rijtijden

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
Twan

rijtijden

Bericht door Twan »

Op 28 september e.k. wil ik van Nuth (Pastorijstraat) reizen met de bus naar Voerendaal (Hoogeweg) waar ik om om 18.00u. wil arriveren.
Kunt u mij aangeven hoe ik dat moet doen en ook waar ik kaartjes kan kopen (bijv. in de bus).
Gaarne verneem ik van u.
M.vr.dank,
e-mailadres verwijderd
Laatst gewijzigd door Zugführer op do 20 sep 2018, 05:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: E-mailadres verwijderd
Gebruikersavatar
ovVeluwe
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03

Re: rijtijden

Bericht door ovVeluwe »

https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Stadsbus
Berichten: 1134
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 19:42

Re: rijtijden

Bericht door Stadsbus »

Mocht u de Hogeweg (1 o) in Voerendaal bedoelen, klik dan hier. U komt aan om 17:31. Als U een half uur wilt (u komt dan aan bij de bushalte om 18:01), klik dan hier.
De rit duurt 30 minuten (van bushalte tot bushalte) en kost met OV-chipkaart voor een enkele reis, zonder korting 2,78.
Zonder OV-chipkaart een stuk duurder, namelijk 4,80 (Ritkaart Limburg Streek) voor een enkele reis. Zie de site van Arriva voor alle kaartjes.
O.a. de Ritkaart Limburg streek kunt u kopen op de site van Arriva, betalen met o.a. iDEAL. Vervolgens printen of laten tonen op een mobiel. Er is ook kaartverkoop in de bus. Welke kaartjes precies weet ik niet maar in ieder geval de Ritkaart Limburg Streek. Betalen kan met pin of contactloos, geen contant geld.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten