Kan een HC/mcn die dingen handmatig instellen?
VIRM schreef:Het was lekker warm buiten. In de drie VIRM's waar ik in zat (...) was de airco niet of nauwelijks voelbaar. Lekker dan jongens!Kan een HC/mcn die dingen handmatig instellen?

Ik kan mij voorstellen dat u het fijn vindt als onze medewerkers u verder helpen. Helaas is dit geen dienst die wij u gegarandeerd kunnen aanbieden. Onze medewerkers hebben andere taken waarvoor ze worden ingezet. BOA medewerkers werken vaak samen uit veiligheidsoverwegingen en het is dan niet de bedoeling dat één van de twee zich elders bevindt.
Het was lekker warm buiten. In de drie VIRM's waar ik in zat (Amsterdam Sloterdijk-Leiden, Leiden-Haarlem en Haarlem-Leiden) was de airco niet of nauwelijks voelbaar. Lekker dan jongens!Kan een HC/mcn die dingen handmatig instellen?

Daniel schreef:Aan het eind van de ochtend zat ik in een Frysker op lijn 42 van Lemmer naar Sneek die wat vertraging opliep door een openstaande brug. Enthousiast als de chauffeur die eruit wilde rijden, het busje steeg nog net niet op, ging 'ie vervolgens de afrit naar busstation Spannenburg voorbij. Toen bleek wel een handige eigenschap van die Fryskers... even een U-bocht en via, jawel, het fietspadweer een stukje terug om het busstation alsnog aan te doen.
De moeite was voor niets, er stond niemand. Maar toch wel netjes dat de chauffeur z'n fout nog corrigeerde.
Vinny schreef:Ja pech voor die bewoner, als de gemeente het fietspad opneemt in het busroutenetwerk van lijnbussen mag ze dat doen. Met een bordje: "uitgezonderd lijnbussen" is het ook juridisch afgedekt.
Dat het geen schoonheidsprijs verdient, ben ik met jullie eens
waldo79 schreef:Via de virtuele medewerker kom ik er niet uit. Wellicht dat je per brief een klacht kunt insturen.
Keer terug naar OVer je Reiservaringen