8 Assen

Bericht door Truida »

Hallo.
Ik werk op het zorgresort de Messchenstaete te Assen in de wijk Marsdijk te Assen.
Dat is een vrij nieuwe gebouw waar veelal ouderen wonen. Daar wordt vaak gesproken over dat ze het jammer vinden dat er geen bus voor het gebouw komt rijden. De mensen willen graag nog even de deur uit
( naar bv de stad) ze hebben niet allen meer de beschikking over een auto of taxipas. Bij de meeste verzorgingshuizen en ouderenflats komt de citybus wel maar hier dus niet.
De afstand naar busstation Achilles/ Marter luther kingweg is te ver om te lopen voor de meesten.
Is het mogelijk dat jullie de Messchenstaete aan de buslijn 8 kunnen toevoegen???
Dat zou erg gewaardeerd worden.
Ik hoor graag van u.
M.v.g. Truida Lagro
dylanwild94
Berichten: 6184
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Cirybus lijn 8 Assen

Bericht door dylanwild94 »

Mijn advies Is om dit aan te kaarten bij de gemeente Assen. Het grootste deel van dit forum bestaat uit voornamelijk hobbyisten die daar erg weinig tot geen invloed op hebben.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8834
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Cirybus lijn 8 Assen

Bericht door ArrivaBas »

Wij als hobbyistenforum kunnen zelf geen haltes toevoegen aan lijnen, maar ik kan u verwijzen naar de gemeente Assen of Connexxion Taxi Services, welke de vervoerder is. Ik denk dat zij als gemeente of vervoerder meer kunnen betekenen in het uw wensen omtrent het omleggen van een buslijn.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Durashift
Berichten: 5638
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Cirybus lijn 8 Assen

Bericht door Durashift »

^^ en als er van die organisaties dan een antwoord komt dat niet de gewenste uitkomst betreft.. schrijf het hier dan op want dan kunnen 'wij' er onze mening of oplossingsrichting over geven. :wink: :D

Ik vind het een begrijpelijke wens.. maar volgens mij is dit zo'n zaak waarvan er velen zijn: eerst nieuw ontwikkelen / bouwen en na tíg jaar nog eens met een OV voorziening komen... :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten