Als DAT ooit gebeurt...Pimz0r schreef:Precies je ziet elke dag wel mat'64 in de 7600.
Als er nu eens Ddm1 ofzo inkwam was het anders.
Vandaag was de s7000 sowieso een puinhoop: twee ICM's en een plan V.
Als DAT ooit gebeurt...Pimz0r schreef:Precies je ziet elke dag wel mat'64 in de 7600.
Als er nu eens Ddm1 ofzo inkwam was het anders.
Pimz0r schreef:wat rijdt er dan normaal in de s3000 en s3100
Dat kan je terugvinden op de Wiki-pagina's en anders op Somda.Pimz0r schreef:wat rijdt er dan normaal in de s3000 en s3100
Tja. Ooit was dat planmatigThijs schreef:Vandaag reed er ICM in de s7000, dat is toch ook wel het vermelden waard lijkt me. ;) Stel 4250.
Sowieso, er is een flink tekort aan inzetbare SGM's de laatste jaren, maar de laatste weken is het toch wel weer een erge vlaag. Zolang het allemaal op sterkte is ook, vind ik het wel best :). Heeft ook deels te maken met het feit dat er SGM in de 9800 wordt ingezet terwijl dat SLT had moeten zijn + de defectenstand is redelijk hoog te noemen (sowieso 2941 & 2974 zijn langdurig uitgeschakeld).Bee schreef:De hele Uitgeesthandel stikt van de Mat'64 de laatste weken, er gaat bijna geen dag voorbij zonder.
Als toppunt: een s5700 die sinds het wijzigingsblad met SGMm was gaan rijden werd vanmorgen weer met Mat'64 gereden Om precies te zijn die van even na half acht uit Utrecht naar Leiden, heb even geen zin 't nummertje erbij te zoeken.ziggy schreef:Sowieso, er is een flink tekort aan inzetbare SGM's de laatste jaren, maar de laatste weken is het toch wel weer een erge vlaag.
Zo zie je maar wat een verschillen in reizigers, en in gedachten van het management over de reizigers er zijn.Fles schreef:Van de week continu gesteggel over de stiltecoupé in de ingezoenden brieven van één van de gratis ochtendvodjes, tot en met Boukje van NS bemoeide zich ermee. Wat heb ik vandaag? Ik word in de stiltecoupé eerst gecontroleerd, en vervolgens komen er wat chickjes langs om namens het management te vragen of je nog suggesties hebt om de dienstverlening te verbeteren. WTF?
NS, laat mensen in de stiltecoupé met rust. :neg:
Het is één aantal, dus enkelvoud mag ook.Bee schreef:Daarom geldt op dit station een aantal huisregels. (dat moet natuurlijk meervoud zijn)
Deze zin mist overigens een onderwerpBee schreef:Toont maar weer aan dat ik veel te lang op de trein heb staan wachten
Rare zin, maar niet perse fout:Bee schreef:Over huisregels gesproken, die stickers over huisregels die op diverse stations hangen hebben een aantal (domme) fouten in de tekst staan:
NS wil dat stations prettig, veilige en schone plaatsen zijn ....
Seinstoring.Caspar schreef:Vandaag Groningen- Hoorn afgelegd, de t542 werd opgeheven in Utrecht, werd keurig omgeroepen voor Amersfoort, inclusief reisadvies via Shl. Wat was er loos tussen Utrecht en Woerden? Volgens de omroep reed er enkel een 'klein stoptreintje' naar Woerden.
Jemig de pemig. Worden er een keer lekkere chikies op Fles afgestuurd met de vraag of alles naar wens is...Fles schreef:Van de week continu gesteggel over de stiltecoupé in de ingezoenden brieven van één van de gratis ochtendvodjes, tot en met Boukje van NS bemoeide zich ermee. Wat heb ik vandaag? Ik word in de stiltecoupé eerst gecontroleerd, en vervolgens komen er wat chickjes langs om namens het management te vragen of je nog suggesties hebt om de dienstverlening te verbeteren. WTF?
NS, laat mensen in de stiltecoupé met rust. :neg:
In trein t3624 was het management zelf zelf aanwezig, ware het niet dat deze trein veel te druk was om je überhaupt te kunnen verplaatsen doordat een vorige trein was uitgevallen.Fles schreef:Van de week continu gesteggel over de stiltecoupé in de ingezoenden brieven van één van de gratis ochtendvodjes, tot en met Boukje van NS bemoeide zich ermee. Wat heb ik vandaag? Ik word in de stiltecoupé eerst gecontroleerd, en vervolgens komen er wat chickjes langs om namens het management te vragen of je nog suggesties hebt om de dienstverlening te verbeteren. WTF?
NS, laat mensen in de stiltecoupé met rust. :neg:
Locnummers zijn altijd zonder puntjes ;)mb90 schreef:Ook is er na de Eloc 189.091 nog een 189-er van ERS bestickerd met logo's van ERS, namelijk de 189.099.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten