OVer je reiservaringen in november 2015

Alle reiservaringen die je met het OV hebt. Korte reiservaringen mogen in het algemene maandtopic. Grote fotoverslagen passen beter bij OV in Beeld.
Gebruikersavatar
Michael
Berichten: 9095
Lid geworden op: Di 23 Feb 2010, 20:18
Locatie: Terheijden
Contact:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Berichtdoor Michael » Za 28 Nov 2015, 22:29

Thom69 schreef:Een flinke file op de A4 zorgt ervoor dat de bussen op de 365 nog wel eens vertragingen oplopen van om en nabij een kwartier (voor de ritten uit Schiphol, uiteindelijk gaat dit doorwerken op alle ritten). De rijtijd in de stad is vervolgens zo ruim dat deze bussen er aardig wat vertraging uit kunnen rijden en zo met een lichte plus op het station aankomen. Dit betekent echter dat wanneer er geen file staat, de afwezigheid van vertraging betekent dat de bussen te vroeg zijn. Lijn 183 rijdt niet over de A4, heeft geen last van files en is dan ook regelmatig 5-10 minuten te vroeg bij Centraal (en ook in de stad).

Hainje schreef:Hoe neem je contact op met de klantenservice?

Ofwel bellen met een gratis telefoonnummer (staat in elk geval op de haltevertrekstaten) ofwel een contactformulier op de website invullen.


Arriva ZHN heeft een betaald klantenservicenummer. Als je slim bent bel je het Klantenservicenummer van Brabant. Je krijgt dezelfde mensen aan de lijn. Lang leve de concessie eis in Brabant dat reizigers gratis de klantenservice moeten kunnen bellen *O*
Vaste reiziger van Arriva Brabant.

Thom69
Berichten: 630
Lid geworden op: Do 31 Dec 2009, 15:42

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Berichtdoor Thom69 » Zo 29 Nov 2015, 08:07

Nee hoor, op de websites en in folders staat inderdaad een betaald nummer, maar onder de haltevertrekstaten in ZHN staat een gratis nummer: nul-achthonderd 023 25 45 :Y
Regelmatig te vinden in bussen in de omgeving Leiden en in de trein | Ledn - Asd |

VIRM
Berichten: 3408
Lid geworden op: Zo 02 Mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Berichtdoor VIRM » Zo 29 Nov 2015, 12:05

Jeetje, perron 3 op Amsterdam Sloterdijk leek gisteren wel op een coffeeshop. Normaal ruik je 's avonds (en dan vooral in het weekend) wel eens wat, maar gisteren was het wel heel erg. Jammer dat NS niet aan handhaving doet. -o-
Beul van de blindegeleidelijn

Gebruikersavatar
Michael
Berichten: 9095
Lid geworden op: Di 23 Feb 2010, 20:18
Locatie: Terheijden
Contact:

Re: OVer je reiservaringen in november 2015

Berichtdoor Michael » Zo 29 Nov 2015, 14:03

Thom69 schreef:Nee hoor, op de websites en in folders staat inderdaad een betaald nummer, maar onder de haltevertrekstaten in ZHN staat een gratis nummer: nul-achthonderd 023 25 45 :Y


Hetzelfde nummer als in Brabant dus.
Vaste reiziger van Arriva Brabant.


Terug naar “OVer je Reiservaringen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast