- De bestemming stond links uitgelijnd... ontzettend lelijk.
- De omroep in de bus?! Heeft één of andere administratieve medewerker uit het Qbuzz-kantoor dat ingesproken ofzo

ziggy schreef:- De bestemming stond links uitgelijnd... ontzettend lelijk.
ziggy schreef:- De omroep in de bus?! Heeft één of andere administratieve medewerker uit het Qbuzz-kantoor dat ingesproken ofzo. Wat een jankstem. Huur dan ff iemand professioneel in zoals bij Connexxion (Marion de Jager) en GVB (Marc Klardie).
Maak eens een ritje met een Arriva bus hier, dat is nóg een tandje erger.. Wij hebben een computerstemmetje...ziggy schreef:Wat een jankstem. Huur dan ff iemand professioneel in zoals bij Connexxion (Marion de Jager) en GVB (Marc Klardie).
Karl schreef:Ik zag er pas een Volvo 7700 (?) in Interliner livrei.
Vanmiddag in Gelderland geweest, moest ik met CXX-lijn 85 en CXX-lijn 51. Op de eerste lijn had ik een MB Citaro met planken wat stoelen leken te zijn en op de tweede een ramba, dat ding viel bijna uit elkaar (obvious) en op de hellingen bij Wageningen had de motor het er maar moeilijk mee. Dat was nog niet het ergste, maar op dezelfde lijnen zag ik de andere kant op alleen maar Alliances of Integro's.
Karl schreef:Ik zag er pas een Volvo 7700 (?) in Interliner livrei.
Van de buren:Geert schreef:Marc Klardie is ook 'maar' een verkeersleider bij GVB hoor. Niks professioneels aan
Jablan schreef:De halte afroep bij het GVB wordt verzorgd door Studio Le Roy.
Gewoon een stem die je kunt inhuren, net zoals de stem van NS ook regelmatig terugkomt in radiocommercials.
frankst schreef:Marc Klardie zit ook in een aantal treinen trouwens. (buitenland)
Als je op de site van Studio Le Roy kijkt zie je al hoe het zit: de studio verzorgt de opnames, maar ze worden ingesproken door GVB-medewerker Marc Klardie. "De stem" van NS (Arie Leenman wordt hier bedoeld neem ik aan?) heb ik professioneel nog nooit buiten NS gehoord. Of wordt hier Tuffy Vos of Loes van der Schaft bedoeld? Die laatste twee zijn wel professionele voice-overs.ziggy schreef:Van de buren:Geert schreef:Marc Klardie is ook 'maar' een verkeersleider bij GVB hoor. Niks professioneels aan
Jablan schreef:De halte afroep bij het GVB wordt verzorgd door Studio Le Roy.
Gewoon een stem die je kunt inhuren, net zoals de stem van NS ook regelmatig terugkomt in radiocommercials.
en:Hij doet bijvoorbeeld ook de omroep in de talenten bij Enschede.frankst schreef:Marc Klardie zit ook in een aantal treinen trouwens. (buitenland)
Reiziger Ddrs schreef:Verder reed er een Almeerse O408 (de 2312) op lijn 700Foto volgt vanavond...
Terug naar “OVer je Reiservaringen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten