Goedkoopste dagkaart

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Goedkoopste dagkaart

Bericht door huibf »

Meltrain schreef: di 05 mar 2024, 19:08
huibf schreef: ma 04 mar 2024, 17:44 Net geen 8 euro voor een dalurendagkaart voor Heel Noord Brabant.
Wat mij betreft de winnaar als je dit ziet icm het gebied.
Toen het nog het Met-Elkaartje heette, kon je voor die prijs met drie personen reizen.
toen koste een bamischijf bij Smullers ook nog 1.80. twee weken geleden 2.80. vandaag 2.90.
Overal lijken de prijzen te stabiliseren, maar bij Smullers kan het gewoon nog omhoog. _O-
Michael
Berichten: 11766
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Goedkoopste dagkaart

Bericht door Michael »

fogeltje schreef: ma 04 mar 2024, 22:01 Ja, ik heb enkele jaren terug nog met Brabobuurtbussen gereisd met een Brabodagkaart. Geldig in alle lijnen in Noord-Brabant. Let op dat je op sommige lange lijnen (volgens mij zijn dat lijnen naar Utrecht) misschien wel een dubbele nodig hebt. Maar vrijwel alle andere lijnen mag je daarmee pakken.

EDIT: zie https://www.bravo.info/vervoerbewijzen/ ... dagkaartje, hogere tarieven gelden alleen voor lijn 310 (Rotterdam - Bergen op Zoom), lijn 400 (Oosterhout - Utrecht) en lijn 401 (Breda - Utrecht).
Breda/Oosterhout - Utrecht is €22,65 (Dagkaart x3)
Raamsdonksveer/Hank/Nieuwendijk/Sleeuwijk - Utrecht is €15,10(Dagkaart x2)
Raamsdonksveer/Hank/Nieuwendijk - Vianen is €15,10 (Dagkaart x2)
Sleeuwijk- Vianen is €7,55
Vianen-Utrecht is €7,55
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6238
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Goedkoopste dagkaart

Bericht door fogeltje »

Het Met-Elkaartje en het Dalurendagkaartje waren twee verschillende dingen. De huidige dalurendagkaart is de opvolger van de laatste. Meer informatie op de kiwi voor diegenen met interesse:
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 103 gasten