Doorgeefluik

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Doorgeefluik

Bericht door Z2N »

4046: de grijze deuren tussen deuren 7/8 en 9/10 hebben moeite met de luchtleiding. Na opening blijven ze open staan, aan de kant van 9/10 zijn ze met geen mensenkracht dicht te trekken, en aan de kant van 7/8 gaan ze na een sluitpoging vanzelf weer open. Daarna sluit de deur aan de 7/8-kant wel weer automatisch, en daarna volgt de kant bij 9/10 dan alsnog.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
AK-student
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 22 jan 2018, 15:09

Re: Doorgeefluik

Bericht door AK-student »

Op het station van Rhenen is een vernieuwing doorgevoerd. De rolstoelbaan en de trap die het vanaf de n225 (aan de stationkant) naar het station toe zijn vervangen. Bij de trap zijn ook tegels aangebracht waar een fietsband doorheen kan. Echter heeft men hierbij niet bedacht dat een fiets ook trappers en een stuur hebben. De trappers van de fiets komen tegen het hekwerk aan. Aan beide kanten van de trap heb ik hetzelfde probleem geconstateerd. Fietsers moeten nu via het perron naar de rolstoelbaan, en fietsen vervolgens omhoog.
Tegenwoordig reis ik voornamelijk met de NS richting Rotterdam .
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Ik ben op zoek naar een loket om dat voor te leggen, maar het is doorgegeven. :pos:
Gebruikersnaam
Berichten: 627
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Gebruikersnaam »

De secondewijzer van de klok op spoor 2 te Lunteren doet het niet. Verlichting brandt ook niet.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
candelaer
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 18 dec 2011, 14:02

Re: Doorgeefluik

Bericht door candelaer »

In de 8675 zijn op de bovenverdieping van de mBv7(was helaas vergeten te kijken naar de deurnummers vanwege een krappe overstap) de obisschermen ingezoomd waardoor er informatie afvalt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Daniel »

Paaltje C12 op Driebergen-Zeist is uitsluitend geschikt voor reizigers met lange armen (en heeft last van de zwarte vlekkenziekte)...

AfbeeldingIMG_20191026_170804242 by Daniël Bleumink, on Flickr
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Doorgeefluik

Bericht door trolly »

Daniel schreef:Paaltje C12 op Driebergen-Zeist is uitsluitend geschikt voor reizigers met lange armen
Er zijn meer opties:
Afbeelding

Wellicht is het tijdelijk (A)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1482
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Doorgeefluik

Bericht door JordiBrabant »

Zolang de combinatie dier + berijder lichter is dan 300kg*, zou ik het meenemen als een zelfvoortbewegende scootmobiel.
*Met een paard is dit bijna niet mogelijk
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
henrivanderweijden
Berichten: 720
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:41

Re: Doorgeefluik

Bericht door henrivanderweijden »

AK-student schreef:Op het station van Rhenen is een vernieuwing doorgevoerd. De rolstoelbaan en de trap die het vanaf de n225 (aan de stationkant) naar het station toe zijn vervangen. Bij de trap zijn ook tegels aangebracht waar een fietsband doorheen kan. Echter heeft men hierbij niet bedacht dat een fiets ook trappers en een stuur hebben. De trappers van de fiets komen tegen het hekwerk aan. Aan beide kanten van de trap heb ik hetzelfde probleem geconstateerd. Fietsers moeten nu via het perron naar de rolstoelbaan, en fietsen vervolgens omhoog.
Je kan ook gewoon van/naar de fietsenstalling fietsen via de parkeerplaats. Hoef je niet af te stappen ook.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Doorgeefluik

Bericht door Meltrain »

TBP 11065 (Utrecht Centraal, spoor 5a, naast de Kiosk) staat aan een kant op zwart.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Alles doorgegeven. :pos:

Over Rhenen krijg ik terug dat er een fout gemaakt zou zijn met de plaatsing van de hekken. Men gaat er in ieder geval mee aan de slag.
AK-student
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 22 jan 2018, 15:09

Re: Doorgeefluik

Bericht door AK-student »

henrivanderweijden schreef:
AK-student schreef:Op het station van Rhenen is een vernieuwing doorgevoerd. De rolstoelbaan en de trap die het vanaf de n225 (aan de stationkant) naar het station toe zijn vervangen. Bij de trap zijn ook tegels aangebracht waar een fietsband doorheen kan. Echter heeft men hierbij niet bedacht dat een fiets ook trappers en een stuur hebben. De trappers van de fiets komen tegen het hekwerk aan. Aan beide kanten van de trap heb ik hetzelfde probleem geconstateerd. Fietsers moeten nu via het perron naar de rolstoelbaan, en fietsen vervolgens omhoog.
Je kan ook gewoon van/naar de fietsenstalling fietsen via de parkeerplaats. Hoef je niet af te stappen ook.
Het hangt er wel vanaf waar je naar toe moet. Als je richting Rhenen hoog/ bushalte Herenstraat moet, dan is dat niet het meest handig, want je bent al gauw 5 minuten kwijt bij de stoplichten.
Mikos schreef:Alles doorgegeven. :pos:

Over Rhenen krijg ik terug dat er een fout gemaakt zou zijn met de plaatsing van de hekken. Men gaat er in ieder geval mee aan de slag.
Ik had van iemand begrepen dat er inderdaad een landmeter was geweest. Hartelijk dank voor je hulp :pos: :pos: .
Tegenwoordig reis ik voornamelijk met de NS richting Rotterdam .
gkw1969
Berichten: 1734
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:40
Locatie: Deventer

Re: Doorgeefluik

Bericht door gkw1969 »

Treinstel 4236:
Geen treinnummers boven de schuifdeuren 1e klas coupe’s
Toiletdeur op balkon 1e klas (bij deur 8 ) defect. Gaat iedere keer weer open.
When you're tired of London, you're tired of life
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Suus »

Stel 9574, bovenverdieping bij deur 20 is de verwarming kapot.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Doorgeefluik

Bericht door Z2N »

Tijd voor een trendvraag: ik reis 12 keer per week met de [serie=Intercity|2019|Utrecht Centraal - Leiden Centraal8800[/serie] (de treinvrije dag is Zaterdag), en dus tref ik vaak DDZ. Daarin merk ik steeds vaker dat de deuren van het gangetje in de stuurstand (onderin bij deuren 1/2 en 3/4) ontbreken. Zo ook vanavond in de 7542, mijn 8884 naar huis vandaag.

De vraag is dus: is dit beleid, of tref ik telkens die paar stellen waar deze deuren ontbreken?

Overige melding: vanuit het gangetje in dat stel 7542 direct links in het eerste klas-gedeelte (deur 1/2) is de stoel doorgezakt bij de stoel aan de raamkant. Dat zit niet erg comfortabel.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Dat zullen wel vaak dezelfde stellen zijn. Het zou hooguit zo kunnen zijn dat die deuren door een ontwerpfout snel sneuvelen; als ze open staan en er moet hard worden geremd, kan zo'n deur het een keer begeven.

Alles weer doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Doorgeefluik

Bericht door Meltrain »

Scherm 15182 is defect. Dit is de linkerhelft van de TB14 die beneden bij het busstation op Ht hangt.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
quakkerillo
Berichten: 110
Lid geworden op: do 23 aug 2018, 00:15
Locatie: Maastricht (voorheen: Breda/Brussel)

Re: Doorgeefluik

Bericht door quakkerillo »

Te station Breda Prinsenbeek, de NS fietsenstalling aan de Beekse Stationsweg (perron 2,richting Breda zijde). Bij fietsboxen 1-8 (2 sets) en 13-16 (1 set) is de verlichting defect.
Aan de kant van Haagse Beemden, perron 1 richting Dordrecht ook bij één van de gewone rekken, namelijk de set die meest van het spoor verwijderd staat, en dan de set meest richting de voetgangersbrug.

Hopelijk is dit de juiste informatie hiervoor op de juiste locatie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Doorgeefluik

Bericht door Suus »

Kunnen de lampen op station Schiedam Centrum op spoor 5 ter hoogte van het reclamebord 3112 416-2 en TBP 11482 gerepareerd worden?

Afbeelding

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten