waldo79 schreef:Als ik naar een voor mij onbekende plek reis probeer ik zoveel mogelijk thuis alles voor te bereiden. En daar hoort ook bij dat je uitzoekt waar de halte is

Ik reis iedere keer met werk naar een onbekende plek. Om uit te zoeken hoe iets precies in elkaar zit, please no. Ik heb nu al misschien meer dan 1000 plekken aangedaan in 1,5 jaar, soms 5 of 6 per dag.
Daarentegen, op de Veolia website wordt ook gebruik gemaakt van 9292 en die geeft hetzelfde advies
Gelukkig word ik betaald tot ik thuis ben.
Mijn reis was dus vanaf A'dam Amstel naar Belfeld. 9292 zei dat de snelste via Roermond was, 1844 aankomst(1615 vertrek) In Eindhoven kon ik nog overstappen, maar dan zou ik alsnog 30 minuten later aankomen. Ik dacht nog om in Reuver uit te stappen(daar stopt de bus ook), maar eigenwijs toch advies 9292 gevolgd.
Het landschap was gewoonweg te mooi, in de zomeravonden is het altijd mooi om door Limburg te rijden, zo ook deze vrijdagavond. Zon laag en mooi oranje, door het Limburgse landschap, langs de maas en de pont, gewoonweg mooi. Ben dan ook wel blij dat ik dit heb gedaan.
Neemt natuurlijk niet weg dat er best wel een looproute kan worden geprint bij het paaltje, zodat je ook weet hoé je moet lopen.