HTM Dienstregeling in PDF

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

HTM Dienstregeling in PDF

Bericht door huibf »

Hoi,

Het is bij HTM kennelijk teveel moeite om de dienstregelingen in PDF aan te leveren ?
Er is wel een haltevertrekstaat maar geen complete folder.
Heeft iemand een lijnfolder in PDF van tram 9.

Overigens wel een lachertje op de haltevertrekstaten:
b: Deze tram komt of gaat naar de remise. In geval van een wijziging van de dienstregeling of route kan deze rit
verschuiven of vervallen.
Tijdens wegwerkzaamheden,


Wat moet ik me hierbij voorstellen ?
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: HTM Dienstregeling in PDF

Bericht door waldo79 »

Het laatste lijkt mij gewoon de aankondiging van een extra rit (die niet hoort in de reguliere dienstregeling) of een materiaalrit die open is gesteld voor reizigers.
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: HTM Dienstregeling in PDF

Bericht door huibf »

waldo79 schreef:Het laatste lijkt mij gewoon de aankondiging van een extra rit (die niet hoort in de reguliere dienstregeling) of een materiaalrit die open is gesteld voor reizigers.
Voor tram 9 zijn het als voorbeeld de eerste 3 ritten in het weekend. Daar kan je dus niet van opaan.
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: HTM Dienstregeling in PDF

Bericht door cassie127 »

Ik heb toen een tijdje de hem dienstregelingen die in de servicewinkels lagen ingescand, maar dat heb ik de laatste tijd niet gedaan. Heb op dit moment ook geen actuele dienstregeling daarvan op papier, anders had ik die later vandaag nog voor je willen inscannen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: HTM Dienstregeling in PDF

Bericht door waldo79 »

huibf schreef:
waldo79 schreef:Het laatste lijkt mij gewoon de aankondiging van een extra rit (die niet hoort in de reguliere dienstregeling) of een materiaalrit die open is gesteld voor reizigers.
Voor tram 9 zijn het als voorbeeld de eerste 3 ritten in het weekend. Daar kan je dus niet van opaan.
Mee eens, maar misschien kan HTM zelf toelichten waarom men kiest om die gegevens op de vertrekstaat te zetten.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten