Eindelijk hebben ze wat gedaan aan die weg.
Daniel schreef:En dat was de allerlaatste voor mij, vanavond nog even een klein retourtje mee gemaakt. RIP papieren treinkaartje...
Ronald schreef:Komt een internationaal kaartje voortaan ook als wegwerp-chipkaart uit de automaat trouwens?
Ardan schreef:Lekker handig dan als ik 5 dagen naar Berlijn ga ofzo xD Ben van plan in augustus te gaan, eens zien wat er te regelen valt. Misschien krijg ik twee enkeltjes? Eentje waarmee ik moet inchecken, en eentje om 5 dagen later uit te checken? Deventer heeft geen poortjes alleen, dat scheelt wel.
Bee schreef:Ben benieuwd wanneer de eerste reizigers stranden door de kniptang van een Belgische conducteur, die tangen maken nog fysieke gaatjes in de tickets
Op de vier meest gebruikte producten (enkele reis, retour, dagkaart en het van AnaarBeter-kaartje) betaalt u een toeslag van € 1 om de meerkosten te dekken. Op de Railrunner, Dagkaart Fiets, Dagkaart Hond, ICE toeslag enkele reis, Euregioticket, toeslagen treinen over HSL en voor kaartjes naar Duitsland en België betaalt u geen toeslag. De extra balietoeslag komt in zijn geheel te vervallen.
Thom91 schreef:[pica]
Almere Centrum, sta je dan buiten..
Terug naar “OVer je Reiservaringen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten