Vernieuwde NS Website

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Ardan »

Ja, maar je kunt niet meer opklikken om details over een traject of station te zien :(
Ik doe ook maar wat
Zabe
Berichten: 108
Lid geworden op: do 03 dec 2015, 18:05

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Zabe »

Hebben jullie wel toegang op mijnns.nl?
Ik krijgt altijd het volgende melding:
Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Het zakelijkste deel werkt wel, het consumenten deel niet...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door webguy »

Er waren gisteren wat proberen, vandaag al geprobeerd?
Zabe
Berichten: 108
Lid geworden op: do 03 dec 2015, 18:05

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Zabe »

Ja; het werkt nog steeds niet.
Ik moet meer geduld hebben vrees ik :)

Trouwens, ik probeer het address die is geassocieerd met mijn ovc te veranderen; het kan gewoon via het website toch?
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Meltrain »

Geert schreef:Die is er nog steeds: http://www.ns.nl/reisinformatie/actuele ... -het-spoor
Ja, maar ik bedoel dat het niet meer op de startpagina staat.
Als ik naar www.ns.nl ga zie ik alleen maar "onzin" over een Weeknd Vrij abonnement, de NS Zonetaxi, de NS-Busines Card en Trein + dagje Amsterdam.
Maar de actuele spoorkaart dus niet. :N
Nou ja, het goede nieuws is dat jouw site nog meer bezoekers zal krijgen. (A)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Suus »

Eén klik op de homepage, onder het vertrekveld de link "Storingen en Werkzaamheden". De kaart stond toch al nooit goedwerkend op de voorpagina.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5861
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door reisthijs »

Mijn NS werkt nu wel, maar is zo te zien nog gewoon de oude opmaak, ingebed in de nieuwe NS website.
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Zabe
Berichten: 108
Lid geworden op: do 03 dec 2015, 18:05

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Zabe »

reisthijs schreef:Mijn NS werkt nu wel, maar is zo te zien nog gewoon de oude opmaak, ingebed in de nieuwe NS website.
Welke browser gebruikt je? Ik krijg nog steeds hetzelfde melding :(
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Michael »

Bij mij werkt Mijn NS gewoon. Ik gebruik Microsoft Edge.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Ronald »

Afbeelding

Ik weet niet of het officieel fout is, maar het staat wel een beetje vreemd...
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Vinny »

Het is niet fout maar klopt ook niet. Het getal gaat niet over het aantal werkzaamheden, maar vat deze samen in een enkele melding.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Daniel »

Iemand toevallig ook uitgevonden hoe ik de prijs van Amersfoort - Elst via Utrecht uit die nieuwe NS-site krijg... hij geeft bij mij alleen maar prijzen via de Valleilijn en bij de rest van de opties staat geen prijs. Gezien het gedoe met TrajectVrij op de Valleilijn echter niet zo'n zin om die route te nemen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5861
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door reisthijs »

De reisplanner snapt het dus niet als het snelste reisadvies met alleen NS treinen niet de kortste route is.
Via-reizen zijn ook nog steeds te moeilijk, en de juiste prijs tonen bij rit over de HSL (toeslag!) is ook nog steeds niet gelukt.
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Hainje »

Daniel schreef:Iemand toevallig ook uitgevonden hoe ik de prijs van Amersfoort - Elst via Utrecht uit die nieuwe NS-site krijg... hij geeft bij mij alleen maar prijzen via de Valleilijn en bij de rest van de opties staat geen prijs. Gezien het gedoe met TrajectVrij op de Valleilijn echter niet zo'n zin om die route te nemen.
Anders 9292 even proberen?
🍉
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door webguy »

9292 zou ik sowieso niet vertrouwen - die zit er meestal 10 cent naast.
Het makkelijkst is om even een e-ticket enkele reis te beginnen met bestellen en naar die prijs te kijken als je de juiste route kiest. Zit je route er niet bij, dan moet je die kiezen met Connexxion en zou dat moeten kloppen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door webguy »

reisthijs schreef:Via-reizen zijn ook nog steeds te moeilijk, en de juiste prijs tonen bij rit over de HSL (toeslag!) is ook nog steeds niet gelukt.
Dit is alweer een jaar of twee zo - sinds je geen via kaartje kan kopen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Hainje »

webguy schreef:9292 zou ik sowieso niet vertrouwen - die zit er meestal 10 cent naast.
Nou 10 cent is toch niet zo erg? :P
🍉
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5861
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door reisthijs »

webguy schreef:
reisthijs schreef:Via-reizen zijn ook nog steeds te moeilijk, en de juiste prijs tonen bij rit over de HSL (toeslag!) is ook nog steeds niet gelukt.
Dit is alweer een jaar of twee zo - sinds je geen via kaartje kan kopen.
Wat natuurlijk een kul argument is, het via kaartje is vervangen door de overstapregeling (uit/inchecken binnen 35 minuten). Als je geen via-reis meer zou mogen maken had NS die optie uit de reisplanner moeten halen.
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Daniel »

reisthijs schreef:De reisplanner snapt het dus niet als het snelste reisadvies met alleen NS treinen niet de kortste route is.
Kortste in kilometers dan neem ik aan? Want ook de kortst mogelijke reistijd, die volledig met NS is ([serie=Intercity|2015|Amersfoort Schothorst - Utrecht Centraal - Den Haag Centraal11700[/serie] -> ICE -> [serie=Sprinter|2015|Zutphen - Nijmegen7600[/serie] in 1u7m), had geen prijs.

@webguy: E-ticket gebruiken om een prijs te zoeken heb ik maar heel snel opgegeven. Dan zit je hier ook nog eens met al die opties immers: "met Valleilijn, NS", "met NS", "met NS en Arriva" of "met Valleilijn, NS en Arriva" :P

Bedacht me later wel dat ik ook gewoon vanaf Utrecht had kunnen plannen omdat het eerste stukje dan toch "gratis" is door m'n TrajectVrij, maarja, daar dacht ik even niet aan omdat ik vooral de reistijd wilde vergelijken vanaf Amersfoort.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Zabe
Berichten: 108
Lid geworden op: do 03 dec 2015, 18:05

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Zabe »

Voor wie geinteresserd is kan ik nu weer inloggen.

Ik had een NS business account gemaakt (zakelijke). Met hetzelfde e-mail address dan mijn consument account. Daarna was mijn consument account uit :roll: . Ik werd toch vriendelijke beholpen door de ns chat! :pos: :pos:
Ik heb nu een nieuwe gemaakt. Jammer dat het foutmelding niet duidelijker is.

Trouwens: het is nu wel lastig om een account te maken, je krijgt een activatie brief per post!!
Moet NS dan checken dat iemand daadwerkelijk in nederland woont? Is dat zo dat als je in het buitenland verblijft kan je geen personnlijke OVC kopen?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Suus »

Ik heb recent mijn e-mailadres gewijzigd in NS.nl, het gevolg is dat nu nu op twee verschillende adressen steeds verschillende mailtjes van NS ontvang. Zo ontvang ik op mijn nieuwe adres servicemeldingen maar op mijn oude adres e-mails van de OV-Fiets :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door JWM »

Waarom is OV-Fiets dan ook niet integraal onderdeel van Mijn NS...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Suus »

Ze hebben het laatst wel geïntegreerd (Mijn Deur tot Deur), maar de gegevens blijkbaar niet samengevoegd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door Daniel »

Het enige wat ze gedaan hebben is een knopje toevoegen. Ik zie via MijnNS onder de reishistorie van mijn deur tot deur geen OV-fietsritten (lijst is gewoon helemaal leeg), maar als ik op mijndeurtotdeur.nl inlog (wat vreemd genoeg weer andere wachtwoordeisen heeft) zie ik ze wel.
Verrassend genoeg staan de facturen van OV-fiets wel weer gewoon in m'n MIjn NS account.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Vernieuwde NS Website

Bericht door JWM »

Ja zo werkt het bij mij ook ongeveer. Zo moeilijk moet het toch niet zijn, ik heb mijn NS gekoppeld aan m'n chipkaart en daar staat ook het OV-fietsabonnement op.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten