OVer je treinreiservaringen in november 2009

Alle reiservaringen die je met het OV hebt. Korte reiservaringen mogen in het algemene maandtopic. Grote fotoverslagen passen beter bij OV in Beeld.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 25117
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Daniel » Ma 23 Nov 2009, 12:04

Geert schreef:Dat de conducteur in de trein omroept dat je voor Amersfoort beter in Gouda op de t1723 kan stappen wil niet zeggen dat het dan ook automatisch op het station omgeroepen zou moeten worden.

Lijkt me anders toch wel zo reizigersvriendelijk voor de instappers in Gouda... scheelt een onnodige overstap (zeker richting Zwolle en verder, die moesten in Amersfoort immers weer overstappen).
Zowiezo is het toch wel handig om op 't station even om te roepen dat de trein slechts tot Utrecht rijdt.
Een echte trein was een ICK-trein (2002-2009)
Dagelijks Amersfoort - Utrecht en weer terug...

Mijn foto's: http://www.dbleumink.nl/ovfoto

Gebruikersavatar
Geert
OVNL-beheerder
Berichten: 11937
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:43
Locatie: Den Haag
Contact:

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Geert » Ma 23 Nov 2009, 14:18

Chauf21 schreef:Afgelopen zaterdag zag ik een werktrein over de HSL (nabij Zoetermeer) rijden. Wat wagonnetjes met halverwege een vrachtwagen. Volgens mij hetzelfde ding dat de afgelopen dagen/weken op dat extra HSL-spoortje bij Hoofddorp stond. Het geheel reed alleen wat langzaam; zelfs lopend was ik sneller :mrgreen:

Ik zag zaterdag ook een Speno-trein op het HSL-spoor staan bij Wspl (bij Rotterdam Blijdorp, zeg maar). :)

@Ddrs: dat het handiger zou zijn om wél om te roepen zal ik niet ontkennen.

Gebruikersavatar
Meltrain
Berichten: 11151
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 21:29
Locatie: Rotterdam (Lombardijen)

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Meltrain » Ma 23 Nov 2009, 15:43

Vanochtend reed de t5020 met slechts 1x SGMm-III i.p.v. DD-AR.
Dit leverde dus een aardig volle trein op, wat nog verstrekt werd omdat veel mensen blijkbaar dachten dat je niet in de eerste klas mag staan ofzo. :roll:
Ik heb zelf in elk geval een aardig rustige reis gehad, door ter hoogte van de WC te staan.
(en na de stank die ik ervoor in lijn 2 ervoer, viel dit euze mee. :mrgreen: )
Elke werkdag: Rotterdam Lombardijen - Amersfoort vv.

Wubbo
OVNL-beheerder
Berichten: 9558
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:44
Locatie: Den Haag

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Wubbo » Ma 23 Nov 2009, 16:09

Ik ging vandaag even op en neer van Utrecht naar Zwolle, en kreeg het voor elkaar om mijn totale reistijd te verdubbelen :lol:

Heen met de t529, dus geplande aankomst in Zwolle 10.14. Vanaf Bilthoven achter een stopper gehangen, dus met +10 in Amersfoort. Daar stonden we een tijdje stil, totdat de CTA's op Niet Instappen draaiden, de HC's daarom maar even gingen bellen en we een omroepbericht kregen: defecte bovenleiding bij Ermelo, wij rijden niet, ga maar via Deventer. Dat ging op zich redelijk soepel doordat de t143 met +27 reed (eerdere brandmelding in de Schipholtunnel) en we vanaf Deventer dus een prima overstap hadden op de s3600. Die ging echter ook nog even wachten op de wat verlate t1731 (de VIRM-VI was kennelijk nog niet vol genoeg) en zo kwamen we om 11.22 aan op Zwolle. Resultaat: 2:02 ipv 0:54. Die reis van Deventer naar Zwolle was trouwens een ware beproeving: om me heen zaten 10 dames op leeftijd uit de omgeving van Venlo, die het kennelijk nodig vonden dat ze in Venlo nog te horen waren. Wat was ik blij dat ik uit die trein mocht...

Terug waren we op tijd voor de t744, maar die reed natuurlijk niet. Dus met de s3600 via Deventer. Bij Olst een minuut of 10 het dorp bewonderd: door een stroomstoring was het sein gedoofd. Na een minuut of 10 weer verder, natuurlijk alle overwegen in de storing, dus met een langzaam gangetje naar Deventer, alwaar we met +15 aankwamen. Op het spoor naast ons stond een extra trein naar ergens (Beverwijk volgens de koersrol...), die natuurlijk wegreed toen wij aankwamen. Gelukkig bleek de t148 ook te laat, en konden we die (met +18) dus nog nemen. Natuurlijk kwamen we aan in Amersfoort op het moment dat de t2848 vertrok, dus die was ook geen optie meer. Dan maar met t5648 verder, en aankomst met +2 (voor die trein dan) in Utrecht om 15.08. Reistijd: 1:54 ipv 0:56. Totaal vandaag gereisd: 3:56 ipv 1:50...

En dat voor een bezoekje in Zwolle van minder dan 2 uur... ;-)

Gebruikersavatar
Geert
OVNL-beheerder
Berichten: 11937
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:43
Locatie: Den Haag
Contact:

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Geert » Ma 23 Nov 2009, 17:12

meltrain schreef:Vanochtend reed de t5020 met slechts 1x SGMm-III i.p.v. DD-AR.
Dit leverde dus een aardig volle trein op, wat nog verstrekt werd omdat veel mensen blijkbaar dachten dat je niet in de eerste klas mag staan ofzo. :roll:

Logisch dat ze dat dachten, want met een 2e-klas vervoerbewijs mag je ook niet in de 1e klas staan.

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 25117
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Daniel » Ma 23 Nov 2009, 19:37

Was goed te merken dat 't spoor glad was vanmiddag zeg... de zeven bakken van de t2856 hadden het er maar moeilijk mee om na vertrek uit Utrecht Centraal de fly-over op te komen. Erg veel doorslippende wielen waren te horen.
Een echte trein was een ICK-trein (2002-2009)
Dagelijks Amersfoort - Utrecht en weer terug...

Mijn foto's: http://www.dbleumink.nl/ovfoto

Gekko123
OVNL-beheerder
Berichten: 1934
Lid geworden op: Za 25 Apr 2009, 22:12
Locatie: Nootdorp
Contact:

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Gekko123 » Ma 23 Nov 2009, 21:30

Wubbo schreef:Ik ging vandaag even op en neer van Utrecht naar Zwolle, en kreeg het voor elkaar om mijn totale reistijd te verdubbelen :lol:

Heen met de t529, dus geplande aankomst in Zwolle 10.14. Vanaf Bilthoven achter een stopper gehangen, dus met +10 in Amersfoort. Daar stonden we een tijdje stil, totdat de CTA's op Niet Instappen draaiden, de HC's daarom maar even gingen bellen en we een omroepbericht kregen: defecte bovenleiding bij Ermelo, wij rijden niet, ga maar via Deventer. Dat ging op zich redelijk soepel doordat de t143 met +27 reed (eerdere brandmelding in de Schipholtunnel) en we vanaf Deventer dus een prima overstap hadden op de s3600. Die ging echter ook nog even wachten op de wat verlate t1731 (de VIRM-VI was kennelijk nog niet vol genoeg) en zo kwamen we om 11.22 aan op Zwolle. Resultaat: 2:02 ipv 0:54. Die reis van Deventer naar Zwolle was trouwens een ware beproeving: om me heen zaten 10 dames op leeftijd uit de omgeving van Venlo, die het kennelijk nodig vonden dat ze in Venlo nog te horen waren. Wat was ik blij dat ik uit die trein mocht...

Terug waren we op tijd voor de t744, maar die reed natuurlijk niet. Dus met de s3600 via Deventer. Bij Olst een minuut of 10 het dorp bewonderd: door een stroomstoring was het sein gedoofd. Na een minuut of 10 weer verder, natuurlijk alle overwegen in de storing, dus met een langzaam gangetje naar Deventer, alwaar we met +15 aankwamen. Op het spoor naast ons stond een extra trein naar ergens (Beverwijk volgens de koersrol...), die natuurlijk wegreed toen wij aankwamen. Gelukkig bleek de t148 ook te laat, en konden we die (met +18) dus nog nemen. Natuurlijk kwamen we aan in Amersfoort op het moment dat de t2848 vertrok, dus die was ook geen optie meer. Dan maar met t5648 verder, en aankomst met +2 (voor die trein dan) in Utrecht om 15.08. Reistijd: 1:54 ipv 0:56. Totaal vandaag gereisd: 3:56 ipv 1:50...

En dat voor een bezoekje in Zwolle van minder dan 2 uur... ;-)

Gisteravond iets vergelijkbaars. Toen door de draadbreuk bij Amfs ook om moeten reizen via Deventer. Voor mij betekende dat vanaf Zwolle via Deventer naar Utrecht staan :x Er waren ook staande reizigers die een 1e-klas kaartje gekocht hadden :shock:
Vaak te vinden op de volgende trajecten:
Den Haag Ypenburg - Utrecht
Utrecht - 's-Hertogenbosch
Utrecht - Zwolle
Zwolle - Almere

racingweirdo
Berichten: 165
Lid geworden op: Vr 14 Mar 2008, 14:32

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor racingweirdo » Ma 23 Nov 2009, 22:51

De ma-bru express reed vandaag in een rare opstelling.

Een stuurstandrijtuig-6 wagons-stuurstandrijtuig(met de cabine richting de stuurstand en niet richting lok)-rits rijtuigen-loc.


Daarnaast was er tussen elsloo en maastricht maar een spoor beschikbaar ivm een omgewaaide boom, waardoor de intercity op station beek-elsloo moest wachten op de stoptrein naar maastricht.

Eenmaal stil liep de nogal forse conductrice naar de machinist en ontstond er een discussie over de vraag of de deuren wel of niet open mochten(ivm in en uit stappende mensen).

De conductrice vond van niet, om dat vele mensen op de deurbeugels zaten(ivm volle trein), uiteindelijk werd het een compromis, mensen mochten via de cabine(schuifelend langs de stoel van de machinist en de conductrice in en uit stappen).

Ook viel op, Dat de conductrice steeds het hok van de machinist in moest om dingen om te roepen.

Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 31507
Lid geworden op: Ma 17 Mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Suus » Ma 23 Nov 2009, 23:29

Er rijden vanavond maar liefst twee VIRM's in de s5800 heen en weer.
Rame à l'approche

Gebruikersavatar
Ardan
Berichten: 9272
Lid geworden op: Wo 10 Jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer
Contact:

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Ardan » Di 24 Nov 2009, 01:35

Toen we zo tegen 17 uur klaar waren met school was er net een stortbui van jewelste aan de gang. Ik keek even met mijn telefoon op de buienradar en ik zag al dat het niet de moeite was om te wachten tot het droog werd als mijn klasgenoten nog de trein wilden halen, dus we trotseerden de bui maar, 10 minuten lopen naar het station. Ik was ergens toch wel blij dat ik met de bus was ipv de fiets. Zeiknat op het station aangekomen werd het net droog toen we onder de kap stonden. Tuurlijk, zul je net zien. Aangezien ik geen haast had, bleef ik bij mijn klasgenoten, die naar Hengelo en Enschede moesten, om ze uit te zwaaien :roll:. De 3600 van 17 14 naar Roosendaal had +6 volgens de AV en de 1700 naar Den Haag van 17 15 had +5. En aldus geschiedde. De 3600 reed wel helemaal door tot het einde van het perron, zo werd omgeroepen, en dus liep iedereen naar spoor 3b. Wij stonden ook aan die kant te koekeloeren, en die trein was behoorlijk vol. Terwijl die trein er nog stond, kwam er vanuit Zwolle een extra trein binnenrijden, die in Deventer zou blijven. De hele dag heeft er namelijk een extra trein tussen Deventer en Zwolle gependeld, die niet in Olst en Wijhe stopte, gereden met een ICMm'metje. Roosendaal rijdt weg, Den Haag ook, 3600 naar Zwolle rijdt met +4 binnen. Enschede had innmiddels +7, waardoor mijn klasgenoten enigszins baalden. Ik kon ze in een flink volle trein uitzwaaien (vanaf een leeg perron :wink:).
Na vertrek van beide treinen kwam de extra trein van 17 29 naar Zwolle weer binnenrijden op spoor 4, nadat deze was omgelopen. Ik liep naar spoor 2 om de 17 38-trein naar Amersfoort te nemen. Die was lekker rustig omdat er nog geen nieuwe omreizigers vanuit Zwolle waren aangekomen. In Amersfoort aangekomen wilde ik naar Schiphol. Met de internationale. En ja, als die rijdt, dan vertik ik het om met een reguliere trein te gaan, ik vind het een heerlijke trein. De laatste tijd val ik er altijd lekker in slaap. Hij zou om 18 25 vertrekken. Maar nu zag ik iets heel raars: er waren volgens alle CTA's ineens twee intercity's van 18 25 naar Schiphol, en de ene had +15 en de andere +30! Ik snapte er niks van. Ik heb intussen maar een hapje eten gehaald en heb die op de traverse opgesmikkeld omdat ik op het perron wegwaaide. De rookzuil op spoor 6/7 is trouwens al een tijdje vervangen door een grote gele cirkel met een zg. 'asbaktegel' erin. Heel apart. Enfin, later had de intercity naar Schiphol van 18 25 een vertraging van 30 en 35 minuten en vertrok van spoor 6 en 7. Juist. Ik was heel benieuwd wat er ging gebeuren. Het volgende: om 18 50 kwam er een bomvol ICM-viertje aanrijden (olympisch nog wel). Waar die vandaan kwam, geen idee. Iets later kwam de internationale aanzetten, die vrij rustig was. Ik vermoed dan dat de eerste trein een extra trein uit Deventer was die flink vertraagd was.
Met +40 kwam ik aan op Schiphol. En nu ik er toch was, heb ik het hele vliegveld maar even verkend, inclusief de hallen op de 1e etage. Ik verveel me nooit op Schiphol, ik kom er graag. Toen naar spoor 1-2, waar ik onderaan de roltrap een tijdje verpoosd heb. Je ziet de meest gekke mensen (toeristen) voorbij komen. Toeristen die een papieren treinkaartje in een cico willen proppen bijvoorbeeld. En iedereen denkt dat alle treinen naar 'éééémsturdéém sentrlsteesjen' gaan, al staat er met koeienletters 'Utrecht CS' op het bord.
En ook onvermijdelijk: de stop op Lelylaan. 'Sentrlsteejsen? Sentrlsteejsen?' ..'NOOOOOO!!!!!'

Nee, ik heb me niet verveeld vanavond.
2016 (28-11):
Trein 4114 km · S-Bahn/RR 413 km · Zweeftrein 9 km · Metro 293 km · Tram 165 km · Funiculaire 1 km · Bus 124 km · Veer 6 km

Gebruikersavatar
les7
Berichten: 184
Lid geworden op: Zo 28 Jun 2009, 13:12
Locatie: Vlaardingen
Contact:

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor les7 » Di 24 Nov 2009, 08:18

Ik zat zondagnacht in de trein van 0.21 uur naar Rotterdam. Check netjes in bij Vlaardingen West en stap in. Conducteur, kaartje alsjeblieft. Ik geef m'n A-kaart.

> "Deze is niet geldig meneer, je kan alleen met de chipkaart bij de RET reizen."
< "Nou dat is niet waar, vanaf 1 oktober mag je ook met de kaart met de trein reizen.
> "Nee meneer, dat is niet waar. Dat kan pas vanaf 1 december."
< "Nou echt niet, 1 oktober mag je met een anonieme kaart reizen."
> "Dat kan alleen als je er 20 euro op hebt staan en 'm geactiveerd hebt bij de servicebalie."
< "Nou ik kan je vertellen: Er staat 20 euro op en hij is geactiveerd"

Uiteindelijk gaf de beste man het op, maar wat een eikel was dat zeg. Hij nam geeneens de moeite om z'n kaartlezer te pakken en het te proberen. :roll:

Overigens zat ik in de 2973, best wel leuk om die ledlichtjes bij nacht te zien :P

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 6588
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 10:37

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Caspar » Di 24 Nov 2009, 10:02

Toeristen die een papieren treinkaartje in een cico willen proppen bijvoorbeeld.

Wat is een cico?

Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 31507
Lid geworden op: Ma 17 Mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Suus » Di 24 Nov 2009, 10:32

Een in/uitcheckpaaltje.
Rame à l'approche

Wout87
Berichten: 162
Lid geworden op: Za 03 Jan 2009, 14:00

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Wout87 » Di 24 Nov 2009, 10:33

Ardan: Er heeft inderdaad een extra IC naar Schiphol gereden. Ik zat in de stoptrein van Deventer naar Apeldoorn van 17:04
die met +10 binnenkwam. Hebben we elkaar net misgelopen :mrgreen:

Gebruikersavatar
Meltrain
Berichten: 11151
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 21:29
Locatie: Rotterdam (Lombardijen)

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Meltrain » Di 24 Nov 2009, 11:38

Geert schreef:
meltrain schreef:Vanochtend reed de t5020 met slechts 1x SGMm-III i.p.v. DD-AR.
Dit leverde dus een aardig volle trein op, wat nog verstrekt werd omdat veel mensen blijkbaar dachten dat je niet in de eerste klas mag staan ofzo. :roll:

Logisch dat ze dat dachten, want met een 2e-klas vervoerbewijs mag je ook niet in de 1e klas staan.

Wat is dat dan weer voor onzin? :roll:
Dat je niet mag zitten, snap ik wel, maar staan? :shock: Heeft NS dan liever dat iedereen op elkaar gepropt op het balkon staat, terwijl je in de eerste klas een kanon kunt afschieten? :?
Elke werkdag: Rotterdam Lombardijen - Amersfoort vv.

M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 21:25

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor M57 » Di 24 Nov 2009, 12:21

Zo zwart-wit zal de achterliggende gedachte niet zijn. De achterliggende gedachte is wel dat je meer betaalt als je meer rust wilt.

Gebruikersavatar
Fles
Berichten: 16287
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 21:19

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Fles » Di 24 Nov 2009, 12:58

Wubbo schreef:
[..enorm drama ;) ..]



Ik lees anders gewoon dat je een dubbelslag met de Pimpel-Expres gemaakt hebt :pos: Wie wil dat nou niet!

Ronaldussen
Berichten: 3118
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 22:21
Locatie: Doesburg

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Ronaldussen » Di 24 Nov 2009, 15:14

Vandaag rijdt er een ICM IIII als sprinter tussen Nijmegen en Zutphen.
Vanmorgen gespot in Dieren om 9.40 uur als sprinter naar Zutphen.
*Doorfietsen maar*

Gebruikersavatar
JWM
Berichten: 4463
Lid geworden op: Di 21 Apr 2009, 20:51

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor JWM » Di 24 Nov 2009, 15:18

Oftewel: Een koploper in Arnhem. Komt het dan toch nog goed met Vitesse :lol:

Gebruikersavatar
Meltrain
Berichten: 11151
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 21:29
Locatie: Rotterdam (Lombardijen)

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Meltrain » Di 24 Nov 2009, 16:36

Flauw hoor. :mrgreen:
:lol:
Elke werkdag: Rotterdam Lombardijen - Amersfoort vv.

Gebruikersavatar
Mark
Berichten: 1964
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen
Contact:

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Mark » Di 24 Nov 2009, 16:49

JWM schreef:Oftewel: Een koploper in Arnhem. Komt het dan toch nog goed met Vitesse :lol:
Nee, wij komen over een aantal maanden pas op bezoek ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.

Ronaldussen
Berichten: 3118
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 22:21
Locatie: Doesburg

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Ronaldussen » Di 24 Nov 2009, 21:35

JWM schreef:Oftewel: Een koploper in Arnhem. Komt het dan toch nog goed met Vitesse :lol:


:mrgreen: :mrgreen:
*Doorfietsen maar*

Gebruikersavatar
Geert
OVNL-beheerder
Berichten: 11937
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:43
Locatie: Den Haag
Contact:

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Geert » Di 24 Nov 2009, 22:58

meltrain schreef:
Geert schreef:
meltrain schreef:Vanochtend reed de t5020 met slechts 1x SGMm-III i.p.v. DD-AR.
Dit leverde dus een aardig volle trein op, wat nog verstrekt werd omdat veel mensen blijkbaar dachten dat je niet in de eerste klas mag staan ofzo. :roll:

Logisch dat ze dat dachten, want met een 2e-klas vervoerbewijs mag je ook niet in de 1e klas staan.

Wat is dat dan weer voor onzin? :roll:
Dat je niet mag zitten, snap ik wel, maar staan? :shock: Heeft NS dan liever dat iedereen op elkaar gepropt op het balkon staat, terwijl je in de eerste klas een kanon kunt afschieten? :?

Tja, de hogere prijs moet natuurlijk wel de meerwaarde van de 1e klas rechtvaardigen zoals M57 al aangeeft. En die meerwaarde bestaat uit bijvoorbeeld het ontbreken van staande 2e-klasmensen in het gangpad. Als je in de eerste klas had willen staan (met minder mensen om je heen) had je maar een 1e-klaskaartje moeten kopen.

Frank
OVNL-beheerder
Berichten: 1273
Lid geworden op: Za 31 Mei 2008, 12:44

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor Frank » Di 24 Nov 2009, 23:45

Deze week wordt begonnen zoals de vorige is geëindigd: gisterochtend begonnen met een vertraagde Sprinter van Elst (+6) naar Arnhem, daarna een vertraagde trein naar Utrecht (+4) genomen. Op de terugweg weer een vertraagde Sprinter naar Elst (+11) wegens een storing.

Vanochtend eerst een Elst voorbij rijdende s3600, dus na ongeveer twintig minuten wachten maar de vertraagde Sprinter (+5) naar Nijmegen genomen. En op de terugweg nog een vertraagde Sprinter naar Elst (+3). Het ging dit jaar nog best goed met reizen, maar de afgelopen weken zijn een totale ramp. De kans op meer dan vijf minuten vertraging van een trein ligt ergens rond of boven de 50% gok ik; zo hoog heb ik het lang niet gehad.

Na jah, ik zal maar gaan hopen op beter weer :P .

Gebruikersavatar
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen
Contact:

Re: OVer je treinreiservaringen in november 2009

Berichtdoor --Stefan-- » Wo 25 Nov 2009, 09:37

Een vertraging tussen Nijmegen en Arnhem is al snel ontstaan ;).
De s3100 komt aan om 03 en 33. En hij moet nog richting spoor 1. Dus meestal moet de s7600 wachten totdat de andere trein binnen is. En als de 7600 een paar minuten komt daarna de s3000 er gelijk achteraan, die kan dan weer niet doorrijden omdat de andere trein er nog voorzit... tenminste... zo heb ik het 50% van de keren gehad :P
3 0 7 9


Terug naar “OVer je Reiservaringen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten