(BTM) OVer je reiservaringen in december 2009

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2009

Bericht door --Stefan-- »

Apart... zit nu in een Breng citaro op lijn 85. Eerste keer dat ik een stadsbus op de streek zie.
Buschaufeusse zei dat lijn 9 en 85 vandaag op elkaar keerde maar ze had verder ook geen idee.
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2009

Bericht door Meltrain »

KM46 schreef:
Ik zag vanmiddag tram 750 op lijn 25 rijden, Het was het ouderwetse Haring-In-Ton-Vervoer :shock:.
Ik heb er aan het eind van de avondspits zelfs nog ingezeten (richting CS). :wink:
Het was zitvol, maar nog geen haring_in_een_ton-vervoer.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2009

Bericht door Daantje »

KM46 schreef:
Daantje schreef:Die vakantiedienstregeling is ook absoluut niet praktisch, er rijden veel te weinig trams want de trams die rijden zijn overvol zodat er haast altijd wel mensen achterblijven die dan weer zeker een kwartier moeten wachten.
De RET schrijft op z'n site het volgende:

Met de kerstvakantie rijdt de RET vanaf maandag 21 december 2009 tot en met zondag 3 januari 2010 volgens de vakantiedienst.

Echter vorige week (woensdag en donderdag) reed alles volgens de normale dienstregeling (ook de metro) :? . Deze Week heb ik ook een paar keer staan wortelschieten. Ik zag vanmiddag tram 750 op lijn 25 rijden, Het was het ouderwetse Haring-In-Ton-Vervoer :shock:.
Woensdag 23 en donderdag 24 december bedoel je? Ik weet zeker dat tram 8 en bus 38 toen iig wel vakantiedienstregeling reden (tram eens per kwartier, bus eens per tien minuten).
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2009

Bericht door Geert »

Bus eens per 10 minuten? Dat is al een verbetering ten opzichte van vorig jaar, toen reed de 38 in de spits geloof ik eens per kwartier en daarbuiten eens per 20 minuten. Ik heb toen in ieder geval heel lang op de bus moeten wachten :twisted:
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2009

Bericht door Chauf21 »

Dit jaar rijdt 38 ook maar eens per kwartier (maar dat dan wel van begin tot einde dienst :pos: ). Niets nieuws onder de zon ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten