OVer je treinreiservaringen in mei 2009

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
pytoyo123
Berichten: 74
Lid geworden op: do 21 mei 2009, 18:00
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: OVer je treinreiservaringen in mei 2009

Bericht door pytoyo123 »

SGMm II sta al sinds vrijdag in Deventer Goederen!!!! :lol:
Deventer, De stad van serie 140/240/1500/1600/1700/2400/3600/7000/26000!
dennistd
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: OVer je treinreiservaringen in mei 2009

Bericht door dennistd »

Is dat misschien het stel van de aanrijding van vrijdagavond?
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: OVer je treinreiservaringen in mei 2009

Bericht door BR628 »

Vrijdagavond betrof het omreisadvies door aanrijding Zwolle via Deventer. Termijn, tot en met maandag 2:00. Ok top. Gisteren na een lange zonnige dag in het zuiden, gaat een gewaarschuwd mens natuurlijk niet via Amersfoort reizen, maar vanuit Tilburg rechtstreeks naar Zwolle. Iets wat normaalgesproken een half uur langer is dan de route via Utrecht. In Zwolle aangekomen blijken opeens de IC's weer te rijden. Had me wel een 2,5 uur lange rit in een VIRM kunnen besparen.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: OVer je treinreiservaringen in mei 2009

Bericht door JeePee »

Wes blij dat men ruimte heeft gevonden om wat te laten rijden. En in principe duurt de overlast ook nog ff. Stoppers naar Ut en Kpn rijden immers niet.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: OVer je treinreiservaringen in mei 2009

Bericht door mb90 »

Nog iets van gisteren. Om 19:10 uur stond er een complete Benelux-stam met 11.8 + Bs in de tuin van Rtd tussen de ICM'en.

Het treinvervangend busvervoer tussen Gouda, Woerden en Breukelen was aardig geregeld. Op de heenweg richting Vleuten kon ik na een reis met Mat'64 (Plan T + V) naar Gouda, in Gouda gelijk instappen in een bus van CXX-Tours. Geen O408 of Integro waarvan er ook 2 van rondreden, maar een oude krakende Bova touringcar. In Woerden kwam de bus lekker vroeg aan, zodat de overstap op de stopper naar Vleuten geen probleem was.

De terugweg ging minder snel. Bij aankomst in Woerden moest de stopper wachten op een vrij spoor 5, omdat de s8800 door de weggehaalde wisselmogelijkheid bij Harmelen natuurlijk niet over spoor 6 kan. Aankomst was dan ook met +5, wat gek genoeg niet in de NS Planner ingepland was. Het lijkt mij namelijk dat dit allang bekend is. In Woerden reden alle bussen richting Gouda met +5 tot +10 rond en dat was ook bij mijn bus het geval. De aankomst in Gouda was +5 en daar reed dan ook net de Stoptrein naar Rotterdam voor mijn neus weg. De terugreis duurde dan ook in totaal een half uur langer dan de heenreis.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: OVer je treinreiservaringen in mei 2009

Bericht door Wubbo »

Oja, controles. Zowaar kreeg ik zaterdagavond controle op Ut-Uto, en zondag spande de kroon met Uto-Ut-Gdm (controle)-Ddr (2x controle)-Rtd-Sdm (controle). 4x controle dus!

Tijd voor betere cijfers in juni :).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten