OVer je reiservaringen in april 2018

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen april 2018

Bericht door Daniel »

@Webguy: Ik zag inderdaad nog wel een foto langskomen van een DRIP waar diverse Syntus-Utrecht lijnen op stonden, maar in OVinfo stonden ze wel netjes allemaal met "Rijdt niet". Al kan dat ook best handmatig gedaan zijn door OVinfo zelf.

Zelf vandaag als afwisseling maar eens de trein genomen, liep voor die ene keer best prima. Was wel erg vroeg... half uurtje eerder vertrokken zodat ik nog met korting kon reizen en nog even verrast door een IC naar Utrecht die in Amersfoort last-minute naar spoor 1 gespoorwijzigd was, daarvandaan vertrek je ook niet vaak naar het westen. En 's middags nog een beetje geluk doordat de [serie=Intercity|2018|Amersfoort Schothorst - Utrecht Centraal - Den Haag Centraal11700[/serie] in Utrecht nog precies te halen was, da's officieel een overstap van 0 minuten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1247
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: OVer je reiservaringen april 2018

Bericht door Frank93 »

Visgraatmodel schreef:Ik ben plotseling de bus uitgezet, de chauffeur van de 357 (busnummer 9773) heeft zijn rit geannuleerd te Amstelveen Westwijk en stuurde ons naar de bus achter ons. Toen is hij naar mijn huidige chauffeur gelopen met de booschap dat hij naar de garage zou gaan.
Misschien de batterij niet vol genoeg meer, bij 30% mogen de chauffeurs hun rit niet afmaken en moeten meteen terugkeren naar een oplaadpunt.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen april 2018

Bericht door webguy »

Daniel schreef:@Webguy: Ik zag inderdaad nog wel een foto langskomen van een DRIP waar diverse Syntus-Utrecht lijnen op stonden, maar in OVinfo stonden ze wel netjes allemaal met "Rijdt niet". Al kan dat ook best handmatig gedaan zijn door OVinfo zelf..
Vannacht gaan we het twee keer doen _O-
VIRM
Berichten: 7554
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen april 2018

Bericht door VIRM »

Frank93 schreef:
Visgraatmodel schreef:Ik ben plotseling de bus uitgezet, de chauffeur van de 357 (busnummer 9773) heeft zijn rit geannuleerd te Amstelveen Westwijk en stuurde ons naar de bus achter ons. Toen is hij naar mijn huidige chauffeur gelopen met de booschap dat hij naar de garage zou gaan.
Misschien de batterij niet vol genoeg meer, bij 30% mogen de chauffeurs hun rit niet afmaken en moeten meteen terugkeren naar een oplaadpunt.
Misschien alle buschauffeurs van elektrische bussen maar uitrusten met een powerbank? :mrgreen:
Beul van de blindegeleidelijn
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen april 2018

Bericht door cassie127 »

Die is vast bijen 2 tellen helemaal leeg
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Mike
Berichten: 370
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 09:14

Re: OVer je reiservaringen april 2018

Bericht door Mike »

Frank93 schreef:
Visgraatmodel schreef:Ik ben plotseling de bus uitgezet, de chauffeur van de 357 (busnummer 9773) heeft zijn rit geannuleerd te Amstelveen Westwijk en stuurde ons naar de bus achter ons. Toen is hij naar mijn huidige chauffeur gelopen met de booschap dat hij naar de garage zou gaan.
Misschien de batterij niet vol genoeg meer, bij 30% mogen de chauffeurs hun rit niet afmaken en moeten meteen terugkeren naar een oplaadpunt.
Daar weet ik als AML chauffeur niks van. We hebben wel lijstje van trajecten met het benodigde aantal % dat we nodig hebben.

Ik denk eerder dat deze werkwillende chauffeur gewoon op tijd einde dienst naar huis wou. Tijdens de staking zal de centrale naar een stuk soepelere mee omgaan. Als er dan toch een bus achter je rijdt, had ik het zelfde gedaan.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten