Arriva ZHN heeft een betaald klantenservicenummer. Als je slim bent bel je het Klantenservicenummer van Brabant. Je krijgt dezelfde mensen aan de lijn. Lang leve de concessie eis in Brabant dat reizigers gratis de klantenservice moeten kunnen bellen *O*Thom69 schreef:Een flinke file op de A4 zorgt ervoor dat de bussen op de 365 nog wel eens vertragingen oplopen van om en nabij een kwartier (voor de ritten uit Schiphol, uiteindelijk gaat dit doorwerken op alle ritten). De rijtijd in de stad is vervolgens zo ruim dat deze bussen er aardig wat vertraging uit kunnen rijden en zo met een lichte plus op het station aankomen. Dit betekent echter dat wanneer er geen file staat, de afwezigheid van vertraging betekent dat de bussen te vroeg zijn. Lijn 183 rijdt niet over de A4, heeft geen last van files en is dan ook regelmatig 5-10 minuten te vroeg bij Centraal (en ook in de stad).
Ofwel bellen met een gratis telefoonnummer (staat in elk geval op de haltevertrekstaten) ofwel een contactformulier op de website invullen.Hainje schreef:Hoe neem je contact op met de klantenservice?
OVer je reiservaringen in november 2015
Re: OVer je reiservaringen in november 2015
Re: OVer je reiservaringen in november 2015
Nee hoor, op de websites en in folders staat inderdaad een betaald nummer, maar onder de haltevertrekstaten in ZHN staat een gratis nummer: nul-achthonderd 023 25 45 :Y
Re: OVer je reiservaringen in november 2015
Jeetje, perron 3 op Amsterdam Sloterdijk leek gisteren wel op een coffeeshop. Normaal ruik je 's avonds (en dan vooral in het weekend) wel eens wat, maar gisteren was het wel heel erg. Jammer dat NS niet aan handhaving doet. -o-
Beul van de blindegeleidelijn
Re: OVer je reiservaringen in november 2015
Hetzelfde nummer als in Brabant dus.Thom69 schreef:Nee hoor, op de websites en in folders staat inderdaad een betaald nummer, maar onder de haltevertrekstaten in ZHN staat een gratis nummer: nul-achthonderd 023 25 45 :Y
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten