Doorgeefluik
Re: Doorgeefluik
In de mBfk draait de airco niet helemaal lekker, inderdaad.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
En de arko is ook al een flinke tijd geleden afgeschaft -o-
Re: Doorgeefluik
Daarvoor is de eerko ontworpen. Met in VIRM nu prachtige zwarte balken precies op ooghoogte.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Doorgeefluik
Die zwarte balken op ooghoogte zitten ook in de DDZ stellen :neg: .
Re: Doorgeefluik
Als je graag naar buiten wilt kijken, moet je dus niet bij de noodramen gaan zitten. Iedere coupé heeft er 2, dus er blijven er genoeg over om alsnog ongehinderd naar buiten te kunnen kijken. Altijd zitplaats willen hebben en ongehinderd naar buiten kunnen kijken vanuit de trein? NS zoekt nog machinisten. En conducteurs. :pos:
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Een zitplaats reservering in de ICE 3 voor de stoel direct achter de machinist is ook voldoende (moet je alleen niet die voor Frankfurt - Amsterdam hebben, daar is het lastiger meekijken)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Want het probleem met Frankfurt - Amsterdam is? :')
Re: Doorgeefluik
Het grootste deel van de tijd (Keulen -> Amsterdam) zit de cabine met uitzicht aan de eerste klas-helft van de trein.
Re: Doorgeefluik
Ik zie alleen een vacature voor machinist voor de ice en daar staat dit bij: Je bent reeds volledig bevoegd machinist.Mikos schreef:Als je graag naar buiten wilt kijken, moet je dus niet bij de noodramen gaan zitten. Iedere coupé heeft er 2, dus er blijven er genoeg over om alsnog ongehinderd naar buiten te kunnen kijken. Altijd zitplaats willen hebben en ongehinderd naar buiten kunnen kijken vanuit de trein? NS zoekt nog machinisten. En conducteurs. :pos:
Dus dat schiet niet echt op.
Re: Doorgeefluik
Daar zitten nog weer van die stickers over de ramen heen waardoor je nog wel wat ziet,maar niet zoveel als in een ICE die die stickers daar niet op de ramen van de cabine heeftAking schreef:Want het probleem met Frankfurt - Amsterdam is? :')
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Ik kan alleen het melkglas dat de machinist al dan niet kan blinderen...
Re: Doorgeefluik
Ik dus ook, maar als NSI en DB daar in de afgelopen 14 dagen stickers hebben opgehangen, dan zou ik dat graag weten. (A)
Re: Doorgeefluik
Is er een specifieke reden dat in stel 9422 (deur 3/4) de voorwaarden van de Beneluxtrein hangen?
Re: Doorgeefluik
Ik gok dat die reden "de monteur heeft een verkeerde sticker gepakt" is :Y
Re: Doorgeefluik
30068, u weet wel, de middelste van het setje van 3 in de hal bij spoor 9 van Den Haag Centraal, heeft er weer geen zin in. De klok loopt nog, maar verder was hij zowel vanochtend als vanmiddag grijs.
Re: Doorgeefluik
Z2N schreef:Wat voor stickers dan?
Dit bedoel ik. Bij de ene is het een stuk lastiger om mee te kijken dan bij de ander
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Dat is glas waarvan de machinist de transparantie kan instellen.
Re: Doorgeefluik
Ah, en ik al die tijd maar denken dat ze er iets van folie overheen hadden geplakt
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Nope dat is speciaal glas wat, afhankelijk van het feit of hen onder spanning staat al dan niet doorzichtig is. Op joeptoep zijn er vast wel fapfilmpjes van te vinden :Y
Re: Doorgeefluik
Dat is het eerste stel dat in proefbedrijf naar Brussel zal gaan rijden. :YZ2N schreef:Is er een specifieke reden dat in stel 9422 (deur 3/4) de voorwaarden van de Beneluxtrein hangen?]
Wederom aangemeld. Vooral blijven doen; wellicht leren ze het een keer om wat aan het scherm te doen... :pos:Wubbo schreef:30068
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Dat zal wel lekker opschieten onder 3kV :?Mikos schreef:Dat is het eerste stel dat in proefbedrijf naar Brussel zal gaan rijden. :Y
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Re: Doorgeefluik
Vandaar ook proefbedrijf, boem is ho! *O*
Re: Doorgeefluik
Daarom ook de sticker met de buitenlandse huisregels; je mag geen fietsen meenemen! :Ytrolly schreef:Dat zal wel lekker opschieten onder 3kV :?
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
#buitenlandsefietsenhaterds
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 187 gasten